Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: Wrestling: Worstelen in Florida

  1. Top | #1
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Universal Studios: Wrestling

    Forumgenoten,

    In Universal Studio's worden de opnames gemaakt van TNA Impact (TNA = Amerikaans worstelen, a'la Hulk Hogan etc). Ik ga in November naar Amerika toe, en ben eigenlijk op zoek naar informatie hierover. Dus mijn vraag is, als er iemand naar Universal gaat, en "per ongeluk" informatie vindt over het bijwonen van deze tv opnames, hou ik me aanbevolen 8)

    Voor de mensen die interesse in show worstelen hebben (of ben ik de enige gek hier :roll: ) kan je hier wat informatie vinden over TNA.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Misschien een idee om Guest Services te bellen. Op hun pagina staat ook dat je kunt bellen over wat er opgenomen wordt.

    Zie http://www.universalorlando.com/contact_us.html
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Njit, als je op de site van Universal kijkt, is hier helemaal niets over te vinden. ik denk ook dat dit allemaal buiten universal om gaat. Ik weet dat er meerdere manieren zijn om contact te zoeken, maar ik was meer benieuwd naar hoeveel reclame er daar voor gemaakt wordt. Of er allemaal posters/flyers zijn, of dat je er alleen maar over hoort via via.

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Universal heeft er ook alleen maar mee te maken als productiestudio. Het wordt in Soundstage 21 opgenomen.

    Dit is hetzelfde als dat Hilversum of Aalsmeer zelf ook geen reclame gaan maken voor programma's. Het is voor hun puur het ter beschikking stellen van een opnamestudio. In nederland wordt het bijwonen van een tv-opname ook via de productiemaatschappij geregeld.


    Universal weet uiteraard wel wanneer wat wordt opgenomen. Hier kun je ook telefonisch naar informeren.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker RDGR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28

    Standaard

    Hoi Daan,

    Op 28 maart ben ik naar de TNA Impact tapings geweest in Orlando. Ik had zelf vantevoren ook heel veel moeite om alles uit te zoeken, daarom zal ik je graag wat meer info geven.
    Op de website van TNA Wrestling (www.tnawrestling.com) kun je een paar weken vantevoren vinden op welke datum de tapings plaatsvinden. Ze nemen op 1 dag 2 afleveringen van Impact op. De tapings zijn dus om de week, op maandagavond (was dinsdagavond toen ik er was, maar dat gaat veranderen vanaf deze maand).
    Er zijn 2 manieren om binnen te komen: gratis (hebben wij gedaan), dan moet je door het gratis toegankelijke deel van Universal Studios lopen naar het Hardrock café. Aan de rechterkant loop je er dan omheen, tot aan het hek waar je alleen maar naar binnen kan met een Universal Studios kaartje. Als je bij dat hek wacht, doen ze op een gegeven moment het hek open en kun je aansluiten bij de mensen die via het park met hun Universal Studios kaartje naar binnen gaan. Als je een beetje op tijd bent, kom je zeker gratis naar binnen.

    Het was echt een super-belevenis om daar te zijn, dus je moet het echt proberen, vooral als je TNA al lang volgt, zoals ik al deed.

    Rutger

  6. Top | #6

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker RDGR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28

    Standaard Pro Wrestling

    Voor de mensen die echt eens iets anders willen doen in Florida: ga eens naar een Pro Wrestling show. Showworstelen zoals dat vroeger in Nederland op tv uitgezonden werd. In Amerika heel normaal en hier erg onbekend. Een geweldige belevenis! Bovendien zijn de federaties in Florida best professioneel.

    Op deze website staan wekelijks alle shows die er in Florida gehouden worden (kopje aan de linkerkant UPCOMING SHOWS)

    www.flrankings.com

  8. Top | #8
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    kijk, hier heb ik wat aan :-)
    Ik ga dit zeker even in de gaten houden voor November.
    TNA heeft ook 2 keer per maand een show, in universal studio's. Entree is (nog) gratis.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker RDGR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan
    TNA heeft ook 2 keer per maand een show, in universal studio's. Entree is (nog) gratis.
    Daar ben ik ook geweest. Ik heb mijn ervaring daar beschreven in het TNA-topic dat jij had gemaakt bij "overige bezienswaardigheden in Florida".
    De andere federaties in Florida zijn de zogeheten "independant" federaties. Minder budget, minder grote namen, maar daarom niet minder leuk. Probeer er zeker een paar mee te pikken als je kan. De entree is vaak maar een paar euro.

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Sumo in Sunrise: 11 juni 2006

    Geen American Sport, maar wel leuk: Sumo worstelen!

    Op 11 juni komt de Sumo World League naar Sunrise, Zuid-Florida. In het BankAtlantic Center nemen zo'n veertig grote mannen het tegen elkaar op. Als je in de buurt bent lijkt me dit een fantastische belevenis!!

    Volgens mij lopen er in de VS genoeg mannen (en vrouwen) rond die qua omvang zo mee zouden kunnen doen ....

    Link


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •