Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 14 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 135

Onderwerp: Old Town (Kissimmee)

  1. Top | #31
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Old Town

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    maar je kan natuurlijk ook gewoon een motordealer bezoeken. Je gaat schrikken van die prijzen daar 8-[ Wat is het in Nederland dan duur om een motor te kopen...
    Mwah...e-bay doet ook al wonderen hoor, kijk eens in belgie of duitsland.....Koop je een leuke motor voor weinig.

    Maaar we zullen het wel een beetje missen, de sfeer is errug leuk tijdens de bike week, maaar old town lijkt ons leuk, we zijn er nog nooit geweest, en ieder motortje is meegenomen

    groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  2. Top | #32
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Old Town

    Ebay doet wonderen ja, maar ik ga liever persoonlijk langs. Duitsland is redelijk goedkoop voor onze begrippen, maar Amerika nóg goedkoper.
    Ik heb namelijk mijn motor daar nieuw met 2 mile op de klok zien staan voor de prijs waar ik 'm 5 jaar terug 2e hands voor kocht (en toen was ie al 5 jaar oud).

    Maar op zaterdag zag ik in Old Town dus geen enkele motor, maar ik ga de volgende keer dan ook wel op een donderdag kijken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-09 om 16:50. Reden: full quote eruit

  3. Top | #33

    Standaard Orlando old town

    hallo mensen, wij gaan eindelijk na 10 jaar\\/ weer een keertje terug, toen we er toen waren was elke zaterdagavond in old town een super mooie autoshow, weet iemand of dat dat nog steeds is wij gaan eind april tot half mei (zolas zovele zag ik hier)

    verder wens ik iedereen een supervakantie toe en alvast bedankt voor de antwoorden

  4. Top | #34
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: orlando old town

    Ja hoor. Is nog steeds. Zie de website voor alle info: http://www.old-town.com/CarShows.html
    (ook op vrijdag is er nu iets te doen)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #35
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: orlando old town

    de autoshow is er nog steeds, inclusief parade aan het einde van de avond.
    Ga er wel op tijd heen, in het weekend is het er altijd druk.
    Trouwens op vrijdag is er ook nog een auto show ( hotrod) en op Donderdag biker avond.

    oh sorry Martijn heb bijna hetzelfde geschreven als jij.
    te laat gezien.

    Wij vertoeven er graag.

    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    19

    Standaard Re: Old Town (Kissimmee)

    Wij zijn er vorig jaar heen gegaan. Was echt leuk, vooral als ze gaan rijden.
    Was toch leuk om eens te zien aangezien we in Nederland ook naar de SNC gaan, maar daar staan de auto's stil, behalve als ze weer weg gaan (duh) en juist dat was zo leuk in Kissimee, dat ze voorbij komen, moet je zeker eens gaan kijken

  7. Top | #37
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Old Town (Kissimmee)

    De bikeavond is ook erg leuk. Ik vind Old Town sowieso gezellig.

    iemand daar in het hotel : barefoot in the keys geweest?
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  8. Top | #38
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    50

    Standaard Fout parkeren bij Pizzahut Old Town = boete!

    Hallo,
    Als je bij old town je auto parkeert voor de pizza hut en je gaat niet de pizza hut in dan heb je een groot probleem.
    Wij dachten lekker vooraan te parkeren bij old town maar dat is sinds 3 maanden alleen voor pizza hut gebruikers.
    Wij dachten hoe weten hun of we bij de pizza hut zitten of in old town lopen.
    We kwamen terug van de auto show met oltimers en waren stom verbaast,onze auto was weg.
    Eerst dachten we hebben we hem hier gezet en maakte een geintje van hij is gestolen.
    Wat blijkt de auto was weggesleept kosten 125 dollar gelijk betalen.
    Gelukkig hadden we contand geld en kon met de sleep auto mee rijden naar onze auto ergens bij orlando airport.
    Anders kon je ook nog taxi kosten betalen.
    Dat was een duur avondje old town.
    Dus niet bij de pizza hut zetten want ze slepen je weg en zitten in autos te wachten waar je heen loopt anders is in 10 minuten je auto weg.
    En voor 125 dollar kun je heel veel leuke dingen kopen.
    Jullie zijn gewaarschuwd

  9. Top | #39
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: parkeren old town

    Heb dit verhaal vaker gehoord. Kan het alleen even niet terug vinden waar...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #40
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: parkeren old town

    Reisverslagg van Paula! Zij hebben dat een paar maanden terug meegemaakt.

    Da's ook weer zo'n geval van de Nederlandse mentaliteit meenemen naar Florida: het zal wel worden getolereerd, en wat zijn we verrast/boos als dat niet het geval is. Steeds weer blijkt dat als in de VS ergens staat dat iets niet mag dat dat ook gehanhanhaafd wordt. Da's niet "verrassend", maar de realiteit.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •