Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 59 EersteEerste ... 18262728293038 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 586

Onderwerp: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

  1. Top | #271

    Standaard Re: Tip om goedkoop naar huis te bellen uit USA

    Wat veel goede tips!
    Bel al jaren met mijn eigen GSM en dat is best duur.
    Wat is dit forum toch handig!!!!!

  2. Top | #272
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    529

    Standaard Re: Tip om goedkoop naar huis te bellen uit USA

    Daarvoor net is het van goudwaarde!

    Ik moet zeggen dat de info die ik heb gevonden op dit forum ons enorm vooruit geholpen heeft in onze reis.

    Er is geen enkel boek zo goed als dit forum waarop je "eerstelijns" info krijgt!

    Wat mij betreft: een dikke pluim voor de oprichter(s) en de moderators!!!!!

  3. Top | #273

    Standaard Re: Bellen naar Florida

    Ik heb misschien een domme vraag, maar moet je ook iets voor je 06 nummer zetten als iemand uit Amerika je wil bellen?

    Wij willen graag een City Tour boeken, en er staat ook bij dat je je telefoon nummer moet opgeven zodat zij je kunnen bellen wanneer je in Miami bent. Moet ik dan gewoon mijn 06 geven of moet er nog een amerikaans/nederlands netnummer voor, ik noem maar wat...heb er weinig verstand van namelijk hahahaha

    Groetjes

  4. Top | #274
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Bellen naar Florida

    +31 en de 0 weglaten dus:

    +31 6 xxxxxxxx

    en het is voor jou niet gratis als je in Amerika gebeld wordt

  5. Top | #275

    Standaard Re: Bellen naar Florida

    Nou lekker dan, word je gebeld door iemand draai je ook nog zelf voor de kosten op :mrgreen: Mahja het zal wel moeten aangezien hun ons moeten kunnen bereiken voor die tour. Thnx anyways!

  6. Top | #276
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Bellen naar Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milla Bekijk Berichten
    Nou lekker dan, word je gebeld door iemand draai je ook nog zelf voor de kosten op :mrgreen: Mahja het zal wel moeten aangezien hun ons moeten kunnen bereiken voor die tour. Thnx anyways!
    Als dit nieuw voor je is dan zou ik mij er toch maar eens in de tarieven en voorwaarden van je abo verdiepen voor je voor vreemde verrassingen komt te staan als je in het buitenland belt of gebeld wordt.

    Buiten Nederland maar in Europa spreek je zomaar over 50 Eurocent per minuut (zowel bellen als gebeld worden).
    Buiten Europa (USA) tussen de EUR 1 en over de EUR 2 idem. Het gaat dus hard.

    Waarom geef je niet gewoon het nummer van je hotel?

    Knaapje

  7. Top | #277

    Standaard Re: Bellen naar Florida

    Wij nemen onze laptop mee, dus via internet hebben we contact met het thuisfront, niet via telefoon. Ik heb er wel aan zitten denken om het nummer van het hotel te geven, maar als iemand van die city tour belt zou ik dr wel zelf willen spreken, en als ze naar het hotel belt is de kans groot dat wij er niet zijn, snapt u. Is het dan niet handig om gewoon onze eigen 06 nummer te geven?

  8. Top | #278
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Tip om goedkoop naar huis te bellen uit USA

    Wij hebben bij de Wal-Mart een LG pre-paid telefoon gekocht voor 30 dollar (inclusief 300 belminuten). De medewerkster van de Wal-Mart heeft ons dit als "koopje" aangeraden. De provider was Net10. Op de verpakking stond dat je Internationaal kon bellen. De medewerkster heeft de telefoon in elkaar gezet en alles geregeld terwijl wij lekker aan het shoppen waren. Service was dus prima.
    Echter kwamen we er al snel achter dat we niet internationaal konden bellen. Dus via een vaste openbare telefoon gratis met Net10 gebeld om dit te laten activeren. Was direct geregeld aan de hand van wat codes die ik door moest geven die op de bijbehorende papieren stonden.
    Door *1 te bellen kwam je in een simpel keuze menu en kon je door middel van 011 31 (citycode zonder de 0) en lokaal nummer naar VASTE nummers in nederland bellen. Bellen naar mobiel en sms-en lukte niet! Smsjes en mobiel nummers ontvangen lukte wel.
    Ik heb een aantal jaren geleden in Amerika gewoond en had toen een T-mobiel prepaid abonnement. Ik weet nog dat ik daarmee wel kon sms-en en naar mobiele nummers kon bellen in Nederland,
    Let wel op dat als je gebeld wordt op een amerikaans mobieltje, dat er belminuten afgaan. Zower de beller als de ontvanger moeten betalen.

  9. Top | #279
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    nederland
    Berichten
    20

    Standaard Re: Tip om goedkoop naar huis te bellen uit USA

    Misschien wel een domme vraag maar stel hem toch.
    Als ik het goed begrijp kan je met de telefoon van virgin bellen naar nederland ook naar mobiele nummers in nederland.
    En als dat zo is waar kan ik die kopen dan.
    Yvonne

  10. Top | #280
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Tip om goedkoop naar huis te bellen uit USA

    Ze zijn te verkrijgen bij de Wal-mart. Heb ze vorige week nog zien hangen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-09-08 om 18:40.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •