Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: Overstappen in NY: naar ander vliegveld

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    36

    Standaard Overstappen in NY: naar ander vliegveld

    Dan vraag ik mij wel het volgende af... geldt dit ook voor wanneer je van Orlando naar La Guardia (NY) vliegt om vervolgens (met eigen vervoer) naar JFK te gaan om daar de vlucht naar AMS te krijgen? Ik bedoel, gaan die koffers dan van La Guardia naar JFK, lijkt mij een beetje vreemd, denk het dus niet. :-(

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Delta airlines??

    Je geeft zelft het antwoord. Dat kan dus niet. In dat geval moet je zelf je koffers meenemen. De route die jij volgt is ook niet erg gebruikelijk. Waarom neem je deze route?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:32. Reden: full quote eruit

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    36

    Standaard Re: Delta airlines??

    Ik heb niet bewust voor deze route gekozen.. heb gewoon in Juni 2006 retourtje vliegtickets van AMS naar Orlando genomen van Delta. Blijkbaar had ik weer eens niet goed gelezen, heen gaat gewoon van AMS naar JFK New York en vervolgens naar Orlando, maar terug dus van Orlando naar NY (La Guardia) en dan van JFK naar AMS. Laat ik nu net niet hebben gekeken dat we dus eerst naar La Guardia vliegen. ](*,) Daar sta je dan met 6 mensen waarvan 3 kids met je koffertjes... moet je dus ook nog ff snel transport vinden... tja, wat een gedoe. Ben er helemaal niet blij mee.. maar ben het uiteindelijk zelf schuld.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:32. Reden: full quote eruit

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Delta airlines??

    Als het erg goedkoop is dan zit er meestal iets achter. Ook bij vluchten..
    Sommige online aanbieders bieden hele kromme routes aan met onmogelijke overstappen. Goed opletten dus!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Delta airlines??

    En als het echt niet anders kan, zal je moeten kijken voor tickets van Guardia naar JFK...Of Delta mailen of zij de vlucht kunnen veranderen van Orlando direct naar JFK.

    Succes
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:32. Reden: full quote eruit

  6. Top | #6
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Delta airlines??

    Misschien is er wel "ground transportation" tussen de luchthavens per bus of minivan. Met 6 personen is wellicht een taxi/minivan wel zo voordelig.
    Avondje googelen.

    Je kunt bijv. bij Supershuttle vragen. Ze hebben mogelijkheden op JFK en La Guardia. Wellicht met een groepsreservering?

    Groups And Conventions

    Contact National Group Sales @ 1-800-622-2089 or local Sales Director


    Phone - 212-209-7000 x224

    Fax -------718-482-1982email mailto:NYCSales@supershuttle.net
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-01-09 om 19:32. Reden: full quote eruit

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Delta airlines??

    Of deze:

    Between JFK and La Guardia and vice-versa
    1. Bus*: $11 The New York Airport Service bus provides service between JFK & La Guardia. For schedule information and reservations visit www.nyairportservice.com


    http://www.nyairportservice.com/jfk_lga_jfk.html
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Delta airlines??

    Ze liggen redelijk dicht bij elkaar in de buurt, dus een uur lijkt me wel wat veel. Ik denk eerder 15 - 20 min (zonder file). Je zou eens moeten kijken voor een taxi / towncar service tussen die twee vliegvelden. Kan nooit heel duur zijn volgens mij.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Delta airlines??

    Bij alle taxistandplaatsen hebben ze ook 6 persoons minivans.
    een taxirit tussen beide vliegvelden zal, afhankelijk van het tijdstip max. een half uur bedragen.
    Ik denk trouwens dat een taxi-minibus met meerdere personen goedkoper uitvalt dan een shuttleservice waar je per persoon betaald.
    Bij de Amerikaanse vliegvelden staat bij de standplaats een "dispatcher" , dat is iemand die het in- en uitstappen regelt, en die kan je precies de prijs vooraf zeggen.
    Eric

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    36

    Standaard Re: Delta airlines??

    Ja, ik kijk het wel even aan. Had trouwens Delta gebeld, om naar JFK te vliegen gaat mij dit 100 euro per ticket kosten plus het verschil van de tickets zelf. laat maar zitten, ik neem idd wel een taxi o.i.d.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •