Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 51 van de 82 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 510 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #501

    Standaard Re: Plannen van reis naar Orlando

    Lijkt me een goed tactiek =D>, ga hem zeker proberen in November, hopen dat ik de uitgang zonder kleerscheuren haal.

    Maar villa's zijn er genoeg te vinden voor die periode, Wij huren altijd particulier via een kennis. Wordt niet gewerkt met een uiterlijke boekingsdatum dus kunnen we altijd al vroeg ons plekje reserveren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-09-09 om 02:55. Reden: fqe

  2. Top | #502
    Vaste Bezoeker daydreamy's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Almere
    Berichten
    75

    Standaard Re: Plannen van reis naar Orlando

    @Flufjuh: Hahaha dat is ook een manier :P

    Ik heb al wat emailtjes ontvangen van mensen die een villa verhuren en eventueel een optie erop willen zetten, we zullen binnenkort even om de tafel gaan zitten om het een en ander te bespreken


    Reisverslagen: Florida 2011, Florida 2018

  3. Top | #503
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Plannen van reis naar Orlando

    Alles om maar zo snel mogelijk uit het vliegtuig te zijn, toch?

  4. Top | #504
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    44

    Standaard Een aantal vragen!!

    Hey hallo allemaal,
    Mijn naam is Marlene en ik ga samen met mijn ouders, zus, zwager, broer en vriend naar Orlando amerika en daar plakken wij natuurlijk nog een aantal dagen disney aan vast! Alleen nu heb ik een paar vragen en deze zijn:

    - Wij gaan in februari 2011 is het dan druk in de parken of valt dit wel mee?
    - Hoe is ongeveer het weer in Orlando?
    - Hoeveel dagen is het beste om uit te trekken voor disney? (Ik ben er al 3x eerder geweest maar dit was toen ik nog wat kleiner was dus er zal uiteraard wel het één en het ander veranderd zijn)
    - Wanneer zijn de vluchten ongeveer te boeken? Ik heb al even gezocht op het topic en ik vond daar wel een "omrekener" maar ik snap ondanks de uitleg nog niet helemaal hoe dit werkt.

    Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp! =D>

    Groetjes,
    Marlene

  5. Top | #505
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Een aantal vragen!!

    Drukte. Disney zegt er het volgende over:

    A. Although special events and promotions may influence Theme Park attendance levels, the following list highlights historic attendance trends throughout the year:

    Lowest Attendance: January (except New Year's Day) until just prior to Presidents' week in February
    The week following Labor Day until just prior to Thanksgiving week
    The week following Thanksgiving until the week prior to Christmas

    Moderate Attendance: After Presidents' week in February through early March
    Late April through early June (except Memorial Day weekend)
    The first part of Thanksgiving week

    Highest Attendance: Presidents' week in February
    Mid-March through Late April ("Spring Break")
    Memorial Day weekend
    Mid-June through Labor Day
    Thanksgiving Day and weekend
    Christmas week through New Year's Day

    During regular attendance periods the Theme Parks tend to be the busiest on the following days:
    Magic Kingdom® Park: Monday, Thursday, and Saturday
    Epcot®: Tuesday and Friday
    Disney's Hollywood Studios™: Sunday and Wednesday
    Disney's Animal Kingdom® Theme Park: Monday, Tuesday and Wednesday
    - Het weer. Bekijk de gemiddelde eens op Weather.com: http://www.weather.com/weather/wxcli...graph/USFL0372

    - Aantal dagen Disney? Je hebt 4 Disney parken, twee waterparken, een winkelgebied, een uitgaansgebied. Je kan je er dus zo een week vermaken

    - Vluchten zijn 330 dagen voor de retourdatum te boeken. Dus als je op 20 februari terugvliegt dan kun je op 27 maart 2010 je tickets boeken. Zie http://www.timeanddate.com/date/date...am=&ad=330&aw=

    ps, veel uitroeptekens achter elkaar wordt op Forums opgevat als schreeuwen om aandacht. En dat is hier niet nodig. In het algemeen krijg je snel antwoord.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #506
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    44

    Standaard Re: Een aantal vragen!!

    Hey,
    alvast bedankt voor de snelle reactie. Sorry voor de uitroeptekens maar het waren er maar 2 :s dus ik snap het probleem even niet maargoed toch bedankt

    Groetjes,
    Marlene

  7. Top | #507
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Een aantal vragen!!

    Voor disney zou ik zeker dag uittrekken per park . Als je al in disneyland parijs bent geweest kan je een paar dingen overslaan . Als je met allemaal volwassen gaat zou ik zeker voor universal studios kiezen .

  8. Top | #508

    Standaard 1e keer naar Orlando

    Wij willen in de periode van 24 april t/m 14 mei 2010 met z'n vieren (2 volw en 2 kinderen) naar Orlando om daar alle pretparken te bezoeken. De bedoeling is om een vlucht te boeken en een villa + een auto te huren. Hebben jullie tips hoe wij dit het beste kunnen regelen? Via een reisorganisatie (en zo ja welke) of zelf regelen? Is het verstandig om de tickets voor de pretparken ter plaatse te kopen of vooraf te bestellen (en waar?)? We hebben iets gelezen over een fun in the sun pas. Bestaat die nog?

    Jullie tips en reactie zie ik graag tegemoet.

    Groeten,

    Leo

  9. Top | #509
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: 1e keer naar Orlando

    Allereerst, als je nog wilt vliegen boek dan nu!!!!!!!!!!!!!!
    De vluchten zijn heel erg gevuld voor deze periode.

    Okay, dat is alvast gezegd en gedaan.
    Dan , welkom op dit leuke en gezellige forum waar je heel veel tips en info vandaan kunt halen.

    Zoals je al hebt begrepen inmiddels is het regelen van een vliegticket nu je eerste prioritiet om nog te kunnen gaan.
    De vluchten zijn al aardig volgeboekt en het is dus belangrijk dit z.s.m. te gaan regelen.
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9833

    Lees vooral veel rond op dit forum, hier worden alle vragen die je hebt gesteld uitvoerig besproken.
    Om even kort samen te vatten:
    Het beste is om lekker alles los te boeken en niet via iets georganiseerd te gaan. Los boeken verhoogt de voorpret en spaart vaak ook geld uit.

    Auto kun je het beste regelen via usareisen.de
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...ight=usareisen

    Bestel de tickets lekker vooraf er is een heel topic over tickets voor Sea World en ook voor Disneytickets.
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...ighlight=world
    http://www.floridaforum.nl/showthrea...=disneytickets

    De fun in the Sun Pass is er (helaas) niet meer.

    Hopelijk heb je iets aan deze antwoorden.
    Als je vragen hebt, gebruik eerst even de zoekfunctie hier kun je bijna alles terug vinden.
    Mocht het antwoord er niet bijstaan stel je vraag dan gerust op het forum, gaan wij onze best doen deze vraag te beantwoorden.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  10. Top | #510
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Berichten
    24

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Hallo Leo, ja ik ga toch een beetje tegen het advies van Yvet in. Normaal gesproken ben ik heel erg voor alles los boeken, maar nu gaan wij eind oktober naar Orlando en we combineren dit met een autohuur, 1x hotelovernachting, 3 nachten cruise naar de Bahamas en 6 nachten villa. Ik heb met suf gezocht en vergeleken maar uiteindelijk kwam ik het goedkoopst uit bij America Estates uit Apeldoorn.
    Ik moet natuurlijk nog even uitvinden of het ook allemaal goed geregeld is en of het de villa er prima uitziet. Maar het is zeker de moeite waard om ook eens een offerte bij AE op te vragen.
    Veel plezier met de voorpret.
    Groet Tammy



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •