Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 43

Onderwerp: Online bestelling af laten leveren in villa / hotel

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    9

    Standaard Levering van online aankoop aan het hotel

    Hoi,

    Binnen een 2tal maanden zitten we in Florida voor 15 dagen :sun:
    Ik ben van plan om een Asus EEE pc aan te kopen, maar de meeste electro shops (best buy) hebben enkel de standaard versies te koop in de winkels. Het model dat ik zou willen kopen kan ik enkel online kopen.
    Dus mijn vraag is: heeft er iemand ervaring met online aankopen en leveringen aan het hotel en dan meerbepaald disney (we verblijven 7 nachten in pop century)?

    Alvast bedankt voor de reacties en tips,

    werner

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
    Even een vertraging van één of ander komponent en je zit al in het (lucht)schip.

    Gebruik liever de service van één van de vele verzendbureautjes

  3. Top | #3
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Ik zou gewoon bij de BestBuy winkel vragen of zij hem kunnen bestellen en dan ook de levertijd vragen.

    Dat hebben we onlangs ook gedaan bij HD of Orlando. Was ook een artikel wat alleen online leverbaar was. Zij hebben dat voor ons besteld en 2 dagen later (als afgesproken) konden we het aldaar afhalen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #4
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Wij hebben vorig jaar ook iets laten bezorgen in ons hotel......
    Nou het was een drama, maar eigenlijk de schuld van DHL die hadden een hele andere naam erop staan dan die van ons #-o
    Dus vandaar dat we 3 dagen aan het zoeken waren geweest het was namelijk nog al een duur grapje om het zo maar kwijt te raken.
    Dus ja......ik zou het doen net als Ta2Gerrit al schrijft vragen of zij het daar kunnen laten bezorgen en in de winkel ophalen is een steengoed plan.


    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    78

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Wij hebben ook eens iets laten bezorgen in het hotel en dat ging maar ternauwernood goed.

    Qua levertijd hadden we het heel ruim genomen, dat kon gewoon niet fout gaan. Niet dus.
    Er ging wat mis bij de koerier en uiteindelijk werd het pas op de dag van vertrek bezorgd.

    Voor zoiets duurs zou ik het dus echt niet wagen.

  6. Top | #6
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Als je de receptie op de hoogte brengt dat er een pakketje voor je aankomt met UPS of wat dan ook zijn er normaal geen problemen. zet dan ook zeker je kamernummer bij het adres dus bijv.

    Piet Paulusma ROOM 108
    Howard Johnson Inn
    6603 International Dr/I-4
    Orlando, FL
    32819

  7. Top | #7

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Veel winkels hebben zgn "ship to store" (o.a. Best Buy & Walmart) Dit houdt in dat je het bestelt via de website maar afhaalt in een winkel van jou keuze. Vaak binnen 24/48 uur. Lijkt me ideaal voor jouw doel. En ook geen discussies met de receptionist of iets al dan niet is achtergelaten voor je.... O ja en meestal ook geen verzendkosten.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Ik heb ook gekeken naar Site to store van Walmart, maar je kunt niets kopen omdat je een buitenlandse creditcard hebt. Dus..... je kunt ook niks laten afleveren bij een Walmart naast je villa of zo. Heel jammer.

    Wilde een mail sturen naar de klantenservice, maar dat kon ook niet, omdat je geen Amerikaans telefoonnummer of adres hebt. Heel onhandig, maar ja :?

    Joontje

  9. Top | #9
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    Heel vreemd, want wij hebben al diverse keren spullen besteld bij Wal*Mart en dit laten afleveren op diverse (camping)plaatsen in de US.

    Maar van site to store hebben wij nog geen gebruik gemaakt, dus dat zou best kunnen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Levering van online aankoop aan het hotel

    O, hoe heb je dat dan gedaan (als ik vragen mag :-o) want ik heb wel een account aangemaakt, maar er staat in de voorwaarden dat je niet kunt betalen met creditcards van buiten de US.

    Als het jou wel is gelukt ga ik het anders proberen.... want sommige dingen wil je al hebben als je aankomt (autostoeltje..).

    Alvast bedankt!

    Joontje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •