Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 53 van de 82 EersteEerste ... 343515253545563 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 530 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #521
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    3

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Bedankt Ta2 Gerrit! Goed om te horen dat het je goed bevallen is! Het is voor mij namelijk de eerste keer dat ik een huisje zal huren, dus ben er vroeg bij met de voorbereiding, haha!

  2. Top | #522

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Ik ben bezig 1 dags e-tickets te bestellen voor Seaworld, nu krijgen volwassenen een kaartje voor de kinderprijs. Het kost 78,95 aan de poort en 68,95 als je via de computer besteld. Als je gaat afrekenen komt er bij 4 kaartjes 17 dollar tax bij en ben je eigenlijk maar 3 dollar goedkoper uit. Mijn vraag, betaal je aan de poort ook nog tax of zit dat bij de prijs inbegrepen?
    Betaal je eigenlijk in de winkels ook nog tax bij het afrekenen of zijn de prijzen die er staan inclusief tax?

  3. Top | #523
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Salestax komt er altijd nog bij, tenzij staat aangegeven dat het al in de prijs zit.
    Aan de poort bij SeaWorld betaal je dat ook, bovenop de prijs die geadverteerd wordt.
    In de winkels betaal je dus ook altijd nog de tax bovenop de prijs die je ziet.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #524

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    OK dank je wel dan bestel ik ze via internet want dan scheelt het toch weer geld, we blijven tenslotte Hollanders haha

  5. Top | #525

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Ik heb een vraagje ik ga in de mei voor 1 week voor het eerst naar Orlando en mijn vraag aan jullie is hoeveel bugdet geld ik het beste kan meenemen. Ik zelf dacht al 500 dollar voor 1 week? Of valt t toch tegen? Kan ik daar trouwens goed shoppen?

  6. Top | #526
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koekii Bekijk Berichten
    mijn vraag aan jullie is hoeveel bugdet geld ik het beste kan meenemen.
    Oei, een budgetvraag. Dat zijn de lastigste want voor ieder geldt een ander budget. Wat ga je allemaal doen (parken, zwemmen met of zonder dolfijnen, helicoptervlucht, sportwedstrijden?) en met hoeveel personen (of ben je alleen?), welke eisen stel je aan je verblijf, is dat soms al vooruit betaald, waar ga je eten (of kook je misschien zelf) heb je een auto, ga je met openbaar vervoer of met de taxi?

    Je wilt lekker shoppen, dan wordt het nog lastiger.... De een koopt zijn hele nieuwe garderobe inclusief schoenen, cosmetica, geurtjes en electronica tijdens de vakantie, de ander koopt een nieuwe badborstel. En wat doe jij?

    Dus ja, hoeveel budget kan je het best reserveren? Da's een goeie vraag! Florida biedt voor elk wat wils, je kunt er goedkoop terecht voor shopping. Uit eten kan vanaf, pakweg 10, 12 dollar en daarna kan je het zo duur maken als je wil. Hotels zijn er vanaf, pakweg 30 dollar per nacht.

    Geld meenemen is overigens niet zo gangbaar. Je betaalt in de VS gemakkelijk met je creditcard, ook voor kleine betalingen. Geld is lastig en gevaarlijk, je reisverzekering dekt in de regel maar een heel klein bedrag.

    Ik zou het overigens zelf anders benaderen: Wat is je budget? Dan moet je daar mee zien rond te komen. Toch?



  7. Top | #527

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten

    Ik zou het overigens zelf anders benaderen: Wat is je budget? Dan moet je daar mee zien rond te komen. Toch?
    Mijn budget is 500-600 dollar voor minus 7 dagen. Ik wil voornamelijk veel kleding en allerlei leuke hebben dingetjes kopen. Het hoeft voor mij geen Gucci of Prada merken te zijn, maar gewone leuke kleding die je zeg maar in de H&M tegenkomt. Ik weet zelf heel weinig over orlando zelf. Wel wil ik de Universial Studios bezoeken dus ik denk dat een ticket daar 35 dollar kost. Ik ga trouwens samen met mijn vriend. We hebben een villa gehuurd en een auto, maar dat is al in rekening genomen. Maargoed is het wel voldoende om leuke dingen te doen zoals shoppen, 6 x uiteten gaan (maar natuurlijk wel goedkoop), uit gaan, en

    Oh trouwens hoe is het weer in de meivakantie. Wat is de gemiddeld tempratuur. Ik wil graag met een grote (bijna) lege koffer opvakantie zodat ik met meerdere spullen naar huis toe kan.:razz:

  8. Top | #528
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    http://www.universalorlando.com/Them...13-11423&seq=1 Volgens deze site kost een dagkaart $ 82,00.

  9. Top | #529
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    5 of 600 dollar: per persoon of voor jullie beiden? . Ontbijt in de villa of buiten de deur? Kleding is niet duur maar als je leeg heen gaat ben je je budget al nodig om je koffer te vullen. Je kunt je in Orlando shop till you drop!! De parken zijn best wel duur. Je hebt ook wel leuke gratis of goedkope dingen (musea etc) maar dat is maar net wat je leuk vindt.

  10. Top | #530

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten
    5 of 600 dollar: per persoon of voor jullie beiden? . Ontbijt in de villa of buiten de deur? Kleding is niet duur maar als je leeg heen gaat ben je je budget al nodig om je koffer te vullen. Je kunt je in Orlando shop till you drop!! De parken zijn best wel duur. Je hebt ook wel leuke gratis of goedkope dingen (musea etc) maar dat is maar net wat je leuk vindt.
    Per persoon . We willen gaan eten buiten de villa maar we gaan ook proberen in de villa te eten. Shop till you drop, lijkt me prima. Ik wil mijn budget over iets nuttigs gebruiken



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •