Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 72 van de 82 EersteEerste ... 22627071727374 ... LaatsteLaatste
Resultaten 711 tot 720 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #711
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Nijlen, België
    Berichten
    69

    Standaard Re: Kissimmee, wat zeker doen?

    Ziet er leuk uit!!!! Bedankt voor de tip, kids zijn je nu al dankbaar....:lol:

  2. Top | #712
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    63

    Standaard Re: Kissimmee, wat zeker doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mercike Bekijk Berichten
    En we nemen een laptop mee, mag daar gedownloade muziek opstaan?
    De douane gaat echt niet kijken wat er op je laptop staat.

  3. Top | #713
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Kissimmee, wat zeker doen?

    De grote malls zijn gezellig open op 4 juli :-)
    Met de leeftijden van jouw kinderen is het ook leuk om naar Wet 'n Wild te gaan of Aquatica. Dit kan je bijvoorbeeld overdag doen en in de avond naar het vuurwerk gaan kijken.
    Island of Adventure (bij Universal Studio's) is ook een aanrader voor deze leeftijdscategorie. Vooral als ze van Marvel houden.
    Discovery Cove mag niet ontbreken op mijn lijst, maar dit is wel een prijzige themapark (ondanks dat je voor 14 dagen toegang kan krijgen tot een ander park).

    En in het vliegtuig...... zorg ervoor dat je nieuwe films, boeken ds-spellen etc bij je hebt. Van te voren even vertellen dat ze het een lange reis is maar dat er aan het eind van de reis een geweldige vakantie in het vooruitzicht is, kan meehelpen.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  4. Top | #714
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Kissimmee, wat zeker doen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mercike Bekijk Berichten
    Moeten we ook een verklaring van de dokter meenemen over de medicijnen die we meenemen?
    probeer eens met de zoekfunctie: medicijnen. Er rolt je een schat aan informatie tegemoet. Heb je dan toch nog vragen? Stel ze in het topic over de medicijnen, zo blijft de informatie lekker overzichtelijk voor de nieuwkomers.



  5. Top | #715
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Nijlen, België
    Berichten
    69

    Standaard Re: Kissimmee, wat zeker doen?

    Ik vond niet direct iets over medicijnen terug, vandaar hier mijn vraag, maar bedankt, ondertussen alles gevonden! :-D

    De waterparken wil ik wel graag doen, maar de jongste kan nog niet goed zwemmen en ik denk dat ik me een hele dag ongerust zou voelen, want ze heeft een karaktertje en wil alles eens alleen proberen....:-k

    Discovery cove is door de prijs een beetje afgevallen.....ineens met 6 personen.....

    Ze tellen allemaal mee af, maar ze beseffen nog ni goed dat het heel lang zal duren......maar wie weet, eens het zover is, hebben we 4 modeldeugnieten......hihi

  6. Top | #716
    Vaste Bezoeker Lauya's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    51

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Goedemorgen!

    Momenteel zitten we nog lekker aan de Gulf Coast, maar zaterdag vertrekken we richting Orlando. En zondag is het moederdag!!! Ik heb al even gekeken op de drukte kalender, en eigenlijk wordt zo'n beetje elk park je afgeraden.
    Heeft iemand ervaring met Moederdag (of een andere feestdag) in Orlando? Zelf denk ik dat we het beste gewoon een dagje relaxen in het hotel doen, misschien naar een Mall? Of heeft iemand hier nog een andere leuke tip?

    Groet,

    Lauya

  7. Top | #717
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Vorig jaar was ik met moederdag in Magic Kingdom. Ik kan me niet herinneren dat het heel erg druk was, wel kregen mijn moeder en ik bij binnenkomst een bloem.
    Je weet het nooit met de drukte dus misschien is het beter gewoon te doen waar je die dag zin in hebt.

  8. Top | #718
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Wij gaan zelf naar Magic Kingdom en volgens Tourguidemike valt het in de ochtend juist mee.
    Je moet alleen niet te lang blijven.

  9. Top | #719
    Regelmatige Bezoeker Sinan&Sam's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Locatie
    Papendrecht
    Berichten
    36

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Hallo allemaal,

    Volgend voorjaar zijn we enkele dagen in Orlando. Waarvan 1 dag " Pretparkloos ".
    We zijn nu aan het twijfelen wat we dus die ene dag moeten gaan doen; de Premium Outlet, Mall at Millenia ( of gewoon deze 2 combineren ), International Drive ( weet niet of hier überhaupt iets te beleven is, behalve de restaurants )
    of Downtown Orlando ( als het centrum tenminste gezellig is ). Wat raden jullie aan?

  10. Top | #720
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Ik zou gaan voor de Premium Outlets

    Dan kun je ook nog kiezen uit Premium Outlets Vineland Rd of Premium Outlets Int Drive
    ( eerstgenoemde is onze favoriet )
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-07-12 om 05:48. Reden: fqe
    At the moment on a roadtrip through Texas



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •