Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: Jannicq

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Jannicq

    Hallo iedereen,

    Ik ben Jannicq (42) en ben al een paar keer in de US geweest, maar nog nooit in Florida.
    Daar komt deze maand verandering in. Mijn man Marc (53) en ik vliegen naar Orlando op 22/2 voor een weekje omgeving Titusville; zien of het ons daar bevalt om er evt. een leuk optrekje aan te schaffen.
    Ik ben er helemaal klaar voor! :-P

    Zonnige Groetjes!

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Even voorstellen: Jannicq

    Wel spannend,wij hebben in juli vorig jaar een villa gekocht in davenport.Dus ik weet hoe het voelt.Ik hoop dat je iets moois vind maar dat zal wel lukken denk ik.In ieder geval welkom op dit forum.

  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen: Jannicq

    Hallo Jannicq,

    Ik wil je hierbij ook graag welkom heten! Wat jammer dat jullie op de 22e vliegen, want dan ben je net te laat om de lancering van de Discovery mee te maken. Maar misschien wordt het opnieuw uitgesteld, dan kan je dat toch nog meepikken. Maar als je misschien iets gaat kopen, zit dat er in de toekomst heus nog wel in.

    Groetjes,
    Marjo

    (Wij, 54 jaar, vertrekken op de 19e febr. voor een weekje naar Orlando, maar niet voor de pretparken, hoor, maar gewoon om weer lekker even in de States te zijn en te genieten van de temperatuur :-P )

  4. Top | #4

    Standaard Re: Even voorstellen: Jannicq

    All set and ready to go!!!!!!!!

    :-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •