Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 82 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #81
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    41

    Standaard

    Dus het is toch maar beter om je ontbijtje zelf te verzorgen!
    En ik hoop inderdaad dat ik niet om 2 uur s'nachts met een kind zit die staat te springen :lol:

    Groetjes,Maureen.

  2. Top | #82
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Ik heb nog nooit in een Europees hotel het ontbijt inbegrepen gehad, dus waar Clafra het over heeft, weet ik niet. Gratis ontbijten zijn in ieder geval in Nederland, Frankrijk en Engeland niet de norm. Als het hotel een restaurant heeft, hier in de VS (wat de meeste goedkope motels natuurlijk niet hebben), is het ontbijt vaak een heel lekker buffetje met roerei, worstjes, wafels/pannenkoekjes, vers fruit en dergelijke.
    Als je in Embassy Suites gaat logeren (maar ja, duurder, he) krijg je een heerlijk ontbijt zoals dat inbegrepen in de prijs.
    Maar ook bij Hampton Inn ($59 per nacht voor 5 personen de laatste keer) was het lekker: appels, bananen, toast, yogurt, French toast, sausage en meer.
    Het hoeft dus niet slecht te zijn, maar meestal is het koffie, orange juice, donuts of muffins en misschien wat fruit, wat voor mij ook genoeg is voor ontbijt, maar niet voor iedereen, natuurlijk. Je krijgt waar je voor betaalt, dat is in Europa absoluut precies zo (kun je merken, dat ik de Europese hotels idioot duur vindt en dat zonder ontbijt ).

  3. Top | #83
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    41

    Standaard

    Dat is waar Petra, de hotels in Europa staan qua prijs niet in vergelijking met die in Amerika!
    Als ik kijk wat voor hotels je in Amerika kan boeken voor echt een spotprijs hier!
    Dan maar geen ontbijt toch?
    Gaan we maar even langs de Publix :lol:

    Maureen.

  4. Top | #84
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Strijen
    Berichten
    33

    Standaard

    Beste Petra,

    Ik heb het volgens mij ook niet gehad over gratis ontbijtjes. Het is in Europa zeker in de vakantiegebieden wel gebruikelijker dan in de US om in een hotel logies en ontbijt te boeken, of half pension of wat dan ook.

    Ik weet niet waar ik je sneer aan verdiend heb?

    Frank

  5. Top | #85
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Als ik in Europa een hotelletje boek voor een lang weekend dan zoek ik meestal iets uit via www.weekendjeweg.nl of zo. Is dan meestal met ontbijt. Paar jaar terug in Antwerpen een fantastisch weekendje gedaan en ontbijt met gerookte zalm en al. Voor langere vakanties (vanaf een week) zoek ik meestal iets zonder ontbijt, ik vind het veel te leuk om 's ochtends de deur uit te gaan en een plaatselijk supermarktje of zo af te stropen.

    In de VS is het volgens mijn ervaringen zelden een goed ontbijt. Uiteraard zijn er uitzonderingen, zoals hiervoor al aangegeven. Het is m.i. veel meer een gebruik om ergens anders te ontbijten. Mijn favorieten waren eerst altijd Dunkin'Donuts (ik koffie met donuts, vrouw wilde dan een bagle met creamcheese, toasted!). Als ik voor enkele dagen in St. Petersburg ben heb ik daar een restaurantje gevonden waar je heerlijk kunt ontbijten voor rond de 5 dollar, eitjes op bestelling, worstjes en lekkere toast erbij, hmmmmmmm!!
    Ook zijn de ontbijten bij Ponderosa en/of Sizzler zeer betaalbaar en schijnen goed te zijn. Ga ik dit jaar zeker proberen!! Maar niet elke dag, ik probeer de 100 kilo niet te overschrijden (qua lichaamsgewicht dan, want de bagage op de terugreis zal wel weer meer zijn ...)

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #86
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    8

    Standaard

    Ik kom net terug uit Orlando en wil alleen even aangeven dat je ontzettend goed kleren kan kopen (en dat zeg ik als man). Met name zeg ik dit omdat de prijzen zo laag liggen in de outlet store dan he. Als ik dat geweten had dan hadden we voor de vakantie niet zoveel geshopt.

    Ze hebben o.a. Levi's, Nike, Polo Ralph Lauren, Tommi stinkvinger.
    Een spijkerbroek voor $ 25,00, om je dood te lachen. Neem dus niet te veel mee in je koffer.

    Ben overigens benieuwd of je nog gaat shoppen als je aankomt, wij waren na de vlucht best wel moe,hadden dan ook wel een tussen landing in Ierland (Shanon) want de rechter motor had een probleem, ff snel naar Mc deed bij ons de maag vullen.

    Heel veel plezier gewenst.

  7. Top | #87
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    3

    Standaard Wie kent de volgende plekjes?

    wij hebben na een dagje internetten inmiddels diverse aanbiedingen voor huizen rond de disneyparken, maar nu is het natuurlijk best wel lastig kiezen

    wie kan iets vertellen over :
    lake palms
    regal palms
    1000 oaks
    westridge

    mogelijke andere suggesties voor een familie met 3 teenagers ( 13-15-17) zijn natuurlijk ook welkom

    prachtig forum trouwens hier...!!

    hartelijk dank

    paul

  8. Top | #88
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Hallo Paul,

    welkom op het Florida Forum.
    Via welke organisatie wil je een villa gaan huren? Ik vind je vraag wel interessant. Dit zou eventueel wel iets voor de FAQ kunnen worden..

    Even ter informatie:

    - Diverse Florida FAQ's kun je hier vinden: http://www.floridaforum.nl/viewforum.php?f=28
    - Jezelf even voorstellen doe je hier: http://www.floridaforum.nl/viewforum.php?f=20
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #89
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    3

    Standaard informatie over locaties

    ik heb de hele dag gesurfed en zo een 100 verzoeken uitgezonden
    dat is dus direct naar de eigenaren zelf

    ongeveer 95% kan ons verzoek niet honoreren omdat de periode niet past

    ik heb nu ongeveer 7 opties

    meestal is het in een residential area, al dan niet met communityfaciliteiten

    het lastige is iets te vinden over die area of community zelf

    daar ging mijn vraag dus over

    ik denk dat heleboel mensen die zelf aan de slag gaan tegen dit zelfde informatieverzoek aanlopen

    ik zal gelijk even jullie FAQ gaan bekijken

    paul

  10. Top | #90
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Welke mogelijkheden blijven over?
    Ik heb zelf geen tijd doorgebracht in een huisje in/rondom Orlando, dus ik kan je (wat dat betreft) niet helpen; maar misschien de anderen wel.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •