Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Overstappen in NY: naar ander vliegveld

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Delta airlines??

    Daarom is het ook zaak om te proberen om beide te krijgen. Op die manier kun je gewoon om de rijen heen lopen. Nogmaals, ik heb geen idee of dit kan. Maar zoals ik ook al eerder zei, nee heb je en ja kun je krijgen. Laat je vooral niet gek maken, 3,5 uur moet in principe genoeg zijn. Zelfs als je een uur in de rij moet staan om opnieuw te boarden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:35. Reden: full quote eruit

  2. Top | #22
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Delta airlines??

    Omdat veel Amerikanen thuis al via het internet kunnen inchecken, heb je aparte balies voor het alleen afgeven van bagage.
    Verder kennen de Amerikanen het systeem van curbside inchecken, waar je dus ook je bagage kunt afgeven. Helaas is dit niet het geval bij Delta op JFK.
    Maar het is dus niet een wet van Meden en Perzen, dat inchecken en bagage afgeven bij dezelfde balie moet zijn.
    Maar ik ben bang dat we het nu allemaal wat erg ingewikkeld maken voor je, want als je niet zo bekend met al deze dingen, kan ik mij voorstellen dat het je nu een beetje gaat duizelen.
    Wees niet bang, nogmaals, zoals al een paar keer gezegd hier op het forum: het komt allemaal echt wel goed, het lijkt nu allemaal verschrikkelijk ingewikkeld, maar het wijst straks zichzelf de weg !!
    Gewoon doen, komt allemaal wel voor de bakker !!
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:35. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •