Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 69 van de 82 EersteEerste ... 1959676869707179 ... LaatsteLaatste
Resultaten 681 tot 690 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #681
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    ik vind de referenties zo wisselend,dat ik steeds meer begin te twijfelen
    @Moonlight91: Dat had ik ook met een Hotel wat wij komende zomer hebben geboekt in Daytona Beach. Zeer wisselende recentie's, zeer postitief maar ook zeer negatieve recenties, ik ben daar vorige week langs geweest en wat blijkt, de helft van het Hotel is in particuliere handen en de andere helft in eigendom en onderhoud bij de hotelorganisatie zelf. De klachten van gasten die dus een niet onderhouden/slechte schoonmaak aantreffen zijn in 99% van de gevallen van de particuliere verhuurders. Daar is door het hotel geen controle op, jammer maar waar!
    Ik heb rechtstreeks bij het Hotel geboekt en moet zeggen de kamer die wij krijgen ziet er tiptop uit! Prachtig resort met twee grotere zwembaden, een binnenbad en bubbelbaden...mooi restaurant, ik heb mijn ogen uitgekeken. Hotel baalde ook dat ze in het verleden de helft van de kamers in particuliere handen heeft gedaan, op zich is dat niet zo erg maar ze hebben geen waterdichte afspraken gemaakt betreffende onderhoud en schoonmaak! En nu zitten ze dus met negatieve maar gelukkig ook positieve feedback!

  2. Top | #682
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    14

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Welk hotel is dat in Daytona Beach, wij zijn nl daar ook op zoek naar een hotel.

  3. Top | #683
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AgnesB Bekijk Berichten
    Welk hotel is dat in Daytona Beach,
    lees Remco's blog over het Daytona Beach Resort!



  4. Top | #684
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    29

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Ik heb heb het Clarion Inn Lake Buena Vista geboekt.

    Vroeger wel eens geweest, nu is het inmiddels gerenoveerd en van een andere keten

    Scoort bij Hotels.com een 4.1, Moonlight. Ligt centraal, wel bij een weg, maar toen eigenlijk geen last van gehad

    Daarna gingen we naar duurdere Disney en Downtown Disneyhotels, maar botste nou tegen een aanbieding aan van 720 euro voor 3 weken. Bij hotels.com en expedia staat hij voor het dubbele...

  5. Top | #685
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    87

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Wij vliegen met Arkefly en vliegen heen en terug in de comfort class. Ik ben voor 3 personen zo'n 1500 Euro kwijt. Slapen doen we in het Fairfield Inn by Marriott. Dit hotel ligt in Lake Buena Vista en is ons vorige keer erg goed bevallen. Niet duur maar wel goed en inclusief simpel ontbijt. Direct naast het hotel ligt een Golden corral waar we een aantal keer hebben gegeten en ook een Bahama breeze ligt in de buurt.
    Wij vertrekken 23 April en zijn nu al aan het aftellen!

  6. Top | #686
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Via Expedia een 2 slaapkamer-apprt geboekt in 't Polynesian Isles Resort (Kissimmee)voor 238 Euro, 4 nachten!

    In Miami via HomeAway een apprt geboekt voor 3 nachten voor 412 Dollar incl eindschoonmaak in 'The Hudson', South Beach.

    Zoeken en blijven zoeken, lezen op Tripadvisor!
    Wat ik ook vaak doe is op Google Maps zoeken naar 'hotels' of 'B&B' en dan alle rode bolletjes aanklikken en kijken wat er achter schuilt. Als een hotel je dan aanstaat bezoek je hun eigen website en stuur je evt een email.
    Op deze manier kom je ook kleinere accommodaties tegen die niet opgenomen zijn bij
    BOOKING of Expedia bv.

  7. Top | #687

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Goeieavond!

    Even een vraagje. Mijn vriendin en ik plannen een eerste bezoek aan Orlando. Wegens het werk van mijn vriendin zijn wij gebonden aan de schoolvakanties. Mijn vraag is of het qua drukte (disneyparken) beter is in de zomervakantie (2012) of in de Paasvakantie (2013)? Zou het met 2 personen een goed idee zijn om een villa te huren of komt dit enkel voordelig uit als je met meerdere personen bent...

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    De rest van mijn vele vragen ga ik toch proberen vinden bij het lezen van dit fantastisch forum :-)

  8. Top | #688
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Er zijn genoeg Forumleden die lekker met z'n tweetjes een villa huren. Maar een Condo behoort ook tot de mogelijkheden (appartement). Het is maar net wat je wilt uitgeven aan je accomodatie..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #689
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    @ Koko223: Pasen is dé vakantie in Florida, dus heel druk... Maar wel weer een betere temperatuur en minder kans op een regen en onweersbui. Die heb je in de zomer nagenoeg elke dag. Voor accomodatie's betaal je wel meer in de Paasperiode! Maar ik zou voor de Paasperiode kiezen!! In 2013 is dat 23 maart en dan twee weken.

  10. Top | #690

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Bedankt voor uw reactie!
    In België start de paasvakantie in 2013 vanaf 01/04/2013, op internet lees ik dat de vakantie "springbreak" in Florida vooral in de maand maart valt. Zou het dan in de 2e week van Paasvakantie (08/04/2013) rustiger zijn, of gaat dit weinig verschil geven. Zo zouden we bv de parken bezoeken in de 2e week.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-12 om 21:49. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •