Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 54 van de 82 EersteEerste ... 444525354555664 ... LaatsteLaatste
Resultaten 531 tot 540 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #531
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    $ 1200,-- voor 7 dagen, daar kun je best heel leuke dingen mee doen. Eten buiten de deur is niet duur, je hebt m.i. voldoende om leuk te shoppen en ook nog een park te doen. Voordelig is Bealls en Ross dress for less, daar kun je mooie stukken weghalen, wel even zoeken.
    Het weer in mei is over het algemeen prima, maar... geen garantie.

    Edit: heb je dit topic al eens doorgelezen.
    Laatst gewijzigd door sonja; 12-12-10 om 10:22.

  2. Top | #532

    Standaard 1e keer orlando

    Ik wil in december met kerst en oud/nieuw naar Orlando! Kissimi bungalow.
    Zouden jullie mij handige tips kunnen geven over bv het weer, wat ik voor kaartjes moet kopen, waar ik op moet letten! We gaan met ze 3 (2 volw + 1 kindje van 8) dank jullie wel alvast vd moeite,
    Gr. Monique

  3. Top | #533
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: 1e keer orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moniquev Bekijk Berichten
    Zouden jullie mij handige tips kunnen geven over bv het weer,
    Hallo Monique en van harte welkom met man (???) en kind op dit vrolijke Floridaforum. Je weet toch dat je in de Most wonderful time of the Year naar Florida wil, niet? Misschien goed om te noemen dat jullie niet de enige zullen zijn. In die periode is het vaak zo druk dat de parken tijdelijk gesloten moeten worden. Maar wel gezellig!

    Reken ook tijdens de vluchten op grote drukte, miljoenen amerikanen zijn in die periode op pad en dat kan wel eens zwaar besneeuwd of spiegelglad zijn. Over het weer gesproken..... het weer in Florida is een apart topic, net als Disney en tickets kopen. Misschien kan je die topics eerst eens doorlezen. Heb je dan nog vragen? Stel ze gerust in dat topic, er is altijd wel een vrolijke Floridafrans die je verder kan helpen! Probeer vooral de zoekfunctie eens, met de trefwoorden komt er veel info op je scherm.

    Verder wil je weten waar je op moet letten. Dat is nogal wat... Probeer eens wat reisverslagen te lezen van mensen die met kinderen reizen. Er is ook een topic over dat onderwerp op dit FLorum, dus daar vind je zeker al wat info. Verder kan ik je het topic voor het eerst naar Orlando aanraden. Verder vind je hier info over vliegtickets, de douane, immigrations en de regels die voor het reizen naar de VS gelden zoals ESTA, maar ook over de verkeersregels, autohuur en ga zo maar door.

    Genoeg te doen dus, maar je krijgt er een fantastische verslaving voor terug. Kostbaar, tijdrovend, opwindend, kortom, alles wat een verslaving zo aantrekkelijk maakt. Je komt er nooit meer van los.....



  4. Top | #534
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    En om even bij Teleton aan te sluiten, als je echt in die drukke periode wil gaan dan moet je snel zijn wat betreft tickets kopen. Momenteel is Exit reizen 1 van de goedkopere aanbieders van tickets in die periode.

    Ik hoop dat jullie behalve kerst - oud en nieuw toch nog langer willen verblijven in Orlando, zeker aangezien deze periode zo druk is dat je lange wachtrijen hebt bij de attracties. Het zou dus mooi zijn als je de week voor kerst of de week na oud en nieuw er ook nog kan zijn.

    Wij zijn er zelf met de kerst in 2009 geweest.

    Zelf gaan we dit jaar 23 december vanaf Schiphol weg naar Orlando en keren 6 januari vanuit Orlando weer terug naar NL.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-02-12 om 17:25. Reden: op verzoek


  5. Top | #535

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Hallo,

    Maanden geleden dit forum al ontdekt en al zeer veel informatie gevonden. Ik en 6 anderen, waarvan 3 tieners, gaan aankomende zomer voor het eerst naar Florida - Orlando.

    Nu willen wij de eerste week van juli, 3 weken naar Orlando (We zitten helaas met de schoolvakanties). We hebben al een idee wat voor villa we willen huren en welke parken we gaan bezoeken. Alleen komen wij er met de vliegtickets niet uit. Ik zie sommigen hier in het hoogseizoen voor 700 - 800 EUR vliegtickets kopen. Na echt uren zoeken komen wij niet eens lager dan 900 EUR. Wellicht dat dit te maken heeft met de grootte van de groep en dat deze oneven is.

    Hebben jullie nog enige tips waar je het beste kan zoeken?

    Verder natuurlijk nog de vraag of er nog aanraders zijn wat wij echt niet mogen missen?

  6. Top | #536
    Vaste Bezoeker de jantjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Home sweet Home
    Berichten
    55

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Heeft volgens mij niets met de grote van de groep te maken, denk eerder hoe eerder je boekt hoe voordeliger de tickets.
    En wil je met een tussenstop of een rechtstreekse vlucht ?

    Kijk eens bij Air berlin als je zonder tussen stop wil vliegen en even puzzelen met de datum's

    greetz

  7. Top | #537
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Er zijn nog best godkopere tickets te vinden, maar dat vereist wel zoekwerk, enige flexibiliteit in je Florida-denken en je reisplan.

    Een vriend van me heeft deze week nog voor € 3100 vijf (5!) tickets A'dam - Miami vv geboekt voor 10-31 juli. Via kayak.com gezocht op de gewenste data, alle data op flexibel gezet (+/- 3 dagen). Je krijgt dan een matrix met mogelijkheden en per dag de laagste prijzen. Dan is het een kwestie van schuiven met data, vertrek en aankomst-plaatsen en toehappen als je iets ziet.

    Dan moet je de schroom overwinnen om bij een amerikaanse boekingssite te boeken, zoals cheaptickets.com, orbitz.com, bookings.com en meer van die voor ons wat onbekendere sites. Geen probleem: miljoenen Amerikanen gingen je daarmee voor.

    En dan dus pas je reisplan vaststellen, nadat je weet van welke plaats je vertrekt, waar in Florida (of zelfs Atlanta, Georgia?) je landt en weer vertrekt, en welke data je gaat.

    Kortom: Eerst de vlucht, dan de rest.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #538
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Ook zou je Exit reizen kunnen proberen, hier zijn de laatste tijd ook veel tickets geboekt door hun scherpe tarieven. Gewoon even een prijs bij hun opvragen.

    En helaas is het hoogseizoen ook verbonden aan hogere ticket prijzen, over het algemeen geldt ook hoe eerder geboekt hoe beter de prijs. Al is er af en toe wel een actie van een luchtvaartmaatschappij waardoor tickets goedkoper worden aangeboden.

    Succes met de speurtocht.


  9. Top | #539
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPetrucci Bekijk Berichten
    Alleen komen wij er met de vliegtickets niet uit. Ik zie sommigen hier in het hoogseizoen voor 700 - 800 EUR vliegtickets kopen. Na echt uren zoeken komen wij niet eens lager dan 900 EUR. Wellicht dat dit te maken heeft met de grootte van de groep en dat deze oneven is.
    Wij hebben meteen geboekt toen de ticketprijzen voor het hoogseizoen werden vrijgegeven bij AirBerlin. Wij betalen € 793 p.p. Datzelfde ticket kost nu € 1.118. Een verschil dus van € 325 p.p.
    Ieder dag de sites zoals vliegwinkel.nl, budgetair.nl enz. in de gaten houden. Misschien komt er nog een aanbieding voorbij.
    En vertrekken vanaf Brussel of Düsseldorf kan ook nog wel eens voordeliger zijn.

  10. Top | #540
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Aer Lingus heeft nog redelijke prijzen in het hoogseizoen. Het beste kun je dan even kijken op de site van Aer Lingus zelf.
    Een beetje spelen met de vertrek-terug-tijden en je komt nog uit op ongeveer 850 euro. Heb zelf voor 3 volwassenen afgelopen maandag voor zo'n kleine 2700 euro geboekt ,,rechtstreeks'' bij ArkeFly. Voor dezelfde data is die nu 999 euro.

    Gevonden bij AL AMS-DUB-ORL
    Van 7 tot 28 juli 2011 bij Aerlingus volwassenen 860,91 p.p. incl. boekingskosten.
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 02-02-11 om 23:37.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •