Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Villa-ervaring: Legacy Park, Davenport

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    26

    Standaard Villa-ervaring: Legacy Park, Davenport

    Wij hebben een townhouse geboekt op Legacy Park in Davenport.

    Is iemand hier al eens geweest?

    Is er vanuit de woningen mogelijk tot internet toegang?

    Nog een laatste vraag, we twijfelen, gaan we naar Daytona beach om gaan we toch een dagje naar Cocoa Beach vanuit orlando.

    Alle tips zijn welkom.

  2. Top | #2
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    11

    Standaard Re: Legacy park Davenport

    Ik ben in Daytona en in Cocoa Beach geweest en zelf vind ik Cocoa Beach wat gezelliger en niet zo massaal als Daytona Beach en je kan bij allebei met je auto het strand op en dat is wel een hele leuke ervaring

  3. Top | #3
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Legacy park Davenport

    Hallo

    We hebben twee jaar terug een townhouse gehuurd in legacy park.
    Ze waren toen net nieuw hele mooie townhouses in ons huis was geen internet maar soms hadden we een signaal van de buren.
    legacy park ligt aan de 27 .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-02-09 om 12:04. Reden: full quote eruit

  4. Top | #4
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Legacy park Davenport

    Hoi Mirella,

    Wij zitten op dit moment in Legacy Park, in een townhouse. We hebben internet, maar liften mee op het signaal van een van de buren. Het ene moment is de verbinding beter dan het andere moment. Af en toe lopen we met de laptop door het huis op zoek naar een signaal.

    De huizen zijn prima verzorgd. Iets kleiner dan een villa, waar we trouwens ook afhankelijk waren van het signaal van de buren.

    Wij zijn hier met zijn drietjes en daarvoor is zo'n townhouse meer dan prima.

    Ik hoop dat je wat aan deze info hebt.

    Groetjes,

    Bianca

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard villa in Legacy Estate Park

    20 december 2009 gaan wij naar een villa in het Legacy Estate Park, is iemand van de florida forumers hier wel is geweest. Weet nog geen straat heb al reeds op google maps gezeten. Ik weet ongeveer waar het is aan de US27 vorig zaten wij in het Higlands Reserve aan de US27.

  6. Top | #6
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: villa in Legacy Estate Park

    hi

    Ik kan je niets vertellen over Legacy Estate Park maar ik ben benieuwd naar je ervaring met Highlands Reserve. Als we nu 'off topic' gaan mag je me ook best een pb sturen.

    - dankjewel - mrloes

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard ervaring met villa op Legacy Park

    Afgelopen kerst en nieuw jaar in villa op de community Legacy Park gezeten en wel de Estate op de Coventry Road 612 in Davenport. Geweldige villa en zeer groot voor 4 personen staat niet zo dicht op elkaar omdat alle villa's vrij groot zijn. We hadden zelf draadloos internet. Het enige minpunt was dat het zwembad de gehele dag in shaduw lag voor winters is dit niet zo'n probleem maar ik denk voor zomers het niet zo gezellig is als je een keer bij het zwembad wil liggen.


  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    77

    Standaard Re: Villa-ervaring: Legacy Park, Davenport

    Wij hebben van 17 - 27 december 2009 in een townhome op het Legacy Park (the towns) gezeten. Het adres was 538 Bexley Drive.
    We hadden geen internetverbinding.
    Verders een nette woning. Met beneden een living/eetkamer, keuken, toilet en garage en boven 2 slaapkamers en 2 badkamers.
    Ook las ik iemand die benieuwd was naar Highlands Reserve. Ook daar hebben we een villa gehad in juli 2007 (827 Trooncircle). Op zich hele mooie wijk en mooie villa (veel privacy in het zwembad) alleen veel last van kakkerlakken gehad. In het huis is toen een keer extra gespoten, daarna alleen nog maar een paar dode of versufde beestjes gezien.

  9. Top | #9
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2)

    Ik heb een leuke villa op het oog, voor een schappelijk prijsje.
    En voldoet aan al onze wensen.

    Het is in Legacy Park aan de 27.
    Ik weet dat het wat verder weg is, maar dat maakt niet zo heel veel uit omdat we ook overal naar toe gaan.
    Dit jaar geen disney, maar seaworld, busch gardens, space kennedy shoppen strand enzo.
    Daarom is de ligging niet heel belangrijk.

    Volgens de routeplanner is het een klein half uurtje naar seaworld. Redt je dat ook in het echt?
    Is het dichtbij restaurants supermarkten enzo?
    En iemand ervaring met Legacy Park?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-02-14 om 00:33. Reden: Verplaatst naar onderwerp over Legacy Park

  10. Top | #10
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Villa-ervaring: Legacy Park, Davenport

    @Marjolijne, we hebben geen ervaring met Legacy Park maar kiezen bewust altijd een woning aan de Hwy27. Wij vinden het een fijn en rustig gebied met alles op een redelijke afstand. Posner Park is in de buurt met veel leuke winkels en er zijn genoeg winkels en restaurants in de buurt (Applebee's, Cracker Barrel, Publix, Walgreens en CVS). Ook ben je binnen een minuut of 10 op de 192. Dus ook al ga je wel naar de parken dan vinden wij dit nog steeds een prima uitvalsbasis. Ennuh dat "kleine" half uurtje naar Seaworld ligt uiteraard aan de drukte op de I4.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •