Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: Van Orlando naar Miami / Fort Lauderdale

  1. Top | #11
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Waar verblijven van Fort Lauderdale naar Orlando??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meelezer Bekijk Berichten
    Omdat mijn vlucht is gewijzigd heb ik ook mijn schema (grotendeels) omgegooid.
    Misschien is het een goed idee om je nieuwe schema even te vermelden? Ik kan alleen het oorspronkelijke vinden, daarna moesten jullie wegens een vluchtwijziging één dag langer in Florida blijven\\/\\/\\/.

    Tot zover kan ik het (hopelijk) nog volgen. Een stop tussen Ft Lauderdale en Orlando is natuurlijk niet verboden, maar logisch is het niet. Het is een ritje van zo'n 3 1/2 uur. Je kunt je afvragen wat je precies tijdens een stop in een badplaats wilt gaan doen/bekijken. Cocoa Beach is, zoals alle badplaatsen en plaatsjes (verwacht geen Scheveningen) ingesteld op toeristen, dus per definitie toeristisch.

    Zelf zou ik gewoon het oorspronkelijke schema aanhouden en misschien een dagje langer in Orlando blijven om de gelegenheid te nemen om de Malls en Outletcentra te plunderen. De vrijstelling is immers niet voor niets verhoogd, onze economie krimpt, dus profiteer er nog maar van...! Gezien jullie drukke programma zou je ook een dagje naar een themazwembad kunnen gaan om te relaxen. Of, als je wat sportiever bent en van outdoors houdt, ga je een dagje naar Kellypark.......



  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    48

    Standaard Re: Waar verblijven van Fort Lauderdale naar Orlando??

    Ik heb mijn reisschema's aangepast (naast mijn oorspronkelijke heb ik er nog twe egemaakt) . IIG bedankt voor jullie input.

  3. Top | #13
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Waar verblijven van Fort Lauderdale naar Orlando??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meelezer Bekijk Berichten
    Nou ik heb er aan gedacht; maar dan zien we verder haast niets van de oostkust want daarna gaan we naar de gulfcoast.
    :-D dan mis je niks naar mijn mening is de westkust van Florida veeeeeel mooier

  4. Top | #14
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Waar verblijven van Fort Lauderdale naar Orlando??

    Als ik toch een suggestie mag geven........

    Hutchinson Island!
    Mooie stranden en vlakbij Bathtub Reef waar je vanaf het strand leuk kunt snorkelen.

    Er ligt op Hutchinson island een prachtig Marriott Resort dat via priceline te boeken is (is enige resort daar, dus als je biedt op 'resort' weet je 'zeker' dat je daar terecht komt).

    Ook kun je 's avonds via een korte rit op diverse plaatsen gaan kijken hoe zeeschildpadden aan land komen en hun eieren leggen (juni & juli). Onder begeleding van een kundige ranger kun je zelfs echt naast de schildpadden gaan staan; deze zijn namelijk in een soort trance.

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    48

    Standaard Re: Waar verblijven van Fort Lauderdale naar Orlando??

    Dak je A3, maar ik kan hem niet vinden op priceline..

  6. Top | #16
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Waar verblijven van Fort Lauderdale naar Orlando??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meelezer Bekijk Berichten
    Dak je A3, maar ik kan hem niet vinden op priceline..
    Heb even voor je gekeken;
    op biddingfortravel.com staat hij als resort op de lijst onder de plaatsnaam 'Stuart'. Dit is de dichtstbijzijnde grotere plaats. Maar er staat (helaas) ook tussen haakjes achter 'no longer offered'. Dus voor een priceline-prikkie zit dit resort er helaas niet meer in.

    Maar soms heeft Marriott zelf ook interessante tarieven op hun site staan; wellicht de moeite om die even te checken?

    > heb zelf even gechecked: weet niet wanneer je gaat, maar in mei vragen ze $ 136, niet echt cheap dus.

    Succes!

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    26

    Standaard Orlando -> Fort Lauderdale: tips gevraagt

    Onze reis gaat steeds dichterbij komen, over iets meer als twee weken stappen we eindelijk in het vliegtuig.

    Aangezien ik dol ben op dingen plannen (tot het kleinste detail), ben ik weer met mijn neus in het forum en allerlei andere info dingen gedoken.

    Maar ik heb nog een vraag.

    Wij gaan vanuit Orlando (Kissimmee) naar Fort Lauderdale.
    Oorspronkelijk zouden we naar Palm Beach gaan. Maar aangezien we nu een 1 daagse cruise naar de Bahama's maken en die vanuit Fort Lauderdale vertrekt om een (zeer niet vakantie) vroege tijd, hebben we besloten het hotel om te zetten naar Fort Lauderdale.

    We willen echter Palm Beach niet overslaan. Nu komen we er bijna langs als ik op de routeplanner kijk.
    Maar wie heeft er tips en kan mij helpen.

    Waar rij ik naartoe in Palm Beach (waar parkeer ik de auto, adres) en wat is het beste/leukste om te doen als je maar een paar uurtjes hebt.
    Ben niet echt van de museums of dat soort dingen, meer winkels en strand. Maar vind wel dat als ik maar eventjes ergens kan zijn, ik wel een goed idee moet hebben van de stad.

    Ons idee is om 's mrogens te gaan rijden, dan komen we rond een uur of 1 volgens mij aan in Palm Beach. Dan daar te blijven tot het avondeten (voor een keertje vroeg, ergens in het zonnetje) en dan door te rijden naar Ft Lauderdale.

    Daarmee kom ik meteen aan bij de volgende vraag. Hoe lang is het nog naar Fort Lauderdale? En zijn er dingen in Ft Lauderdale die leuk zijn om 's avonds te bezoeken.

    We gaan het niet te laat maken, aangezien we de volgende morgen vroeg de boot op moeten. Maar de volgende dag gaan we weer door naar Marathon. Dus hebben we ook alleen maar de ochtend om Ft Lauderdale te bekijken.

    Ik weet het, het is krap, maar het is niet anders.

    Voor degene die de draad kwijt zijn in mijn warrige verhaal:
    1e dag: Kissimmee -> Palm Beach -> Ft Lauderdale
    2e dag: cruise
    3e dag: Ft Lauderdale -> Marathon

    Wie heeft tips om de reisdagen zo leuk mogelijk in te vullen.

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker karin1978's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    25

    Standaard Re: Orlando -> Fort Lauderdale: tips gevraagt

    Heb je het capitoolboek van florida?
    Daar staat een auto-route in van Palm beach, die is opzich wel leuk om te doen.
    Het is zo en zo leuk om daar een rondje te rijden, zo veel enorme huizen.
    Wij zijn van fort lauderdale via de kustweg geloof zo uit mn hoofd a1a gereden via palm beach naar Cocoa Beach gereden. Daar hebben we wel heel de dag over gedaan. 8.00 am weg gereden en ik geloof dat we om 6 pm daar (Cocoa beach)waren. Dan zijn we in Palm beach niet uit de auto geweest. Wel hebben we de auto-route uit het boek gedaan.

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    26

    Standaard Re: Orlando -> Fort Lauderdale: tips gevraagt

    nee heb het boek niet, ik zoek alle info op internet op.
    Maar ik begrijp dat je een soort sight-seeing route had.

    Bedankt voor de tip, ga zeker even zoeken

  10. Top | #20
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    12

    Standaard Tussen Miami en Orlando

    Hallo,

    wat zouden jullie aanraden als tussenstop inclusief overnachting tussen Miami en Orlando.
    Liefst aan de kust. Is maar voor een dag.
    Port st Lucie?

    Alle suggesties met eventuele bezienswaardigheden zijn meer dan welkom



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •