Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 59 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 586

Onderwerp: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

  1. Top | #11

    Standaard

    Koop toch gewoon een Sim kaartje en een prepaid kaartje in Amerika, en dan heb je nergens last van!!!!
    US addict

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Het goedkoopste blijft toch bellen met een telefoonkaart vanaf een vaste telefoon

  3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Koop toch gewoon een Sim kaartje en een prepaid kaartje in Amerika, en dan heb je nergens last van!!!!
    Als je zo'n bovenstaand pakket koopt kan je net zo goed met je Nederlandse gsm abonnement gaan bellen, komt qua prijs op hetzelfde neer (niet te lang bellen natuurlijk). :idea:


    Het goedkoopste blijft toch bellen met een telefoonkaart vanaf een vaste telefoon
    Bovenstaande opmerking is inderdaad de goedkoopste oplossing alleen ben je niet bereikbaar, en dat is nou juist wat ik wil! :!:

  4. Top | #14
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Ik vind het zo jammer dat ze de Scope kaart (van KPN) niet meer hebben. Die was echt ideaal. Je belde in gewoon een 1-800 nummer en vervolgens werd je door verbonden met Nederland. Je betaalde het gewone KPN tarief via je telefoonrekening... Superhandig, maar ws. te weinig mensen die er gebruik van maakten...

  5. Top | #15
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Alsje bereikbaar wil zijn moet je je triband telefoon aan zetten. Als je ziet wie er belt niet opnemen, nummer onthouden en via de vaste telefoon terugbellen. Dan ben je bereikbaar en het is de goedkoopste manier.

    Daniel,

    Ja, de scopekaart was goed. Je hebt nu nog wel zo'n kaart van onetel en ook nog van andere aanbieders.

    Die kaarten worden minder gebruikt omdat de meeste mensen toch voor hun mobiel kiezen.

  6. Top | #16
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Ik vind het zo jammer dat ze de Scope kaart (van KPN) niet meer hebben.
    Ik heb ooit is ergens gelezen dat de Scope kaart fraude gevoelig is.
    Daarbij werd er waarschijnlijk weinig gebruik van gemaakt.


    Alsje bereikbaar wil zijn moet je je triband telefoon aan zetten. Als je ziet wie er belt niet opnemen, nummer onthouden en via de vaste telefoon terugbellen. Dan ben je bereikbaar en het is de goedkoopste manier.
    Echt weer een Nederlandse tip om goedkoop te bellen! Als mijn gsm in USA overgaat dan neem ik hem gewoon op en zorg ervoor dat ik niet te lang bel zodat mijn kosten laag blijven.
    Als ik bijvoorbeeld in de auto gebeld word en ik moet dan eerst nog een vaste telefoon ergens vinden?!? Waarom heb je dan een GSM naar USA meegenomen? Gebruik hem gewoon maar met mate! :!:

  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Ik neem ook mijn mobiel op als hij gaat in Amerika en gebruik ook mijn mobiel om naar het thuisfront te bellen.

    Als mensen dit te duur vinden zijn er andere oplossingen en die heb ik aangedragen.

  8. Top | #18
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Ebelix, ik begrijp wat je bedoeld. Maar soms begrijp ik mensen niet, wel
    -tig euro's over hebben voor vakantie maar als ze moeten bellen moet het het lieftst spotgoedkoop! Niet dat er wat op tegen is, maar soms denk ik wel eens dat mensen rijk dood willen gaan! :?:

  9. Top | #19

    Standaard Telefoneren in/vanuit Florida

    Telefoonkaarten kun je het beste bij Wallgreens supermarkt kopen.
    Hier krijg je kaarten voor $10,- en kun je 60 min. mee naar Nederland bellen

  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Heb je ook een naam van deze kaart? Ik zie bij Walgreens of Rite Aid altijd een hele berg van die kaarten hangen maar ik weet nooit welke nu de beste is voor het bellen naar Nederland.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •