Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 70 van de 82 EersteEerste ... 2060686970717280 ... LaatsteLaatste
Resultaten 691 tot 700 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #691
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    25

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Ben al even aan het struinen geweest maar ga toch mijn vraag in de groep gooien ;-) Ik ben druk aan het kijken naar een leuke plaats in de buurt van de grote parken. Dus een plaatsje waar je ook leuk kunt winkelen, rondstruinen of wat dan ook. Kissimee schijnt erg leuk te zijn? Enne, ik heb een superleuk huis gezien in Haines City... Advies is echt heel erg welkom! :-)

    Thank`s guys!

  2. Top | #692
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tamara36 Bekijk Berichten
    Dus een plaatsje waar je ook leuk kunt winkelen, rondstruinen of wat dan ook. Kissimee schijnt erg leuk te zijn? Enne, ik heb een superleuk huis gezien in Haines City...!
    Misschien is het handig om wat meer over jezelf en je vakantieplannen te vertellen? De vraag is wat je nog meer op je programma hebt staan tijdens je vakantie. Hoe is de gezinssamenstelling, waar gaat de belangstelling naar uit? Je kunt in de Orlando Area namelijk op iedere hoek van de straat winkelen. Kijk zelf eens op Google hoe ver Haines City van de beroemde Outletcentra en Shopping Malls ligt en bepaal dan zelf of je daar wil zitten. Waarmee niet gezegd is dat je in Haines City niet kunt winkelen, rondstruinen of wat dan ook.......

    Het is vaak een kwestie van smaak. De 192 in Kissimmee wordt door velen als de lelijkste weg van de VS aangeduid. Toch gaan er duizenden mensen per jaar naar deze omgeving vanwege de talloze hotels, restaurantjes, winkels etc. Hetzelfde geldt voor de International drive, Lake Buena Vista of de relatief nieuwe communities aan de 27. De een vindt het er fantastisch, de ander wil er nog niet begraven worden. Florida heeft voor elk wat wils. Veel lezen (reisverslagen) en goed gebruik van de moderne hulpmiddelen op internet wil vast wel helpen om zelf je keuze te kunnen bepalen.

    De keuze tussen Haines City en Kissimmee aan het forum voorleggen gaat je niet erg helpen, ben ik bang. Want waar wil je nu precies advies over? Een fantastisch huis in Haines City? Het barst in de Orlando Area van de fantastische huizen, echt waar!



  3. Top | #693
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    25

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Ok, effe wat extra info over ons gezelschapO 3 65+, 2 dames en 1 heer, dan hebben we nog een man van 46, ik, 36 en mijn zoon van 11. Lekker in alle leeftijds groepen dus. De 2 oudere dames vinden het heerlijk om winkeltjes en markten af te struinen en wandelen heel graag. Ik sluit me daar ook al bij aan met mijn 36:wink:

    We zijn allemaal gek op de natuur en een beetje bosrijk zou al super zijn. Denk wel dat de oudere dames een hartverzakking krijgen bij het zien van een alligator, maar de rest vindt dat helemaal super! (niet de hartverzakking, maar de alligator uiteraard...) Verder willen we uiteraard 1 of meerdere van de parken bezoeken maar welke... da`s nog de vraag. Ik heb begrepen dat er een Legoland bij gekomen is en aangezien mijn zoon daar helemaal fan van is, zal dat ook een goede optie zijn.

    Verder gewoon ff helemaal niets doen, gewoon genieten van wat je daar ziet en lekker bijtanken van alle drukte hier. We gaan, als alles meezit, 26 april die kant op en blijven dan 12 nachten. Ik heb net ook even naar de plaats Celebration gekeken en dat ziet er helemaal super uit! Maar ja, net wat je al aangeeft, er is zoveel! Het is ook mijn enthousiasme wat het misschien wat chaotisch over doet komen... Forgive me:lol: Maarreh, alle tips zijn welkom!!!

    Thank`s!

  4. Top | #694
    Regelmatige Bezoeker Maya1973's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Hoi Tamara,
    Winter park is op zich ook wel een leuk plaatsje.
    Er liggen een paar grote meren ( maar ja die zijn er wel meer in Florida...duhu)
    Winter park zit denk ik wel in de iets duurdere prijsklasse.
    We gaan er ieder jaar wel een dagje heen.
    Ik heb geen ervaring hoe het is om daar echt te vertoeven, maar ik kom er in ieder geval graag.
    Naar mijn idee is winterpark iets klassieker, niet zo veel "kermis" ( niet negatief bedoeld hoor).

    als je iets wil lezen over ons uitstapje naar winter park, dan kun je mijn blog lezen als je wil:

    http://mayaorlando2011.blogspot.com/...1_archive.html
    (helemaal naar beneden scrollen tot aan Maandag)
    Laatst gewijzigd door Maya1973; 07-02-12 om 18:19.

  5. Top | #695
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Hallo Tamara,

    Wij zijn meerdere malen in Haines city geweest,het park Southern Dunes.
    Naar de mall's en outlets is het wel zo'n 45 min rijden,maar...voordat je het park oprijd is er links een Wall mart en rechts een Winndixie,en een dollarstore.
    Aan de overkant van de weg ook wat winkels maar niet echt interessant.
    Het uitzicht op de golfbaan is wel leuk,net teletubbieland ;-)
    Suces met zoeken!
    groetjes,Annette

  6. Top | #696
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Berichten
    25

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    @ Maya, Dankjewel voor de tip! Heb al even stiekem gekeken naar Winter Park, maar idd, ligt net buiten ons budget ;-) Nu hoeven we niet zuinig te doen maar dat stellen we nog maar ff uit! hahaha, ziet er wel fantastisch uit! Ik ga morgen eens even je blog lezen, had er vanavond even te weinig tijd voor, dus morgen heb ik leesvoer. Dankjewel in ieder geval voor je reactie :-)

    @ Anette, Jij ook bedankt voor je reactie. Was inderdaad aan het kijken naar het park dat jij benoemde. Ik denk dat ik dan toch nog eventjes moet "doorstruinen". Wel erg handig dat jullie er al eens geweest zijn. Kissimee, is dat wat shoppen betreft leuker? Of andere suggesties?

    Goh, zou er lui van worden zo met jullie hulp! (Dacht het niet, veels te leuk om dingen uit te pluizen ;-) )

    Thank`s!!!

    Groetjes,
    Tamara.

  7. Top | #697
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard

    @Tamara36

    Winkelen in Florida doe je meestal in een Mall,Outlets etc.,deze liggen veraf van Haines City,markten zoals wij ze kennen hebben ze hier niet en wandelen doe je meestal in een State Park, zeker geen straatje om in de buurt,advies kom wat meer richting Orlando zodat je niet elke keer teveel reistijd hebt.
    Winterpark is een leuke plaats om een dag door tebrengen.
    Succes met de voorbereiding en een fijne vakantie.

    @Annette

    Helaas is de golfbaan gesloten en is het uitzicht geen teletubbieland meer, voor het geval dat je een villa daar huurt om te golfen informeer eerst even hoe de situatie is met de baan.

    Groetjes Henke.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 11-02-12 om 10:44. Reden: 1+1

  8. Top | #698
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    De golfbaan dicht?dat wist ik niet,maar bedankt voor de info!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-02-12 om 14:44. Reden: fqe

  9. Top | #699
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Even mijn vraag in dit topic plaatsen, want met zoeken kan ik niet echt veel vinden. Weet er iemand of er ook iets van een Standup Comedy Club oid is in Orlando? Ik kon wel in Wonderworks iets vinden, maar verder niets.

  10. Top | #700
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2012
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    23

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Wij ( ikzelf, 29 jaar en mijn vriendin 27 jaar), willen graag Orlando als uitvalsbasis gebruiken voor een bezoek aan:

    1 of 2 pretparken
    Dagje outlet shoppen
    Bezoek aan daytona
    Bezoek aan Kennedy space center
    Wij vinden het prettig om s avonds lekker ergens te gaan eten en daarna in een barretje een biertje te drinken. ( dus op loopafstand is hierin belangrijk)

    Voor bovenstaande activiteiten zijn wij op zoek naar een goede uitvalsbasis.
    Heeft iemand een goede tip voor ons.

    Uiteraard hebben wij de beschikking over een huurauto.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •