Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 59 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 586

Onderwerp: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

  1. Top | #41
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: KPN Mobile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hans_geurtsen
    Kun je met een Nokia tri-band GSM en zakelijk abonnement eigenlijk gewoon bellen in de USA?

    Hans.
    Hans,
    Ik weet niet hoe "zakelijk" je abonnement is. Van je eigen zaak of van een (grote) werkgever?
    Het kan zijn dat een "groot zakelijk" abonnement blokkades voor dure landen kent, dus bijv. voor buiten Europa.
    Bij mijn eigen laatste werkgever waren er dergelijke beperkingen en moest je voor buiten Europa speciale toestemming hebben dan werd e.e.a. gedeblokkeerd.
    Met de Nokia triband, ik heb zelf een 6310I, gaat het op zich prima.

    Knaapje

  2. Top | #42
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: bellen vanuit Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fan
    Hoi allemaal,
    Ten eerste allemaal bedankt voor jullie tips. We zijn met de Kerst in Florida geweest en dat was zeker niet de laatste keer. Komende Kerst willen we een cruise gaan doen. Nu wil ik inloggen op de carnival site maar daar moet ik mijn telefoonnummer doorgeven. En dat lukt steeds niet. Wat ik dus wil weten is wat het nummer is wat je eerst moet draaien als je vanuit Florida naar huis belt.
    Hoop dat iemand me kan helpen.
    Groetjes Fan
    Hoi,

    Het kan ook zijn dat de site alleen telefoonnummers volgens het Amerikaanse format accepteert.
    Een mogelijkheid is dan een fake nummer in te voeren volgens US format en duidelijk in je bericht te vermelden wat je echte nummer is.
    Op "bidding-for-travel" heb ik hierover weleens tips gevonden toen ik zelf daar wou reserveren.

    Goede reis
    Knaapje.

  3. Top | #43
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Kan je op de US site inloggen van Carnival ? Ik dacht dat je automatisch naar Nederland doorverwezen werd ? Naar een brochure alleen ?

    Voor cruises zou je ook eens moeten kijken op www.cruisecritic.com. Een onafhankelijke sites met tips en beschrijvingen van de verschillende schepen. En ook reacties van mensen zelf. Hier staan ook veel discount sites op. Ik heb ze ook allemaal bekeken, maar vindt het toch wel tricky, soms wel en soms geen belastingen (let daar dus goed op, veel goedkope sites zijn dat dus niet).

    Ik ga zelf toch voor een betrouwbare site, zoals www.cruise.com of www.cruise411.com. Prijzen zijn ongeveer gelijk.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #44
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    11

    Standaard Goedkoop bellen naar Nederland

    Na de discussie over wel of niet de GSM meenemen, heb ik misschien een leuke tip voor de USA gangers.

    Stel: je wilt bereikbaar zijn. Neem je GSM mee, maar laat iedereen weten dat je ALLEEN per SMS bereikbaar bent. Het ontvangen van SMS is gratis, en het versturen van een sms kost ongeveer €0,55

    Als iemand je nou wilt spreken, SMSt hij/zij zijn nummer door naar jouw GSM. Je pakt je PRIMUScard , en loopt naar de eerste de beste payphone, of hoteltelefoon. Je draait het gratis 1-800 nummer, en je toets je pincode in. Daarna kan je naar nederland bellen voor $0,13 (ex btw) per minuut. Stukken beter dan die €1,90 die de nederlandse GSMtelco's je berekenen per minuut. Ik gebruik dit al enige jaren met success, en heb vele honderden euri bespaard.

    Een andere mogelijkheid is om een sms terug te sturen met bijvoorbeeld het nummer van de dichtsbijzijnde payphone. De meeste payphones hebben het nummer op het toestel vermeld staan en het bellen vanuit nederland naar de usa hoeft niet meer te kosten dan €0,01 a €0,02 per minuut ,als je belt via 1601 of 1649


    linkjes:
    http://www.primustel.nl/?page=vast_primus_passport
    http://www.bel1601.nl
    http://www.bel1649.nl


    Michel

  5. Top | #45
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    je hebt toch geen aandelen in Primus??
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #46
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    11

    Standaard

    Nee, maar wel in Vodafone gezien hun roaming prijzen..

    Ik wist trouwens niet eens dat Primus beursgenoteerd is....

    Michel

  7. Top | #47
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michel
    Nee, maar wel in Vodafone gezien hun roaming prijzen..

    Ik wist trouwens niet eens dat Primus beursgenoteerd is....
    ik bedoelde dit meer omdat beide berichten die je gepost hebt een beetje verkoop-achtig overkomen.. Maar dat kan ook aan je schrijfstijl liggen..
    Zou je je misschien eerst willen voorstellen in het Even voorstellen subforum ? Dan weten wij ook weer iets meer over je interesse in Florida
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #48
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Let trouwens wel op met vanuit je hotel bellen. Het hotel waar ik zat vond het namelijk leuk om gewoon standaard $ 0,40 per minuut te rekenen als je naar een 0800 nummer belde (dit in verband met het mislopen van inkomsten). De $ 0,40 was overigens alleen van toepassing op belkaarten.....overige 0800 nummers waren "gratis" (buiten het starttarief van $ 0,10 per gesprek).

    Laat je dus niet te snel verleiden door op je hotelkamer te bellen maar kijk eerst of je niet hoeft bij te betalen. Anders kom je per saldo wellicht nog duurder uit.
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  9. Top | #49
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    11

    Standaard

    Ik heb nog nooit meegemaakt dat je een toeslag per minuut moest betalen.
    Soms rekenen ze wel een kleine toeslag voor het hele gesprek $0,25- €0,40. In verhouding met een 10 minuten durend GSM gesprek nog steeds een schijntje.

    Meeste hotels in Florida hebben Free Local Calls. Alleen hotels die niet aangesloten zijn bij ketens, willen nog wel eens een toeslagje rekenen.

    Maar inderdaad, wel opletten dus.

  10. Top | #50
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Beetje inhaken op het onderwerp. Vanuit hotels heb je vaak Free Local Calls, maar hoe zit dat met de villa's ? We hebben er al een aantal keren in gebivakeerd, maar bellen eigenlijk nooit. Nu neem ik deze keer de laptop mee en heb een aantal lokale inbelnummers van CS, maar heb dus geen flauw idee wat de kosten zijn als je vanuit de villa inlogd. Iemand anders misschien ?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •