Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 59 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 586

Onderwerp: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

  1. Top | #201
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: hollandse mobiele telefoon gebruiken

    Tri-Band is het belangrijkste. Hier meer over bellen in het buitenland met KPN Prepaid: http://www.kpn.com/mobiel/prepaid-/b...buitenland.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #202
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: hollandse mobiele telefoon gebruiken

    De 6021 is triband, dus technisch kan het. Denk ook eens aan gewoon sms''en naar elkaar. Voor die paar centen kan je de andere mogelijkheden met alle problemen vandien vergeten en indien strikt noodzakelijk bel je even.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-09 om 13:47.

  3. Top | #203
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Heemstede
    Berichten
    47

    Standaard Re: hollandse mobiele telefoon gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenst Bekijk Berichten

    ik zou een amerikaans simkaartje willen gebruiken om met elkaar tegen lokaal tarief te kunnen belen als we opsplitsen.
    Dat is precies wat wij ook willen gaan doen, we hebben 2 triband toestellen dus dat zal geen probleem zijn. Op Ebay.com worden tegen lage prijzen sim-only prepaid kaartjes aangeboden (T-Mobile) en die wil ik daar ook kopen. Omdat wij pas eind april 2008 gaan heb ik deze nog niet aangeschaft. De geldigheid van deze kaartjes is weliswaar onbeperkt, maar vaak moet je binnen 3 maanden weer extra beltegoed bijgekocht hebben.
    Laatst gewijzigd door Boterletter; 20-12-07 om 19:34.
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991


  4. Top | #204
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: hollandse mobiele telefoon gebruiken

    Je kunt ook lid worden van www.ekit.com je betaald dan een x bedrag en je kunt zeer goedkoop bellen wat van dat tarief afgaat. Ik belde +- 6 min voor 1.66 dollarcent afgelopen juni, van mijn orange kaart ging niks af. Dus erg handig.

  5. Top | #205
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Mobiele telefoon kopen

    Hallo,

    Ik zie dat er allemaal apparatuur word meegenomen uit Florida :smile:maar kan je ook een simlock vrij mobieltje daar kopen? Doet die het dan ook wel hier in nederland? Zijn de mobieltjes daar wel voordeliger dan hier? of is dit nu net iets wat je daar niet vandaan haalt??

    Groetjes Saskia

  6. Top | #206
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Mobiele telefoon kopen

    Simlockvrij = hier per definitie niet goedkoop, en geen snelle modellen.
    En via de lokale internetaanbieders, die wel leuke modelletjes hebben voor weinig, bijna onmogelijk te bestellen.
    Ben er net twee dagen mee bezig geweest, met als resultaat nul, dus nu maar via E-bay rechtstreeks naar huis laten sturen; komen we tegelijkertijd aan :-)
    En ook dat laatste is bij een US aanbieder een crime.
    Ik moet nodig ee US based credicard hebben, maar hoe.... ?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #207
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    22

    Standaard GSM kopen in Florida

    Hallo,

    Heeft er al ooit iemand een gsm (mobieltje) gekocht in Florida?
    Zijn deze te gebruiken in Nederland/België of lukt dit niet?
    Liggen de prijzen ook lager dan bij de meeste spullen die je er koopt?

    Groetjes Liesken

  8. Top | #208
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: GSM kopen in Florida?

    Ik heb er een gekocht. Pre paid. Prijs 20 dollar met 20 dollar beltegoed. Het is in Nederland niet te gebruiken maar voor ons ook niet nodig.
    Eigenlijk hebben we gewoon onze Nederlandse aansluitingen gebruikt in Amerika en dat is prima bevallen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-12-10 om 16:47. Reden: fqe
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #209
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: GSM kopen in Florida?

    Maar kan je dan bellen en sms-en met het toestel in Nederland? En probleemloos de batterij opladen?

  10. Top | #210
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: GSM kopen in Florida?

    Als je een triband toestel hebt wel. We hebben twee providers. Gewoon KPN en een Duits Vodafone abbonement. We konden overal bellen.Er was altijd wel een zenden binnen bereik. Kijk even op je oplader van de telefoon. Daar staat op met hoeveel volt je kunt laden. De meeste mobieltjes zijn tegen woordig 110 tot 220 volt en kunnen probleemloos opgeladen worden. ( wel even een reisstekker kopen :cry

    Ik moet eerlijk zeggen dat wij belverslaafd zijn en dat hele gedoe met kaartjes kopen of beltegoed aanschaffen ons teveel werk was. We hebben gewoon lekker met onze eigen nummers gebeld en waren voor iedereen uit Nederland bereikbaar. En voor ik nu afgeschoten wordt dat is onze menig. Er zullen best goedkopere alternatieven zijn.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 31-12-10 om 16:47. Reden: fqe
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •