Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 37 van de 59 EersteEerste ... 27353637383947 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 370 van de 586

Onderwerp: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

  1. Top | #361

    Standaard Re: Bellen vanuit/naar/in Florida

    Ooh dat is ook onhandig geregeld. Als iemand uit de States hier een Vodafone Prepaid sim kopen kunnen ze voor de zelfde kosten SMSen. Hier in Nederland houden we geen rekening met binnen/buitenland kwa ontvanger.

    Maargoed $.25 is alsnog een derde van de kosten met je normale sim.
    Vooral in data is het intressant 15euro per mb (vodafoneNL in het buitenland) tegen $19,95 voor 100mb
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 15-09-09 om 20:52. Reden: fqe

  2. Top | #362
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Bellen vanuit/naar/in Florida

    Sorry hoor maar ik zie allemaal berichten die ik niet echt een gemakkelijke manier vind. Ik heb voor $10 een kaart bij Publix gekocht waarmee ik via de telefoon in onze villa ongeveer 40 minuten naarNederland kon bellen. Gemak dient de mens en nog goedkoop ook.

    Saskia

  3. Top | #363

    Standaard Re: Bellen vanuit/naar/in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Egadet Bekijk Berichten
    Sorry hoor maar ik zie allemaal berichten die ik niet echt een gemakkelijke manier vind. Ik heb voor $10 een kaart bij Publix gekocht waarmee ik via de telefoon in onze villa ongeveer 40 minuten naarNederland kon bellen. Gemak dient de mens en nog goedkoop ook.

    Saskia
    Is natuurlijk wel handig als je echt alleen wilt bellen.

    Wil je on the road Sms'en/mailen/data gebruiken dan heb je uiteraard helemaal niets aan een CallCard

  4. Top | #364
    Vaste Bezoeker SjonnieM's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    In de buurt van Amsterdam
    Berichten
    54

    Standaard Simlockvrije GSM telefoneren

    Hoi,

    Ik overweeg om een simlockvrije gsm in Orlando aan te schaffen en zat een beetje op wat sites (o.a. Amazon) te zoeken en zag dat ze onderscheid maken tussen US en International Versions en in beide gevallen ook nog eens met en zonder warranty, heeft iemand hier ervaring mee of weet gewoon hoe het in elkaar steekt? :-k

    Alvast bedankt.

  5. Top | #365
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Simlockvrij

    In Amerika gebruiken ze andere frequenties (850 & 1900MHz daar, hier in NL heb je 900 & 1800MHz), dus dan zou ik sowieso een telefoon nemen die minimaal triple bands aan kan, beter is quadband (die dus alle 4 deze frequenties kan gebruiken). Dan zit je nog met de oplader... met garantie is niet eens nodig, als ie defect gaat moet je 'm terugsturen naar Amerika... nee, persoonlijk zou ik lekker een GSM in Nederland kopen, als ik 'm hier in NL wil gebruiken.

  6. Top | #366
    Regelmatige Bezoeker sccambuur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    40

    Standaard Re: Simlockvrij

    Volgens mij moet het niet veel problemen geven. Aangezien tegenwoordig, de nieuwste telefoons bijna allemaal over quadband beschikken zou dat geen probleem moeten zijn. De oplader kun je altijd los nog bestellen via internet (zoals bijna alles via internet is te bestellen!). Garantie zou je goed moeten navragen, aangezien je bijv een Nokia gsm ook gewoon hier in Nederland kan laten repareren, maar in de VS gekocht, geen idee hoe het dan zit. Ik heb namelijk mijn gsm via Ebay gekocht, kwam ook uit Amerika, geen enkel probleem gehad, alleen garantie heb ik niet nodig gehad gelukkig. Bij veel andere elektronische app (spelcomputers,navigatiesystemen bijv) kun je laten registreren via internet, waardoor je automatisch kunt zien hoelang je nog garantie hebt.

  7. Top | #367
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    58

    Standaard Re: Simlockvrij

    Mediamarkt heeft de laatste tijd simlockvrije toestellen liggen voor heel weinig geld alleen moet je daar nog even goed checken of ze minimaal triband zijn.

  8. Top | #368
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Simlockvrij

    Veel Amerikaanse toestellen hebben geen plaats voor een kaart

  9. Top | #369
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Simlockvrij

    Geen plaats voor een kaart? wat gaat er dan in?

    Wat betreft garantie zijn sommige bedrijven nogal streng hoor als het er op aan komt dat het uit bijv. Amerika of Japan komt.

    Adapters zijn uiteraard na te bestellen, maar hoeveel bespaar je uiteindelijk als je ook die kosten er nog bij optelt incl. verzendkosten? Een kloonadapter is natuurlijk veel goedkoper dan origineel, dat dan weer wel...
    Met de huidige dollarkoers wordt de electronica in Amerika ook niet goedkoper.

  10. Top | #370
    Vaste Bezoeker SjonnieM's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    In de buurt van Amsterdam
    Berichten
    54

    Standaard Re: Simlockvrij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 6foot6 Bekijk Berichten
    Veel Amerikaanse toestellen hebben geen plaats voor een kaart
    Dat kunnen dan toch geen simlockvrije (unlocked cell phones) toestellen zijn? Hoe bepaal je anders je provider? Snap er niets van :-?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Adapters zijn uiteraard na te bestellen, maar hoeveel bespaar je uiteindelijk als je ook die kosten er nog bij optelt incl. verzendkosten?
    Ik heb nogmaals een blik geworpen, en inderdaad scheelt het maar een paar tientjes bij sommige toestellen. Het is toch sterk afhankelijk van het merk en het type toestel, en ik was van plan om 'm mee te nemen en daar eerst uit te proberen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •