Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 29

Onderwerp: Autohuur: Thrifty Car Rental

  1. Top | #1

    Standaard Autohuur: Thrifty Car Rental

    Ik heb al een aantal keren bij Thrifty gehuurd, en zij hebben ook vaak leuke aanbiedingen. ook de service is daar goed

  2. Top | #2
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Auto huren

    Weet iemand meer over Thrifty??
    Als ik daar een auto boek via de website zit de verzekering er dan bij in?
    Of moet ik die apart erbij boeken? Ik kan het niet echt op de website vinden...

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  3. Top | #3
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren

    Staat er toch naar mijn idee duidelijk.
    Je krijgt een base rate en dan....

    Protection Information (not included in total)

    The protections below are available for purchase when you pick up your car.

    Loss Damage Waiver ($22.99 Per Day)
    Waives your financial responsibility for loss or damage to the vehicle in full or in part subject to the conditions in the rental agreement and the limitations imposed by law.

    Personal Protection Plan ($5.45 Per Day)
    Personal Protection Plan includes Personal Accident Insurance and Personal Effects Insurance. Where offered, they must be purchased together.

    Renters under 25 ($25.00 Per Day)

    Supplemental Liability Ins. ($12.95 Per Day)
    Third-party automobile liability coverage with benefits up to a maximum protection of $1,000,000 combined single limit (CSL) per occurrence.

    Uninsured Motorist Protection ($4.99 Per Day)


    Als ik het zo bekijk gewoon bij een bekende uit de reeks Alamo, Herz,enz. op Europse voorwaarden all-inclusive boeken.
    Is het voordeligste en de meeste zekerheid.

    Succes
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-08 om 19:30. Reden: full quote eruit / tekst gecomprimeerd

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Autohuur: Thrifty Car Rental

    Kan iemand mij zeggen of dit een goede organisatie is?
    Wij moeten onze auto afhalen in Orlando Airport en terugbrengen in Miami Airport?
    Iemand ervaring hiermee? Ligt deze op Miami airport zelf of erbuiten zoals Alamo?
    Alvast bedankt.

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ervaring met Thrifty Car Rental

    Thrifty heeft een lokatie vlak bij Alamo.

    Zie ook http://www.miami-airport.com/html/car_rentals.html

    Select rental car companies have registration counters or Information/Reservation Boards located inside the baggage claim area, on the Arrival/Ground Level of the North and Central Terminal. South Terminal uses the rental car phone center located at the Information and Reservation Boards located on the Arrival/Ground Level and on the 3rd floor. Actual Vehicle pick-up for all companies is not on airport property and is located at various off-site areas which must be accessed by courtesy shuttle van for each separate rental car company. Simply step outside of the baggage claim area on the median curb on the Arrival/Ground Level and flag-down your selected company's vehicle as you see them pass by. Miami International Airport does not have any rental car return locations at the terminal facilities. When returning the rental car, please follow the posted signs to the specific company. Be sure to allow at least a half hour for shuttle to the airport. If your company's sign is not posted, contact the rental agency for directions.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Ervaring met Thrifty Car Rental

    Mede dank zij vriend Google (zoek; miami airport) kwam ik de volgende pagina tegen: http://www.miami-airport.com/html/car_rentals.html

    Ze zitten dus alemaal niet op, maar in de buurt van het vliegveld.
    Thrifty is ook een van de bekendere, en klachten hebben we er hier nog niet over gehad.

    Beetje dubbel met Njit, maar ik was even bezig :-)
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 21-02-09 om 21:24. Reden: dubbelt
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #7
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Ervaring met Thrifty Car Rental

    Thrifty = Dollar, althans, ze horen samen bij DTG (Dollar Thrifty Automotive Group) en die is van Chrysler. Die laatste is dan wat in de problemen, maar ik zou me daar nu nog geen zorgen over maken.

    Bij Orlando MCO gewoon de auto ophalen bij de balie op het vliegveld, je loopt naar buiten de parkeergarage in. Bij de balie in de parkeergarage geef je je papier en je krijgt aangewezen uit welke rij je een auto mag uitzoeken. De sleutels zitten er al in, dus koffers inladen en naar de uitgang rijden van de parkeergarage. Daar moet je nog even je papieren laten zien aan een dame in een andere balie en dan mag je meteen de 417 op, north of south exit. Pick your choice.


    Op Miami Airport zitten alle 'afleverstations' net iets buiten het vliegveld op een industrieterrein. Staat allemaal wel goed aangegeven, maar met navigatie een eitje. Ze zitten zo'n beetje allemaal bij elkaar in de buurt (alamo, hertz, dollar/thrifty etc.). Je levert je auto daar weer in, je krijgt een bonnetje mee (let op dat er $ 0.00 dollar op staat onderaan) en je stapt in de shuttlebus met je koffers en binnen 5 minuten zet de chauffeur je af bij de terminal van je vluchtmaatschappij. Je geeft de chauffeur een dollar per koffer in z'n hand gedrukt als je de bus verlaat en iedereen is blij. (alhoewel,behalve jij, want je moet dan weer naar huis :mrgreen: )

    Ik heb in elk geval goede ervaringen met Dollar en Alamo, over 3 weken weer Dollar...

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Ervaring met Thrifty Car Rental

    bedankt, JKG, met deze uitleg ben ik gerust en weet ik wat ons te doen staat. Het is onze eerste keer in Amerika en dan wil je toch graag alles nog eens horen van iemand die het al eens heeft meegemaakt.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Ervaring met Thrifty Car Rental

    Geen dank, dan weet je in elk geval hoe het moet.
    Met mijn eerste trip naar Amerika heb ik het dus via Dollar gedaan en dus ook van Orlando naar Miami, precies zoals jullie het gaan doen.

    Voor de rest kan ik je alleen maar aanraden om de topics hier en daar te lezen, de vele bezoekers hebben allemaal veel goede tips en/of ideeen. Maar zo te zien doe je dat al, aan het aantal berichten te zien

    Alleen als Chrysler een faillisement / chapter 11 aanvraagt, dan ben ik wel benieuwd wat er met Dollar/Thrifty gaat gebeuren, maar maak je daar absoluut geen zorgen om!

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard

    Ik heb al heel veel gelezen en heel veel bijgeleerd, maar soms zie je toch de bomen niet meer in het bos door al die verschillende meningen.
    We zullen veel zelf moeten ervaren...

    We hebben een Full size geboekt met premium dekking.
    Op ons papier staat dat dit een Dodge Charger of similar is.
    Welke auto kregen jullie?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-03-09 om 05:43. Reden: samengevoegd



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •