Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 46 van de 59 EersteEerste ... 36444546474856 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 586

Onderwerp: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

  1. Top | #451
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    @chalesa, ik weet niet waar jullie verblijven maar mocht je een vaste telefoon tot je beschikking hebben als je in een villa of condo verblijft dan zijn er prepaid kaarten tekoop waarmee je ook heel goedkoop naar het buitenland kan bellen en heb je internet en je lappie bij dan is skype naturlijk de oplossing.

  2. Top | #452
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    Wij nemen altijd de GSM telefoons mee zodat we ook elkaar kunnen bellen en door thuis altijd gebeld kunnen worden, voor de uitgebreide gesprekken gebruiken wij ook de laptop met skype.


  3. Top | #453
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosevents Bekijk Berichten
    ik neem laptop me en bel altijd via Skype/ Goed en goedkoop.
    Skype kan ook op een Ipod Touch (wel een hoofdtelefoon met microfoon aansluiten) of Iphone. Wifi is overal wel te vinden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #454
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    28

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lea Bekijk Berichten
    @chalesa, ik weet niet waar jullie verblijven maar mocht je een vaste telefoon tot je beschikking hebben als je in een villa of condo verblijft
    We reizen van hotel naar hotel dus we hebben geen vaste telefoon tot onze beschikking. Maar zoals je ook al vermeldt en wat ik ook al van anderen te horen heb gekregen kunnen wij ook prima gaan skypen.
    Bedankt voor je reactie!

    Groetjes Chalesa
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-08-10 om 23:02. Reden: quote wegenwacht

  5. Top | #455
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    24

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    Met een prepaid kaart kan je vanuit je hotel bellen naar nederland , maar zijn er in orlando e.o. ook nog publieke telefoons of zijn deze net als in nederland van het straatbeeld verdwenen?

    Groet,
    Oscar

  6. Top | #456
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    Je vindt de payphones nog overal op straat, bij/in winkels etc. Geen probleem.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #457

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    Ik heb een nokia n79, ik kon in Miami maar uit 1 provider kiezen, AT&T geloof ik. In eerste instantie duurde het ff eer ik het netwerk vond, was al bang dat ik geen triband had, maar na enkele minuten vond die het dan en had ik overal superbereik, idd ook in de everglades. De rekening viel heel erg mee, het bellen vanuit florida naar hier vond ik goedkoper als vanuit ons buurland naar hier, ik geloof dat ik voor 15 minuten, nog geen 6 euro betaalde.

  8. Top | #458
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    wij gaan met een ander koppel naar orlando . En wij willen met gsm naar elkaar kunnen bellen in florida om elkaar op te halen . Is het dan handig om ginder een soort kaart te kopen zodat dit goedkoper is of kan dit niet .

  9. Top | #459

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    wij hebben in Amerika een TracFone gekocht bij een klein benzine pompje. Voor het toestel moesten we 10 dollar betalen en een prepaid kaart 19,99 dollar voor 60 minuten. Met dit toestel kun je prima bellen en sms- en naar Nederland. Goed ontvangst en geen hoge kosten als je terug bent in Nederland. check anders de volgende site voor meer informatie: http://www.tracfone.com

  10. Top | #460
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Telefoneren in/naar/vanuit Florida

    ok bedankt doe ik



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •