Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 40 van de 59 EersteEerste ... 30383940414250 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 586

Onderwerp: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

  1. Top | #391
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    Hoe werkt dat vanuit Nederland naar Orlando telefoneren dat dat gratis is.
    Moet er van uit nederland gewoon normaal dat nummer gedraait worden?
    Wel makkelijk kunnen mijn ouders me wat makkelijker bereiken.

  2. Top | #392
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Je kunt inderdaad gratis gebeld worden.
    Gratis = voor degene die gebeld wordt. @ Lea: De kosten voor het gesprek komen dan natuurlijk voor rekening van de beller......:mrgreen:

    Gratis bellen? Gebruik Skype to Skype. Maar ook bellen met Skype naar een 'normaal' (mobiel)nummer is erg voordelig.



  3. Top | #393
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    Dus wel degelijk kosten..kon eigenlijk niet anders. en skype heb je internet voor nodig dat hebben mijn ouders niet mijn zoon wel en dan kleppen we toch via msn.
    Dus is zoonlief in grote lijnen het doorgeef luik naar mijn ouders tenzij we eens een keer redeljk betijds ergens terug van zijn dan kan ik mijn ouders zelf bellen met zo'n goedekope kaart.

  4. Top | #394
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    @Bosevents
    Wat tariefverschillen voor de diverse landen bijv.
    Verder heb ik het idee dat het voor een vakantie niet zoveel uitmaakt.
    Ik heb zelf voor Bison gekozen, maar vraag me niet meer waarom.
    Het werkte in Washington DC en op verschillende plekken in Florida ieder geval prima.
    Je moet alleen even opletten wat je hotel evt. in rekening brengt voor het 1800-nummer. Kan varieren van niets tot $1 voor gebruik van de hotel centrale.
    Voor je gesprek en/of er na wordt je tegoed gemeld en kan je evt. bijstorten via je cc.


    Knaapje

  5. Top | #395
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Gsm en/of prepaidkaart kopen

    Twee jaar geleden heb ik een keer gekeken naar de mogelijkheden om mezelf een Amerikaans mobiel nummer aan de hand te doen. Het woud aan ondoorzichtige abonnementen, prijzen per minuut en geldigheidsduur van je beltegoed maakte dat ik uiteindelijk onverrichter zake de Wal-Mart-afdeling hebt verlaten en kopschuw gemaakt niet nog een keer heb uitgezocht. Algemene tendens: als je bereid was meer dan $ 100 per maand te verbellen, dan bleef je beltegoed wel zes maanden geldig. Koop je voor $ 20 tegoed dan kun je een eventueel restant na een maand al weggooien. Deed mij een beetje denken aan de begintijd van de mobiele telefonie in Nederland.

    Of je ook een simkaart kunt kopen zonder beltegoed: geen idee. Bellen vanuit Nederland naar Amerika is hoe dan ook vele malen goedkoper dan andersom, en zeker vanaf een (Amerikaans) mobieltje. Een simkaart met $ 20 beltegoed haal je er hoe dan ook uit als je uitgebreid door het thuisfront gebeld wil worden. Je kan bijvoorbeeld afspreken een SMSje te sturen waarna ze jou bellen.

    Een mobieltje voor acht dollar kan natuurlijk alleen met een duur abonnement. Dat is niet anders dan de gratis blackberries die ze hier bij een dik abonnement uitdelen.

  6. Top | #396
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Ja hoor. Zodra je aankomt, noteer je het telefoonnummer en je geeft het door aan de familie. Je kunt inderdaad gratis gebeld worden.

    das mooi bedankt voor je reactie....

  7. Top | #397
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Maar ook ter plaatse bij veel supermarkten zoals Walmart koop je goedkope belkaarten
    Er zit nogal wat kaf onder het koren bij de belkaarten. Bij verschillende belkaarten heb ik ontdekt dat het beltegoed stilletjes wegloopt: de ene dag staat er nog $ 10 op, de volgende dag 9,75. Of ze schrijven beltegoed af voor een niet gelukte verbinding. Of ze beloven een veel langere gespreksduur dan je in werkelijkheid kreeg (zo heb ik een keer met een belkaart van vijf dollar naar Suriname gebeld, ze beloofden 25 min gespreksduur, in werkelijkheid werd ik er na 3 min afgegooid en was de kaart leeg). Familie van me in Florida heeft dezelfde ervaringen.

    Een belkaart die behoorlijk betrouwbaar blijkt te zijn, en bovendien zijn tegoed ook bij langdurig niet-gebruik behoudt, is de eigen belkaart van Walgreens. Niet de allergoedkoopste, maar je krijgt tenminste wat ze beloven.

    Op een vaste telefoon gebeld worden in Amerika is en blijft stukken goedkoper. De tarieven van Nederland naar Amerika zijn veel lager dan andersom.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Als je in de VS vanuit een openbare telefoon belt kan het zijn dat je die eerst moet activeren door er een quarter ($0.25) in te doen, en die krijg je na het gesprek dan weer terug.
    De meeste belkaarten, waar onder de eerder genoemde Walgreens, rekenen een surcharge, vaak van een dollar of zo, voor het bellen vanaf een openbare telefoon. Dat wordt meestal trouwens wel netjes aangekondigd voordat de verbinding wordt opgezet.

  8. Top | #398
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Gsm en/of prepaidkaart kopen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Een mobieltje voor acht dollar kan natuurlijk alleen met een duur abonnement.
    Nee hoor, bij de Walmart http://www.walmart.com/browse/Cell-P...atNavId=542371 en ook bij Big Lots http://www.biglots.com/specials/subc....aspx?scid=165 zijn voor dergelijke bedragen prepaid telefoons te koop. Deze zijn dan vaak "refurbished" en zonder beltegoed wat dan dus nog weer minstens $10,00 extra betekent Ik heb me laten vertellen dat er ook losse simkaarten te koop zijn maar daarvoor moet je bij providerwinkels zijn, dus van bv at&t Er zijn maar weinig amerikaanse toestellen die met een simkaart werken
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-12-10 om 16:49. Reden: fqe

  9. Top | #399

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    Als je gratis vanuit Nederland gebeld wilt worden op bijvoorbeeld een nummer in de USA (in je hotel etcetera) kijk dan eens hier!
    Werkt super!

    http://www.0800bellen.nl/buitenland.html

  10. Top | #400
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Gsm en/of prepaidkaart kopen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Algemene tendens: als je bereid was meer dan $ 100 per maand te verbellen, dan bleef je beltegoed wel zes maanden geldig. Koop je voor $ 20 tegoed dan kun je een eventueel restant na een maand al weggooien. Deed mij een beetje denken aan de begintijd van de mobiele telefonie in Nederland.
    Je moet het even uitzoeken maar zo moeilijk is het nu allemaal ook weer niet hoor. Wat je zegt over de $100 per maand om je abonnement actief te houden klopt niet, ik denk dat je je vergist dat dit per jaar is.

    Wij hebben een jaar geleden bij Wal Mart een instapmodel/wegwerp Nokia mobieltje gekocht bij Wal Mart voor $18 inclusief een simkaart van T-Mobile. Daarnaast hebben we een $100 kaart gekocht en deze hebben we geactiveerd met het "Pay As You Go" plan. Je krijgt daarmee een zogenaamde Gold Reward Status, wat betekent dat je goedkoper belt met refills die je doet na het bereiken van deze status en dat je tegoed een jaar lang geldig is. Verder is dit gelijk aan prepaid in Nederland; je betaalt alleen als je belt.

    Inmiddels zijn we bijna op dit jaar aangekomen en hebben we nog een paar tientjes tegoed over. Om dit tegoed te behouden en het nummer te behouden, kan je een refill vanaf $10 toevoegen. Daarmaa wordt je nummer en tegoed weer voor 90 dagen behouden. Je moet daarvoor wel eerst de Gold Reward Status hebben bereikt. Het actief houden van je nummer kost na de eerste $100 dus minimaal $40 per jaar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •