Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 59 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 586

Onderwerp: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

  1. Top | #131

    Standaard

    Is het zo dat als ik vanuit nederland met mijn mobiel naar de mobiel van mijn amerikaanse vrienden sms, ik dan +1en dan aansluitend hun mobiele nummer kan toetsen.... zonder 011 gedoe?

  2. Top | #132
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    Van uit NL heb je nooit met 011 te maken, altijd 001 en dan het 10 cijferige nummer in de US, SMS gebruik ik nooit, dus daar heb ik geen antwoord op. Sorrie

  3. Top | #133
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvon
    Is het zo dat als ik vanuit nederland met mijn mobiel naar de mobiel van mijn amerikaanse vrienden sms, ik dan +1en dan aansluitend hun mobiele nummer kan toetsen.... zonder 011 gedoe?
    Het nummer is om de verbinding te maken. Wat je later over de verbinding stuurt, SMS, foto's, gesprekken of zo doet er niet toe als de toestellen het maar kunnen.
    Dus het nummer wat je moet kiezen is altijd hetzelfde.

    Groeten
    Knaapje

  4. Top | #134
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    Ik heb nog nooit problemen gehad met het bellen van Amerikaanse 1-800 nummers vanuit Europa hoor. Alleen moet je dan wel het internationale tarief betalen.

  5. Top | #135
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anthony
    Ik heb nog nooit problemen gehad met het bellen van Amerikaanse 1-800 nummers vanuit Europa hoor. Alleen moet je dan wel het internationale tarief betalen.
    Hoy Anthony,
    Ben je daar zeker van?
    Ik heb nooit anders gehoord en ook zelf niet anders ervaren, dan dat je vanuit Europa/Nederland geen 1-800 in de US kunt draaien.
    Hotels en bedrijven geven dit zelfs vaak in hun documentatie aan.
    "Outside US and Canada..."

    Groeten
    Knaapje

  6. Top | #136
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    Nou, ik woon dan wel in België maar het lijkt me sterk dat het hier anders zou zijn dan in Nederland. Ik heb in ieder geval al een aantal keer gebeld naar ze, gewoon met 001-800 en dat is hier geen probleem. En met die goedkope tarieven naar de states tegenwoordig (2 cent per minuut betaal ik) maakt het me ook weinig uit dat ik ervoor moet betalen.

    Nou is het wel zo dat ze tegenwoordig allerlei andere gratis nummers erbij hebben gekregen (1-866, 877 en 888). Misschien is het bij die nummers anders dan bij 1-800.

    Ik lees trouwens ook net bij skype dat zelfs daar een aantal nummers niet bereikt kunnen worden. Het is misschien zo dat een bedrijf zelf kan bepalen of het nummer vanuit het buitenland bereikbaar is of niet:

    Certain US regional toll-free numbers are blocked. This is because the company being called only wants to accept calls from certain areas of the US, and is not able to determine where the Skype user is located since Skype is not transmitting the info at this time.

  7. Top | #137
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Bellen Mobiele telefoon in Florida

    Afgelopen januari konden we onze mobiele telefoon in Florida niet gebruiken. We beschikken over een triband toestel.
    Wie is recent in Florida geweest en kon wel zijn mobiele telefoon gebruiken, zo ja welk type was dat en welke provider?

  8. Top | #138
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Recent (Mrt. + Okt.) geweest en de mobielen werkten volgens plan. Mijn vrouw heeft een Sony Ericson huppeldepup ???? en ikzelf een Motorola V3 Razor (de zwarte) en beiden hebben we Vodafone prepaid. Afhankelijk van de regio werden we aangemeld bij Cingular, maar vaker bij T-Mobile.
    Maar zowel bellen als SMS-en ging prima prachtig.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #139
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Een triband toestel moet het gewoon doen in de VS, behalve als je pre-paid hebt en daarmee niet in het buitenland mag bellen.
    Dat kan zo veranderd worden bij je provider, waarna een en ander zou moeten werken. Je krijgt automatisch een netwerk toegewezen, maar gezien het verschil in prijs tussen de verschillende providers in de VS kun je beter zelf handmatig je netwerk instellen. Op de internetsite van je provider kun je zien wat "roaming"zoals dat heet je gaat kosten.
    Houd er wel rekening mee, dat in minder dicht bevolkte gebieden de dekking niet altijd 100 % is.
    Succes, Eric

  10. Top | #140
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard

    Vodafone had geen problemen, afgelopen mei, en we gebruikten een Blackberry, ook heerlijk om mee te kunnen mailen en nee ik heb geen aandelen.

    Bai,

    Maartje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •