Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 14 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 135

Onderwerp: Old Town (Kissimmee)

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    zoetermeer
    Berichten
    5

    Standaard Old Town (Kissimmee)

    Wij zijn van plan eind februari een reis naar Florida te maken en proberen een programma te maken waar we alle drie mee aan ons trekken komen. Dus in ieder geval een paar dagen Orlando om Disney en Seaworld te bezoeken voor onze dochter, een paar dagen cruise naar de Bahama's voor m'n vrouw. Nu ben ik alleen no op zoek naar iets voor mezelf. Ik ben een enorme liefhebber van amerikaanse auto's, dus mijn vraag is, is er ergens in Florida eind februari iets op dat gebied te doen, bijv. in Daytona Beach?? Alle tips zijn welkom.

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    In the South
    Berichten
    20

    Standaard

    hallo dutch tbi
    bedoel je oldtimers ? daarvan weet ik alleen dat er zaterdags avond een parade in oldtown (kissemee) is
    op race gebied is er 20 feb de beroemde daytona500 in daytona beach
    daarvoor heb je de raceweek (geef graag eventueel informatie )
    is dit allemaal te vroeg , is er nog een belangrijke eerste race voor de usar hooters procup series op usaspeedway in lakeland (midden florida)informatie : www.usaspeedway.com
    datum zaterdag 26 feb time 7:30pm ('s avonds )

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    zoetermeer
    Berichten
    5

    Standaard

    Ben aan de schoolvakanties gebonden. Die is van 25/2 t/m 4/3. Kan er wel een paar dagen voor of achter plakken, maar die periode zal het toch min of meer moeten worden.
    Ik ben niet zo into echte oldtimers, maar ga meer voor de bouwjaren vanaf circa 1955 en de muscle cars van eind jaren zestig. Dus alle info over meetings, parades, musea, dealers etc. in de genoemde periode is welkom. Ik heb wat minder met races.

    vr.groet, René


  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b.a
    bedoel je oldtimers ? daarvan weet ik alleen dat er zaterdags avond een parade in oldtown (kissemee) is.
    En hier kun je meer info over deze parade vinden:

    http://www.old-town.com/carshows.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    zoetermeer
    Berichten
    5

    Standaard

    Bedankt voor de link. Ik moet dus in ieder geval zorgen dat ik op een zaterdag daar in de buurt ben!!!!!!! Gaat dat het hele jaar door daar???

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Voor zover ik weet wel ja.. Kan wel zijn dat het wat minder druk is buiten het seizoen..

    En als je er toch bent...waag eens een vlucht in de :: Skycoaster :: en een ritje in de :: G-Force ::

    De SkyCoaster hebben wij samen gedaan.. de G-force hebben we toen niet gedaan (maar het ziet er wel spectaculair uit)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    zoetermeer
    Berichten
    5

    Standaard

    Die G-force had ik al eens beelden van gezien, maar dat is mij toch echt te heftig. De gemiddelde Disney-attractie is wat mij betreft heftig genoeg. :wink:

  8. Top | #8
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutchTBI
    Die G-force had ik al eens beelden van gezien, maar dat is mij toch echt te heftig.
    alleen kijken is ook leuk



    Vooral als iemand vergeet het gaspedaal in te trappen.. De ander is dan al helemaal aan de andere kant..Dan zie je ze toch beteuterd kijken
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    zoetermeer
    Berichten
    5

    Standaard

    Ik had iets anders voor ogen, dit ziet er toch wel erg leuk uit!!

    Ik heb beelden gezien van een dragster die loodrecht omhoog gaat langs een soort mast en vervolgens in een soort vrije val naar beneden stort. Ik dacht dat die de G-force heette.

  10. Top | #10
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Vrijdag en Zaterdag de al genoemde classic parade met af en toe een thema avond (soms mussclecars) check hun website www.old-town.com . Bij binnenkomst op International Speedway in Daytona is het Classix museum met veel amerikaanse klassiekers en ook een paar pacecars, zeer de moeite waard. En in de buurt, in Ocala, is het Don Garlit's Drag Race museum. Of een ritje op en neer Orange Blossom Trail tussen Kissimmee en Orlando, daar zitten bijna alle autodealers uit de regio, zowiezo al leuk om te zien, al die duizenden auto's (tegen spotprijzen) bij elkaar, maar er zitten ook diverse klassiekerhandelaars.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •