Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 14 EersteEerste ... 311121314 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 135

Onderwerp: Old Town (Kissimmee)

  1. Top | #121
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    23

    Standaard Re: Old Town (Kissimmee)

    Jaaaa, super, dat is hem inderdaad! Stom he, maar door al dat gelees weet ik soms niet meer wat ik waar van wie heb gelezen, hahaha. Eens kijken of ik contact kan vinden via haar blog. Dankdank, voor de hulp!

  2. Top | #122
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Old Town (Kissimmee)

    Graag gedaan! Weet het vaak ook niet meer hoor waar ik ergens wat heb gelezen. Deze blog blijft me wat beter bij omdat ik net als Jennifer ook alleen reis, dan blijft het wat beter hangen
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  3. Top | #123
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    23

    Standaard Re: Old Town (Kissimmee)

    Stoer hoor! Ik vind het soms al moeilijk om in mijn uppie naar de winkel te gaan, laat staan op vakantie! Maar dat is een ander verhaal
    Ik ben intussen wel heel benieuwd hoe het met de date (die ze die avond scoorde) is afgelopen... Naar dat is misschien een beetje boel offtopic, LOL! Heb gemaild, dus hopelijk krijg ik snel een antwoord!

  4. Top | #124
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Old Town (Kissimmee)

    Dat denk ik wel, succes!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  5. Top | #125
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Old Town (Kissimmee)

    Recent filmpje van de Classic car cruise



    En nog eentje van ticketmomma:


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #126
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Old Town (Kissimmee)

    Old Town in Kissimmee gaat grondig renoveren. Een aantal attracties is (voorlopig?) al weggehaald. Lees het bericht:
    Old Town rides removed as part of makeover

    The Ferris wheel and other carnival-style rides have been removed from Kissimmee's Old Town as part of a renovation of the longtime retail complex and tourist attraction.

    Old Town, which filed for Chapter 11 bankruptcy protection in 2013, was purchased by Travel Corp. in April. The complex, which has about 70 tenants, will return to its original 1950s and '60s theme, General Manager Chris Spicer said Thursday. Travel Corp. CEO Brett Tollman is the son of Old Town founder Stanley Tollman. The Tollmans were not available for comment Thursday.

    Renovation plans for Old Town, which opened in 1986, have not been completed, Spicer said. Updates to structures should be complete within two years, he said. After that, he said, there will be a "rebranding" of Old Town. "We're returning to our original identity, bringing back a lot of those elements that made us who we were in 1986," he said.

    The weekend classic-car shows will continue at Old Town, Spicer said. One certain change will be a new "dominant entrance" from U.S. Highway 192, Spicer said. "The plan for the front is to create more of grand entrance for Old Town so we can really capture that attention in the few seconds that we have as you're driving past," he said.

    Most of Old Town's rides were of the small, carnival-style variety. A steel roller coaster called Windstorm anchored the south end of the complex. The rides were removed "to prepare for renovations" at each end of Old Town, Spicer said. Coming up will be resurfacing Old Town's parking lots, retooling sidewalks and brick roads, redoing building facades and adding signs. Spicer would not say how much the changes will cost.

    A fence that separated Old Town from neighboring Fun Spot USA, an amusement park with go-karts and other rides, has been taken down.

    Travel Corp. is an international company that operates 24 travel brands, including tour operations, hotels and river-cruise excursions.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #127
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Old Town (Kissimmee)


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #128
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard

    Misschien wel leuk om daar in de vakantie een keer met mijn kinderen naar toe te gaan.
    Is daar ook van alles te doen, of is het alleen auto's kijken?

    Edit; Lees dat er ook wat attracties zijn, leuk!
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 05-11-14 om 11:03.

  9. Top | #129
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Old Town (Kissimmee)

    Oud topic, maar ik ga hem toch weer even omhoog schoppen. Ik kon zo snel ook geen andere topics vinden.
    Toen ik in 2012 naar Old town ging, was op zaterdag de "oldtimers" dag. Mooie oude auto's die daar tentoongesteld werden. En om de zoveel uur even een rondje daar maakte. Nu zag ik op de site van Old Town dat de "muscle cars" en de "Oldtimers" een aparte dag hebben gekregen. Nu ben ik benieuwd of ze nog steeds zo'n parade rondje doen? En of er nog steeds auto's daar te koop staan.

  10. Top | #130
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    127

    Standaard Re: Old Town (Kissimmee)

    Hoi Daan,

    Ze maken idd nog een rondje vanaf 20.30 gaan ze rijden. hiervoor kan je er langs lopen en ze bekijken. Of ze ook te koop zijn weet ik niet. Staat me niet zo bij maar ik heb er ook niet opgelet....
    Wij zijn in Augustus nog geweest en was erg leuk!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •