Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: lucdupont

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: lucdupont

    hallo ik ben luc dupont en woonachtig in belgie.in november zullen we twee weken in florida verblijven.ben al enkele keren in us geweest en ook in florida doch reeds enkele jaren geleden.heeft ieamnd ervaring met mooie stranden en de badgewoonten ?
    Laatst gewijzigd door lucdupont; 14-02-09 om 21:29.

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Even voorstellen: lucdupont

    Hoi Luc,
    Welkom hier. Gaaf dat je in november (weer) naar Florida gaat. Ik weet zeker dat je je er heel erg gaat vermaken!

    Over stranden in Florida is al van alles te vinden op dit zonnige forum: http://floridaforum.nl/search.php?searchid=1201219 of gebruik de zoekfunctie in de blauwe balk hierboven.

    Het kan trouwens ook geen kwaad om even hier te kijken!

    Veel plezier!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3

    Standaard Even voorstellen: lucdupont

    hallo allemaal,vandaag terug op dit forum verzeild.verbazend wat hier allemaal te lezen valt!:roll:
    ik dacht dat het mogelijk was om vooraf toegangskaarten te kopen voor disney via internet,heeft daar iemand ervaring mee?
    Weet iemand ook of er in november iets te doen is in Daytona Beach (autowedstrijden?)
    Met betrekking tot de stranden herinner ik me dat de Amerikanen vrij "preuts" zijn naar Europese normen (monokini zal wel niet getolereerd worden of wel?)

    Wij gaan van 1 tot 16 november.Ik hoop dat er dan geen orkanen meer zijn....:-k

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: even voorstellen:lucdupont

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucdupont Bekijk Berichten
    ...verbazend wat hier allemaal te lezen valt!:roll:
    ....and you ain't seen nothing yet! Hartelijk welkom op dit fraaie forum voor vrolijke Floridavakantieliefhebbers. Een overzicht van de prijzen en de aanbieders van tickets voor de Disneyparken vind je hier, dat de Amerikanen preuts zijn heb je goed begrepen en als de hurricanes zich dit jaar precies aan het seizoen zullen houden, kan je er de hele vakantie nog op rekenen.

    De kans op een perfecte Floridavakantie is in ieder geval al erg groot, maar als je de eerste twee weken van november gaat, zit je zeker geramd. Veel lees- en voorbereidingsplezier gewenst, maak vooral gebruik van de aanwezige info. Kan je iets niet vinden, probeer de zoekfun(ktie) eerst, lukt het nog niet, stel je vragen en je zult zien dat er hier een heel regiment forumleden klaar staat om je op je wenken te bedienen.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •