Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 78 van de 82 EersteEerste ... 28687677787980 ... LaatsteLaatste
Resultaten 771 tot 780 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #771
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Je kan enkel de disney magical express gebruiken indien je in een disneyhotel verblijft . Persoonlijk vind april een leuke maand om te gaan en als we even kunnen net na pasen .
    Laatst gewijzigd door cindy74; 03-09-13 om 16:34.

  2. Top | #772
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    18

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    kogel is door de kerk vriendin lief heeft haar zinnen toch op een villa gezet ivm de rust na een lange dag drukte en een prive zwembad :-) dan maar een taxi naar de kroeg. Plan is 1e nacht hotel bij het vliegveld, volgende dag auto huren en relaxed naar de villa rijden. Nog wel weer 2 vraagjes:

    - Ik zie dat voor het verwarmen van het zwembad zo'n 50$ per dag wordt gevraagd. Is dit nog wel nodig in Juni, lijkt mij dat in een subtropisch gebied het zwembad dan toch vanzelf wel warm wordt??
    - hoe zit het met ongedierte in Orlando? Moeten hier in een villa extra rekening mee houden tov een hotel qua muggen spray, cockroaches etc.?? Zijn hier nog speciale maatregelen voor nodig, of valt dit heel erg mee?

  3. Top | #773
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Hallo, $ 50.00 per dag is veel te veel voor zwembadverwarming. Normaal is ongeveer $ 20.00 per dag. Je kunt misschien ook onderhandelen hierover als je verschillende prijsopgaven vraagt. Wij nemen het er altijd bij, een te koud zwembad vinden we niks. En zo'n tobbe wordt alleen van de zon misschien wel iets warmer maar voor ons niet genoeg. Maar dat is persoonlijk. Als het goed is is een villa ongedierte vrij, wordt periodiek gespoten. Op het eind van zo'n periode kan er wel een beestje voorbij komen maar dan bel je de management company en die regelen het wel. Van muggen etc heb je geen last want er zitten kooien om de zwembaden zoals je op de pagina's van de verhuurders kunt zien zoals van deze bijvoorbeeld :
    http://www.homeaway.nl/Florida/Orlan...lls/p13971.htm

  4. Top | #774
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.112

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Ben ook benieuwd waar je ziet dat zwembadverwarming $50 pd kost , is idd veel te duur. Als je een villa hebt gevonden(bv op homeaway) dan altijd onderhandelen over de prijs. Ik heb nog nooit betaald wat ze op de website vragen. En zeker in het laagseizoen kan het vrij goedkoop.

  5. Top | #775
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Er staat toch 90 pond per week bij .

  6. Top | #776
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    18

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Die 350/week komt uit een gids van het reisburo (staat 30-50 per dag), ik zie inderdaad op internet lagere prijzen...maar ook dat dit seizoens gebonden is en meestal tot maart...dus denk dat we wel zonder kunnen. We houden ook wel van een iets frisser zwembad

  7. Top | #777
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Wij waren er in april en konden niet zonder .

  8. Top | #778
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Wij gaan altijd in Maart en Oktober, in Oktober is het over het algemeen gemiddeld 28 to 30 graden en ook dan hebben wij zwembadverwarming erbij. Ooit een keer een townhouse gehuurd met een mini zwembadje zonder verwarming en de hele week niet gezwommen omdat het veel te koud was.

  9. Top | #779
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Ik heb nog nooit verwarming in het zwembad gebruikt.
    Niet in april, mei, juni, september en oktober.
    Maar ik ben dan ook heetbloedig .

    Groeten,
    Raymond

  10. Top | #780
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    In november was het wel wat koud water en was verwarming een aanrader. Vorig jaar eind september was het goed te doen zonder verwarming. Dit keer (begin september) hebben we wel verwarming en is het water op bejaardenzwem temperatuur . Best lekker maar ik had het ook niet erg gevonden als het iets koeler was (maar ben dan ook nog niet bejaard, haha). Het is dus echt een kwestie van smaak denk ik.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •