Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: Key West: Scooter huren

  1. Top | #11

    Standaard Re: Key West: Scooter huren

    Als je buiten het centrum bent kan je voor wel 25$ per dag z'n scooter huren voor een hele dag. Kan je meteen gratis de auto neerzetten.

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    27

    Standaard Re: Key West: Scooter huren

    Hoi,

    Wij hebben bij http://scooterrentalskeywest.com/ gehuurd (24 uur). Relatief goedkoop en met alle verzekeringen en rompslomp bij inbegrepen. Bij (veel) andere scooter rentals op het eiland is dat niet het geval. Hele aardige mensen en goed mail & tel. contact.
    Ook kregen wij een extra korting (20%) omdat we ver vantevoren hebben geboekt.

    Omdat het eiland (redelijk) klein is en overal betaald parkeren en met je auto niet echt overal kan parkeren kregen wij een tip om scooters te huren en dat leek ons wel wat. Ook halen zij ons op en brengen ons weer terug van en naar het hotel, gratis. Ben benieuwd :grin: Wel lekker met de wind door je haren crossen door Key West.
    Weer eens wat anders dan de hele dag weer zitten in die auto.

    Greetz,
    Roza

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker diznie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    29

    Standaard Re: Key West: Scooter huren

    Roza, kun je ons vertellen wat je betaalde voor een dag scooterhuur?
    Er staat geen enkele prijs op de site en je moet bellen of e-mailen voor info.

  4. Top | #14
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Key West: Scooter huren

    ik heb net gemaild voor info en kreeg een heleboel info/reclame(korting verhaaltjes op vanalles en nogwat) terug maar nu eigenlijk nog geen prijs, roza ik had ook graag geweten wat jullie voor een dag per scooter kwijt zijn....?? en weet je of je de auto daar bij hun kan parkeren want we rijden zelf vanaf miami naar de keys..
    thanx!

  5. Top | #15
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Key West: Scooter huren

    Wat ik net gezien heb vanaf 19$ per dag

    Grt Hans
    Love to Travel

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    27

    Standaard Re: Key West: Scooter huren

    hoi mensen,

    sorry voor de ietswat late reactie maar hier komt het:


    What: 1 Double and 1 Single Scooter
    Where: Free Customer Shuttle from and to: Let me know.....

    The Break-down
    __________________________________________________ ______________

    SubTotal.......................................... ................... 89.60
    Pre-paid discount...............................(already deducted)
    New SubTotal.......................................... ...............N/A
    PDW (physical damage waiver)........................... included
    Total............................................. .......................89.60
    7.5% FL State Tax............................................... . 6.72
    __________________________________________________ ______________

    Grand Total............................................. ...........* 96.32 (charged to card on file).

    Make sure to call us for your complimentary Customer Shuttle when you arrive to let us know you got in safely.

    *You'll be delighted with our attention to detail and level of service,
    these are some of our complimentary features:


    * No Security Deposit,
    * Free Customer Shuttle (both ways),
    * Curb side mechanical emergency service from 9am - Sunset (weather
    permitting) (365 days a year)
    * AMEX is welcome as well as all major credit cards,
    * Smiling, Courteous Staff
    * Enormously flexible Key West-based Scooter Rental Company
    * Affordable PDW (Physical Damage Waiver) protecting you against Flat Tires and Scooter Cosmetic Damage.
    Damage to Frame, Unibody, Forks or Structure of Scooter is not covered... only Cosmetic Damage.
    Now, Remember, PDW is only available at the beginning of the rental. (PDW is required for overnight rentals)


    Our 72 hours cancellation policy entitles you to full refund if we are contacted more than 72 hours before stated arrival time.
    Customer is responsible for the full amount within 72 hours of stated arrival time.


    Hopelijk verschaft dit iets meer info. prijs is in dollars.
    ik heb dus voor 24 uur 1 single en 1 dubbel scooter incl. alles.
    Ook kun jeje auto bij je hotel laten staan en komen ze je ophalen en terugbrengen..... for free.
    zelf rijden wij ook van miami naar key west.

    greetz :-)
    Roza
    Laatst gewijzigd door keywest; 29-04-11 om 22:20.

  7. Top | #17
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Key West: Scooter huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keywest Bekijk Berichten

    * Affordable PDW (Physical Damage Waiver) protecting you against Flat Tires and Scooter Cosmetic Damage.
    Damage to Frame, Unibody, Forks or Structure of Scooter is not covered... only Cosmetic Damage.
    Now, Remember, PDW is only available at the beginning of the rental. (PDW is required for overnight rentals)

    Als ik het goed begrijp, ben je dan alleen verzekerd voor de kosten van een lekke band en een krasje op de lak?



  8. Top | #18
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Key West: Scooter huren

    vind dat stiemek toch best duur voor 24 uur....wij zouden ook maar 1 dagje op key-west zijn zeg van 10 tot de beroemde sunset en dan weer terug naar miami dus die 24 gebruiken we zowieso niet....kan je ook voor 3/4 uur huren??

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    27

    Standaard

    Hoi, ja idd.

    Maar volgens mij ga je naar t buitenland met n reisverzekering. Dus voor meer extra ga ik dan ook niet betalen mocht er wat gebeuren. :-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door natascha666 Bekijk Berichten
    vind dat stiemek toch best duur voor 24 uur....wij zouden ook maar 1 dagje op key-west zijn zeg van 10 tot de beroemde sunset en dan weer terug naar miami dus die 24 gebruiken we zowieso niet....kan je ook voor 3/4 uur huren??
    hoi. Ja ik denk t wel maar dan zou je ze eerst moeten mailen daarvoor :-)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-04-11 om 22:24. Reden: 1+1

  10. Top | #20
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Key West: Scooter huren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keywest Bekijk Berichten
    Maar volgens mij ga je naar t buitenland met n reisverzekering. Dus voor meer extra ga ik dan ook niet betalen mocht er wat gebeuren. :-)
    Maar dekt jouw reisverzekering de schade aan de scooter en, wat nog vervelender kan uitvallen, de schade aan derden dan? Ik ben bang van niet dus het wordt voor jou juist wel extra betalen als er iets gebeurt. En die bedragen lopen snel op in de VS.

    Jouw reisverzekering dekt, onder bepaalde voorwaarden, slechts de kosten van een arts voor jouw eigen behandeling, verzorging of verpleging. Maar let op, je reisverzekering geldt naar Nederlands recht. Dat betekent bijvoorbeeld dat je, als je zonder helm rijdt, niet verzekerd bent voor de medische gevolgen van een ongeluk. Ook zal je over een Nederlands toepasselijk rijbewijs moeten beschikken om schade vergoed te krijgen.

    De verhuurder zal daar niet om vragen. Het is ook niet direct zijn zorg of verantwoordelijkheid. Wat weet hij van Nederlandse verzekeringen? Maar van Amerikaans recht weet hij des te meer en anders heeft 'ie wel een advocaat die alle kosten op je verhaalt.

    Laten we eerlijk zijn; wie wil er nu niet zonder helm met de wind in zijn haren op een scooter door Key West scheuren......? Tot je je goed realiseert wat de gevolgen kunnen zijn. Ieder maakt daarin zijn eigen keuzes maar het is wel handig om te weten dat je niet in alle gevallen op je reisverzekering hoeft te rekenen bij schade.

    Mocht jouw reisverzekering deze schades toch wel dekken, laat dan even weten bij wie de polis loopt en vermeld ook even de clausule waaruit dit blijkt.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •