Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: FAQ: Florida Airports ~ Miami, Orlando en Tampa Int. Airport

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard Re: FAQ: Florida Airports ~ Miami, Orlando en Tampa Int. Air

    Miami International Airport: MIA

    Waar kan ik meer informatie vinden over Miami Int. Airport?
    Algemeen
    Terminal map
    Martinair komt aan op terminal F18. Is dit altijd zo?

    Car rental Waar zijn de pickup pleken van de shutle bussen? Kaart?

  2. Top | #12
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: FAQ: Florida Airports ~ Miami, Orlando en Tampa Int. Air

    De pick up van de shuttles is gewoon meteen voor de deur van de aankomsthal.
    Je moet een verdieping naar beneden om je bagage op te halen, en dan loop je naar buiten, en de veruurbussen komen op de 2e baan.
    Hand opsteken en ze stoppen.
    Eric

  3. Top | #13
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Miami International Airport is weer drukker geworden:

    Passenger volume at MIA up 11 percent

    Passenger volume at Miami International Airport rose 11 percent in April compared to the same month last year, continuing a six-month upward trend for the airport, according to figure released by Miami-Dade Aviation Department.

    MIA's growth in passengers so far this year has exceeded 2005 by 5.4 percent. Year to date, 11.2 million passengers have traveled through the airport, compared to last year's 10.7 million during the same period.

    Total passenger figures for April rose to 2.8 million this year, from 2.6 million in 2005. Domestic travelers increased 12.1 percent to 1.6 million from 1.4 million, while international passengers rose 10.1 percent from 1.1 million to 1.2 million.
    Bron: Miami Herald

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    ringfield
    Berichten
    23

    Standaard Luchthaven Ford Lauderdale

    Beste stamgasten,

    Heel mooi van jullie deze informatie over luchthavens in Florida. Ik mis alleen de luchthaven van Fort Lauderdale. Na wat onderzoek van mijn kant komen hier ook behoorlijk wat nederlandse,belgische en duiste toeristen aan. Vooral met UA via Washington,Atlanta etc.

    Hebben jullie misschien nog wat info. Een auto ophalen bij dollar schijnt niet zo gemakkelijk te gaan. ....busje komt zoooo... en toen wachten

    Ik spreek niet uit eigen ervaring.. dat hoop ik over een aantal maanden te doen

    groetjes

    Joho
    ringfield

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Luchthaven Ford Lauderdale

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joho
    Beste stamgasten,

    Hebben jullie misschien nog wat info. Een auto ophalen bij dollar schijnt niet zo gemakkelijk te gaan. ....busje komt zoooo... en toen wachten

    Ik spreek niet uit eigen ervaring.. dat hoop ik over een aantal maanden te doen

    groetjes

    Joho
    ringfield
    Hai! Het enige wat ik kan zeggen is dat als je buiten komt er constant bussen voorbij rijden met de naam van het verhuurbedrijf op (Alamo, Dollar enz).
    Als je dit busje ziet aankomen met de naam op van jou verhuurbedrijf doe je gewoon even teken en dan moet ie stoppen. Eenmaal op de bus rijdt ie rechtstreeks van de luchthaven naar de carpark waar je je auto moet ophalen.
    Het verbaasd me dat je kenissen lang hebben moeten wachten, want die busjes rijden er echt constant voorbij (of wij hebben gewoon elke keer flink geluk gehad heeh).
    Wij hebben trouwens ook al eens gehuurd bij Dollar en no probs. Wij hebben toen op 2 weken tijd 4 x van auto verwisseld en ze hebben geen enkele keer moeilijk gedaan ofzo.
    Shoppen in Orlando is super!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •