Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 82

Onderwerp: WDW: Hoeveel dagen nodig?

  1. Top | #31
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hoeveel dagen naar Disney World?

    Disneyworld bestaat uit 4 parken, twee waterparken, een shop-gebied etc etc.
    Je kunt je makkelijk een week met alleen Disney vermaken.
    Om je een idee te geven van hoe groot Disneyworld is hieronder een kaartje:


    (op klikken voor een grote versie)

    En dan heb je ook nog twee Universal parken, Seaworld, Aquatica, Outlets, Malls

    Mijn tip: lees eens wat Reisverslagen door.
    Laatst gewijzigd door Njit; 21-02-09 om 20:35.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #32
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hoeveel dagen naar Disney World?

    Voor WDW en al zijn faciliteiten zou ik (persoonlijk) als het mijn eerste keer was zo'n 6 tot 10 dagen uittrekken. Eén (volle) dag Seaworld, dagje Aquatica, dag of drie voor de twee Universal parken en hetzelfde aantal voor de diverse malls.

    Maar dat is puur persoonlijk en meer bedoelt als richtlijn.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #33

    Standaard Re: Hoeveel dagen naar Disney World?

    In 2006 zijn wij voor het eerst naar WDW geweest. In totaal zijn we 8 dagen naar de parken geweest.
    Dag 1 - Magic Kingdom
    Dag 2 - Animal Kingdom
    Dag 3 - Typhoon Lagoon / Epcot avond
    Dag 4 - Magic Kingdom
    Dag 5 - Studios
    Dag 6 - Downtown Disney / Epcot avond
    Dag 7 - Epcot
    Dag 8 - Magic Kingdom

    We hebben nog niet alles gezien, maar het was ook zo overweldigend! De laatste dag MK hadden we het daar wel gezien. Was meer om nog even de shops in te duiken.
    Ik zou voor elk park in ieder geval een hele dag rekenen. En als je de waterparken allebei wilt doen kun je 's avonds nog naar Downtown Disney of een park wat tot laat open is.

    Veel leesplezier met de reisverslagen!

    http://disneyworld-2006.blogspot.com/
    Deze is van ons in 2006.

    Groetjes, Chantal

  4. Top | #34
    Newbie Aritha's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Hoorn, Noord Holland
    Berichten
    6

    Standaard Re: Hoeveel dagen naar Disney World?

    Hi Chantal,

    Heb net een groot gedeelte van je blog zitten lezen. De leukste blog tot nu toe moet ik zeggen! Leuk geschreven en leuke foto's.

    Hadden jullie kaartjes waarmee je op een dag naar meedere parken kon of gewoon 1 park per dag?

    Aritha

  5. Top | #35

    Standaard Re: Hoeveel dagen naar Disney World?

    Hi Aritha,

    Leuke reactie op onze blog! Wij hadden toen inderdaad een 10 daagse magic your way + hopperpas. We hebben er niet elke dag gebruik van gemaakt, maar het is toch fijn om te weten dat je 's avonds nog naar een ander park kunt. De tickets voor Typhoon Lagoon hebben we los gekocht.

    In april gaan we 3 weken naar Florida, waarvan de eerste en laatste stop Disneyworld is. We hebben nu een 21 daagse ultimate ticket gekocht waarmee we onbeperkt de parken, waterparken en Disney Quest in kunnen. De magic your way tickets kwamen voor onze vakantie duurder uit. http://wdtc.disneyinternational.com/

    Nog 2 maanden...die wat ons betreft sneller mogen gaan! \\/

    Groetjes, Chantal

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Hoeveel dagen naar Disney World?

    Hoi Aritha

    Om je even een voorbeeld te geven. Vorig jaar juni zijn we voor het eerst geweest in Orlando en hebben elk park 1 dag aangedaan. In September zijn we nog een keer terug gegaan en wederom elk park bezocht. Nu zat ik laatst op de site van WDW te kijken en blijkt dat we nog steeds niet alles gezien hebben... Dus die 8 dagen was niet genoeg. Gelukkig aan de ene kant, hebben we voor dit keer ook weer wat te doen

    Zou wel een hopper optie nemen zodat je meerdere parken in mag op dezelfde dag. Ik weet nog niet wat voor tickets wij nemen. Aangezien wij ook 3 weken er zitten is de 21 ultimate ticket de beste keus inderdaad net als Chantal, maar denk dat wij toch gaan voor 1 annual pass en 1 ultimate. Bij de annual zit parkeren er ook bij in en dat is ook een $11 of $12 per dag. Plus de korting in de winkeltjes en eten van disney denk ik dat die €100 verschil er wel uitgehaald wordt.
    Laatst gewijzigd door jurgen&stefan; 22-02-09 om 13:54.

  7. Top | #37
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Hoeveel dagen naar Disney World?

    Ik denk dat het er een beetje aan ligt met wie je gaat. De laatste keer dat ik er was, was ik samen met mijn ex. Die vond het niet leuk om naar de "kinder-dingen" te kijken en in de safari's van Animal kingdom had hij ook geen zin, dus hadden we aan 4 dagen hoppen tussen de 4 disney parken genoeg en daarbij hebben we 1 dag seaworld en 1 dag Universal studios (maar 1 park) gedaan.

    Dit keer gaan we met ons kind en verwacht ik dat we het niet allemaal kunnen zien in 1 dag per park. Wij hebben dus zo'n 10 dagen hopperpass genomen (al denk ik niet dat we alles opmaken, dus hebben we de unlimited versie genomen)

    Het is sowieso zeker de moeite waard om voor ieder park wel een dag uit te trekken.

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    32

    Standaard Re: Hoeveel dagen naar Disney World?

    Ook wij kopen elk jaar een ultimate ticket. Ze bestaan in een 14 en 21 daagse variant. Ook al ga je niet elke dag, het blijft de voordeligste variant.
    Hoeveel tijd? Dat varieert per persoon. Ik zelf zou zeggen een dag of 10 voor alle Disney(water)parken. Ga je het volgende jaar weer, dan kan dat minder: je hebt dan wat om het volgende jaar weer naar uit te kijken.
    Florida februari/ meivakantie 2009 http://desmallebeekjesopreis.blogspot.com/

  9. Top | #39

    Standaard Re: Hoeveel dagen naar Disney World?

    Ik zit dit allemaal eens te lezen....
    wij gaan in juni 1 of 2 dagen naar 1 park...

    Moet toch ook wel leuk zijn of echt af te raden?

  10. Top | #40
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Hoeveel dagen naar Disney World?

    wanneer in juni? wij gaan van 1-7 en 12-19 juni orlando doen

    1 park is leuk, maar er zijn 4 leuke parken dat is het probleem



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •