Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 14 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 135

Onderwerp: Old Town (Kissimmee)

  1. Top | #41
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: parkeren old town

    Owja, dat was nog een heel gedoe bij Paula en Jos. Heb het verslag er maar even bij gezocht @ http://josenpaulanaarflorida.web-log.nl/

    Daarna de toetjes verorbert en toen op naar Old Town Kissemee.Wat een enorme drukte en waar laat je je auto.Roland was hem zo kwijt en ik had wat meer moeite.Toen ik de auto geparkeerd had zei een mevrouw dat je hem daar niet mocht plaatsen, dus reed ik lichtelijk geirriteerd weg en die zelfde mevrouw zei dat ik hem een klein stukje verder in het gras mocht zetten.Nou dat doe ik Nederland niet dus ook in Amerika vertoon je geen aso gedrag en ik zag een andere parkeerplek alwaar ik de auto parkeerde.Er stond wel een bordje bij dat dat alleen bedoeld was voor gasten van de Pizza Hut maar ik was het zat de auto stond en daarmee uit .Paula zei nog dat mag niet hoor,nou jammer dan in het ergste geval krijg ik een bekeuring,alleen geloof ik er geen hout van dat ze dat allemaal in deze heksenketel gaan controleren.Dus op naar de show,geweldig wat een gekte en al die leuke en speciale oldtimers die aan je voorbij gaan,een belevenis op zich.Wij kijken elke zaterdagavond Paul de Leeuw zij rijden een rondje met hun oude auto de hele familie gaat mee.

    Toen de processesie van auto's voorbij was stortte we ons tussen het gepeupel en hebben we nog gezellig wat winkeltjes gekeken,Roland scoorde nog wat Amerikaanse nummerborden die hij bleek te verzamelen.ook zagen we een electrische stoel en als je in deze machine een dollar gooide voltrok zich een een waar vonnis.Marloes kreeg een ware lachkick en dit kan dan ook alleen maar hier in Amerika.

    Daarna gingen wij terug naar de auto,tenslotte moesten we de volgend dag weer vroeg op.We namen afscheid van Roland en Marloes en ieder ging zijn eigen weg.De plaats waar de auto geparkeerd stond was eenvoudig terug te vinden.
    Alleen de parkeerplaats was leeg,niks geen Ford Edge,Paniek in de tent,Paula zei maak je niet zo druk je hebt hem om de hoek gezet,maar ik wist eigenlijk wel zeker dat dat niet zo was.Dus ben ik als de bliksem achter Roland aan gerend,want hij had hopenlijk nog wel een auto en twee weten meer dan een samen uit dus ook samen thuis.Ik was nog net op tijd ze wilden net weg rijden.Roland bevestigde mijn vermoeden en had ondertussen ook begrepen dat we in een wegsleep gebied geparkeerd stonden.Ik ben de Pizza Hut in gegaan om te vragen waar mijn auto was gebleven en die mevrouw vertelde mij dat er buiten op de bordjes een telefoonnummer stond wat je kon bellen.Tja ik had natuurlijk geen telefoon meegenomen,maar wederom was Roland de reddende engel en hij heeft toen dat nummer gebeld.Alleen wilde ze ook een nummer hebben om naar terug te bellen en dat mocht geen 06 nummer zijn.Dus weer naar de Pizza Hut en daar het hele verhaal weer uitgelegd en wij mochten hun nummer gebruiken.Na ongeveer een half uur werden wij terug gebeld en het bleek dat zij onze auto zo'n 22 mile verderop hadden gestald.Dus met z'n vieren in de Ford Mustang.tom tom aan en die heeft ons uiteindelijk dan ook keurig de weg gewezen.Oeps wat is dat nu,bestemming bereikt,een kale vlakte aarde donker,vast niet goed.Uiteindelijk zaten we wel in de buurt en hebben we het ook gevonden,alleen was het hek gesloten en was er niemand aanwezig..Er waren nog meer slachtoffers,dat maakte het wel weer wat gezelliger.Na ongeveer een half uur wachten kwam er eindelijk licht in de duisternis.Ze hadden nog een auto opgehaald en bleken er een hele bussines van te maken.Gewoon iemand verdekt opstellen en die geeft het dan door en dan halen zij de auto weg.De boete viel mee alhoewel elke boete zonde van je geld is.

    Ik had gerekend op zo'n $400.- en het werd uiteindelijk $ 125.-contant af te rekenen en hier hadden we rekening mee gehouden ,want onderweg zijn we nog even bij een flappentap gestopt.Dus uiteindelijk konden we naar huis.Een klein stukje verkeerd gereden maar toch op eigen kracht weer gevonden.
    Vandaag geen krokodillen maar shoppen,volgens Paula hebben we nu nog $275 over omdat de boete slechts $ 125 was en geen $ 400 (vrouwenlogica)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #42
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: parkeren old town

    Tja, die bordjes met "Tow away zone" slaan nou éénmaal niet op een touwtrekwedstrijd :mrgreen:
    I.h.a. wordt dat vrij duidelijk aangegeven, en al lijken het soms speelgoedbordjes, ze zijn wel degelijk echt, en duur, blijkt wel.

    Wij parkeren meestal (eigenlijk altijd) aan de overkant, bij HD Orlando South.
    Daar staan geen bordjes, en gaan we toch altijd wel even naar binnen. TIP !! 8-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #43
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: parkeren old town

    Aan de overkant bij de kartbaan is toch een hele grote parking..
    Daar parkeren wij altijd de auto.
    In het verleden ook wel eens aan de overkant bij Ponderosa gezet.
    Wel eerst daar iets gegeten

    Pascal
    Laatst gewijzigd door pascalbrouwers; 08-07-09 om 15:26.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  4. Top | #44
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: parkeren old town

    Vorige maand hebben wij geparkeerd op het parkeerterrein van de nieuwe
    kermis die er nu zit. Maar meestal staan wij op dat grote grasveld :-s

    Groetjes,
    Pieter
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #45
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: parkeren old town

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Tja, die bordjes met "Tow away zone" slaan nou éénmaal niet op een touwtrekwedstrijd :mrgreen:
    wel in Zwolle!!



    Hij is wel erg leuk! Mijn eegaatje moest er zelfs om glimlachen ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Noord Brabant
    Berichten
    74

    Standaard Re: Fout parkeren bij Pizzahut Old Town = boete!

    Die bordjes staan er ook om je te waarschuwen....

  7. Top | #47
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Fout parkeren bij Pizzahut Old Town = boete!

    Geloof dat ik 'm de laatste keer bij dat piratengolf had neergezet. Die keer ervoor ergens voorbij de Checkers. Toch even goed op die bordjes letten dus want ik meen dat er bij dat golf ook bij stond dat het alleen voor bezoekers van die baan was.
    Kan me de pizzahut even niet herinneren maar die zal wel bij de brandhaard zitten waar iedereen er in en eruit gaat.

    In elk geval bedankt voor de waarschuwing!

  8. Top | #48
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    52

    Standaard Re: parkeren old town

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Vorige maand hebben wij geparkeerd op het parkeerterrein van de nieuwe
    kermis die er nu zit.
    Nieuwe Kermis??
    Ik weet alleen dat Old Town en Fun Spot vlak bij elkaar zitten.
    Maar er is dus ook een kermis, of is die maar tijdelijk??

  9. Top | #49
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Fout parkeren bij Pizzahut Old Town = boete!

    Op die plek waar eerst o.a. die dragracebaan lag, is nu een soort van
    kermis gebouwd. ( :-k of zou dat dus Funspot zijn ?? )
    Laatst gewijzigd door PENPE; 09-07-09 om 07:29. Reden: woord vergeten...
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  10. Top | #50
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Fout parkeren bij Pizzahut Old Town = boete!

    Dit is het Funspot terrein (ze hebben alleen de Dragsters nog niet verwijderd van het plaatje)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •