Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: Aniet

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    2

    Standaard Even voorstellen: Aniet

    Hallo allemaal,

    wij gaan 22 maart voor 10 dagen naar Miami toe. Jippie!!
    We hebben de vlucht maar nog geen hotels. Ik ben me rot aan het zoeken voor geschikte hotels.... we willen dat zoveel dingen namelijk makkelijk en dus dichtbij te bereiken zijn. Maar waar moeten we zoeken voor betaalbare hotels? :-?
    Is het makkelijker om downtown miami te zitten of op miami beach? Of een combi hiervan? En is het verstandig om de hotels van te voren te boeken of alleen de 1ste nacht en de rest ter plaatse maar?

    Wat wij willen is in het centrum zitten zodat de winkels ed dichtbij zijn en de keuze uit veel en denk ik (meer betaalbare) eettentjes. We gaan met ons schatje van 3 jaar dus het moet niet allemaal veel gesjouw zijn. Of kunnen we dan toch beter aan het strand zitten? Zonder auto is het toch ook te doen denk ik? Of betaal je je dan achterover aan de taxis? Ow ja, tussen door willen we ook een paar daagjes naar de Bahamas toe...

    Nou jullie lezen het wel: kheb veel vragen!! Hoop dat ik op deze forum mijn antwoorden kan vinden!

    Groetjes, Aniet

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Even voorstellen

    Hallo Aniet, en welkom op dit fraaie en informatieve forum.

    Je zult hier zeker veel antwoorden vinden tijdens het doorspitten van dit forum, kijk bijv. maar eens op deze pagina voor Miami, of hier voor hotels.
    Zonder auto zul je veel tijd (openbaar vervoer) of geld (taxis) besteden, vooral als je wat meer wilt zien, maar ook daarover is hier zat te vinden, en zelfs over tripjes naar de Bahama's.

    Veel plezier met de voorbereiding van jullie vakantie, en als je na het rondstruinen nog gerichte vragen hebt, gewoon stellen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    2

    Standaard Re: Even voorstellen: Aniet

    Hey ta2gerrit,

    Bedankt joh! Ik zal er zeker ff naar kijken!
    Ik weet niet of ik nou op je berichtje reageer of dat het ergens anders in dit forum komt te staan... ben niet zo bekend met forums! ops:, maar dat merk ik dan vanzelf wel.

    Greetzz

  4. Top | #4
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Even voorstellen: Aniet

    Hoi Aniet,
    Welkom op dit forum.

    1 tipje huur een auto, in fl zijn deze echt niet duur.
    Al is het maar voor een paar dagen, je bent flexibel en vooral sneller.

    Persoonlijk zou ik een hotel nemen ergens in de buurt van Miami beach.
    Hier hangt een geweldige sfeer (vooral sávonds).

    Als je wilt shoppen, zijn er mogelijkheden genoeg, maar die liggen niet zoals bij ons in het centrum maar verdeeld.
    Hier enkele shopping centers:
    http://www.coconutgrove.com/index.cfm
    http://www.baysidemarketplace.com/html/
    http://www.simon.com/mall/default.aspx?ID=1262

    Jullie gaan in maart, overweeg dan ook om eens naar de everglades te rijden.
    dit is een klein uurtje van Miami vandaan, en leuk om mee te maken.
    zo wie zo is maart een goede periode.
    Het waterniveau in de everglades is dan nog niet erg hoog,dit is metname gunstig om veel alligators schildpadden etc te zien.


    succes,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Aniet

    Downtown Miami zou ik niet gaan zitten. Dit is het Financial District. 's Avonds is daar niks meer te doen - enkel kantoorruimtes.

    Je zou ook kunnen overwegen om in Coconut Grove te overnachten. Dit is ons iig erg goed bevallen.
    Wij sliepen in het Sonesta hotel (geboekt via USA Fun Vacations). Van daaruit ben je zo bij alle bezienswaardigheden en op Miami Beach.
    Laatst gewijzigd door Njit; 12-02-09 om 07:20.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    75

    Standaard Re: Even voorstellen: Aniet

    Wij zaten in het "The Palms South Beach" op Miami beach. Zie ook Zoover (G. op het Veld) Goed bevallen en goede service.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •