Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 29

Onderwerp: Autohuur: Thrifty Car Rental

  1. Top | #11
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Ervaring met Thrifty Car Rental

    Ik had een economy geboekt en ik kreeg een Chrysler PT Cruiser mee, ik weet niet in welke range die viel.. ik denk midsize ofzo, al is de cabrioversie een 'fun'car.

    Bij Alamo ook economy besteld en kreeg een full size mee.

    Op Orlando heb je meestal (of helemaal niet) geen economy cars, misschien heeft dat er ook mee te maken dat je 's avonds aan komt?


    Over 3 weken bij Dollar weer een economy maar in Las Vegas, ik denk dat ik dan wel echt een economy mee krijg, maar we zien wel. Maakt me niet zoveel uit.

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    19

    Standaard Naheffing autohuur

    Ik had in florida een auto gehuurd bij thrifty, geboekt bij vliegtickets.nl

    Nu zie ik na anderhalve maand dat ik weer thuis ben een creditcard afschrift van 25 dollar van thrifty. Wat dat nou is??

    Gebeurd dat wel vaker?

  3. Top | #13
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Naheffing autohuur

    Boete ??
    Volgens mij moet je het zelf navragen bij de verhuurder.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    19

    Standaard Re: Autohuur: Thrifty Car Rental

    Inderdaad een boete

    Ik kreeg een brief thuis van Thrifty waarin stond dat ik een tolpoortje vergeten ben.

    Nu kan ik me inderdaad herinneren dat ik te laat zag dat ik even af moest slaan om tol te betalen en gewoon rechtdoor ben gereden dus zo zie je maar weer alles wordt gecontroleerd.

    tol van 0,50 dollarcent plus boete van 25 dollar

    ook weer opgelost;-)

  5. Top | #15
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Autohuur: Thrifty Car Rental

    Valt nog mee... ik zag bord staan bij de tolpoort dat de boete $100 was? Wij zijn in april ook een tolpoortje vergeten, toen we net van het vliegveld afkwamen. Nog niks van gehoord.

  6. Top | #16
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Thrifty Car Rental

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meisellen Bekijk Berichten
    Inderdaad een boete
    Zonde van het geld. Zit zelf ook met spanning te wachten of er een boete voor zo'n akkefietje in de bus valt. Weet nu in ieder geval zo'n beetje wat de schade is......#-o



  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    19

    Standaard Re: Autohuur: Thrifty Car Rental

    Oeps en toen kreeg ik een tweede bon thuis

    Ik kan me niet herinneren dat ik nog wat overgeslagen heb en volgens de datum en tijd was het vlak voordat ik aan boord ging voor de cruise.

    Ik zal wel teveel gezocht hebben naar waar ik precies zijn moest en te weinig op de tol gelet

    enfin tol overgeslagen van $0,75 boete van wederom $25 dollar.:?

  8. Top | #18
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Autohuur: Thrifty Car Rental

    Zo houd je toch nog de vakantiegeest een beetje boven
    Ik snap alleen niet hoe je een tolpoort kan overslaan. Hebben ze dan geen slagbomen, zodat je er zo langs kan?

  9. Top | #19
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Autohuur: Thrifty Car Rental

    Er is een tolbooth langs de kant (soort afrit/oprit) bij sommige betaalpunten. Heb je een pasje o.i.d. dan mag je gewoon doorrijden en zit er inderdaad geen poortje. Dat hadden wij de eerste keer dus ook niet in de gaten, wij hadden meer een soort Franse variant verwacht (en dat is het soms dus ook maar niet altijd).

  10. Top | #20

    Standaard Re: Autohuur: Thrifty Car Rental

    Wij krijgen zojuist ook een brief binnen van Plate Pass, via Hertz waar wij onze auto gehuurd hadden. Totaal $11 ,voor de tol $1 en de fee $10.

    Dat is nog te doen, alleen geen idee waar dat dan fout is gegaan. Volgens de brief 5 minuten gebeurd voordat we auto inleverden. Hadden de 'toeristische route' naar het vliegveld, maar op laatste moment toch tolweg genomen, ook netjes betaald, gepast in zo'n bakje waar je de muntjes in moet gooien, stoplicht op groen, poort open en weer verder.

    Ergens dan toch iets gemist?? Nu maar hopen dat dat dan de enige keer is geweest tijdens onze vakantie (het was onze laatste vakantiedag) want er stond ook in de brief 'This may not be your final invoice for tolls associated with this agreement as toll charges can take up to 6 weeks to be processed by the toll authority'.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •