Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 59 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 586

Onderwerp: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

  1. Top | #111
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: telefoonkaart in Amerika / Florida

    Wil je daar te plaatse een simkaart kopen? Dan krijg je dus ook een lokaalnummer !!
    Als je goedkoop wilt bellen, koop je bij de eerste de beste Walmart een gewone telefoonkaart, dat is verreweg het voordeligste.
    Eric

  2. Top | #112
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Met een Amerikaanse sim kaart naar Nederland bellen is nog duurder dan met je Nederlandse simkaart naar Nederland bellen. De AMerikaanse maatschappijen zijn niet ingesteld op internationaal telefoneren.

    Gewoon je iegen tel met mate gebruiken. Veel sms'en en af en toe een paar minuten bellen. Dan zijn de kosten goed te overzien.

    Wil je echt goedkoop bellen dan moet je een telefoonkaart kopen en via de vaste telefoon naar NL bellen. HEt allergoedkoopst is een collect call.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #113
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Brielle
    Berichten
    5

    Standaard Telefoonkaart, geheel Amerika

    Wij komen net terug uit Florida en hebben nog een telefoonkaart over van cingular, deze kaart is een pre paid card en kan in de gehele us gebruikt worden, elke belminuut kost dan 0,25 dollar cent.
    Erg handig om deze in je telefoon te hebben om snel even te bellen ( je moet wel een geschikte telefoon hebben)
    Deze kaart is gratis te verkrijgen als je mij even een geadreseerde envelop met porto opstuurt.
    al vast bedankt!

  4. Top | #114
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    9

    Standaard Bellen naar Florida

    Ik moet naar Carnival Cruises bellen om een cruise te reserveren. Nu heb ik het nummer per mail gekregen, maar ik weet niet wat ik ervoor moet draaien. Kan iemand me helpen?Het nummer begint met 1-800

  5. Top | #115
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: bellen naar Amerika

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mas
    Ik moet naar Carnival Cruises bellen om een cruise te reserveren. Nu heb ik het nummer per mail gekregen, maar ik weet niet wat ik ervoor moet draaien. Kan iemand me helpen?Het nummer begint met 1-800
    Gewoon 00 voor het buitenland, en de landcode van Amerika is 1
    Eric

  6. Top | #116
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    101

    Standaard

    Mijn ervaring is dat je vanuit Nederland geen Amerikaans 800 nummer kunt bellen.

    Probeer eens (00) 1-305-406-4779
    http://www.carnival.com/CMS/Static_T...l_hotline.aspx

  7. Top | #117
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Je zou heel goeg gelijk kunnen hebben, als het echt nodig is, wil ik morgenochtend wel even het goede nummer van Carnival Cruises vragen, het hoofdkantoor zit hier tegenover mijn hotel hier in Miami op de 87th street .
    Ik kan zo het hotel hun kantoor inlopen als ik iets voor je kan betekenen, maar morgen (vandaag voor jullie) is mijn laatste dag hier !
    Laat het even weten als ik wat moet doen,
    Eric

  8. Top | #118
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    9

    Standaard

    Hoi Eric,

    Nou, als je het nummer van National Reservation bij hun wilt navragen zou ik dat heel erg fijn vinden.
    Alvast bedankt en geniet van je laatste dag
    Groetjes

  9. Top | #119
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    9

    Standaard

    en dan het nummer wat je moet bellen vanuit nederland natuurlijk :lol:

  10. Top | #120
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik loop vanmiddag even bij ze binnen, dus als je morgenochtend dit forum leest, staat het antwoord waarschijnlijk hierop.
    Kijk dus even morgen.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •