Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 82 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #41
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Hanneke,

    Juli is een van de drukste en warmste maanden om naar Orlando te gaan. Veel Amerikanen nemen in deze maand vakantie.

  2. Top | #42
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Orlando in juli

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanneke
    Zijn er mensen die de volgende hotels kennen? Best Western Movieland, Quality Inn Plaza en Holiday Inn (allemaal aan Int. Drive).
    Hier is een positieve reactie op Quality Inn Plaza:

    http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=217
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    18

    Standaard

    Het is in juli inderdaad druk, maar het is ons altijd gelukt om alles te zien wat we wilden zien en dat was heel veel. Laat je dus niet afschikken door de drukte. Daarnaast vind ik persoonlijk Orlando en de parken veel leuker als het druk is. Alles wordt dan namelijk uit de kast getrokken om mensen te entertainen. Dit mis ik toch een beetje in de rustige periodes. Mijn advies is dus: gewoon gaan in juli.
    Toekomstig inwoner van Florida (of New York)

  4. Top | #44
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Inderdaad, het is druk en het is (heel) warm. Maar het went allemaal vrij snel. Ook wij hebben alles gedaan wat we wilden. De parken zijn allemaal heel lang open, er zijn heleboel shows, juist omdat het zo druk is.

    Wij gaan dit jaar ook weer de hele maand juli, en we weten wat ons te wachten staat.

    Voor hotels zou je ook eens Priceline moeten bekijken :lol: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Deurne
    Berichten
    51

    Standaard Florida in juli

    Wij gaan ook altijd in juli/augustus. De drukte valt wel mee, je moet niet vergeten dat de parken e.d. nogal wat groter zijn dan wij hier in europa gewend zijn.En de warmte, je gaat toch ook voor goed weer ! Waar je een hotel pakt maakt vind ik niet zoveel uit je moet toch de auto pakken als je iets wild gaan doen. Het belanrijkste is dat je een goed hotel hebt.

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard hotels op int.drive

    Hoi Hanneke,

    Wij gaan ook dit jaar in juli naar Orlando (in combinatie met Miami)
    Ruim een jaar geleden zijn we geweest (alleen in Orlando) en hebben we het hotel Best Western Movieland gehad met nog een hotel. Dit jaar hebben we dus bij voorbaat al het movieland hotel geboekt. Zeer zeker aan te raden, goed hotel, goede service, goed restaurant en prima locatie.

    Over het weer in juli weet ik dus nog niks te zeggen, ik denk maar zo, als het hier 30 graden is, is het ook warm, toch ? Nou misschien zie ik je daar wel. ops:

    Groeten Tosca
    P.s. vandaag deze site ondekt en me gelijk ingeschreven, super zeg ! Kan ik ook nog wat info uithalen !

  7. Top | #47
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Orlando in juli

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hanneke
    Misschien gaan wij in juli naar Orlando, is er iets te zeggen over de drukte dan in de parken? Hebben Amerikanen dan ook vakantie, is het misschien niet al te druk doordat het dan zo warm is (ik ken mensen die in augustus zijn geweest en dat viel ook wel mee). Of is het dan juist heel erg druk daar? We willen naar een hotel op Int. Drive, wat is het beste deel om naar toe te gaan (met de meeste winkels en restaurants enz.)?
    Zijn er mensen die de volgende hotels kennen? Best Western Movieland, Quality Inn Plaza en Holiday Inn (allemaal aan Int. Drive).
    Hallo Hanneke,

    Ik ken het Quality Inn Plaza van een paar jaar geleden. Ik ben er 2 keer geweest.
    Het ligt zo'n beetje aan het einde van het drukke gedeelte van I-Drive.
    Genoeg restaurants en winkeltjes in de buurt.
    Kwalitatief?? Wat verwacht je? Het is een motel idee, giganties groot, galerijen aan de buitenzijde. Hangt een beetje van het gebouw af of je relatief rustig zit (I-Drive zijde) of met meer geluid aan de I-4 met 24 uur verkeer.
    Heeft goede parkeermogelijkheden en je kan direct buiten door naar je kamer zonder langs receptie of wat dan ook te gaan, is dus vrij onpersoonlijk en heeft verder ook niet veel voorzieningen.
    Als je iets zoekt om hoofdzakelijk te slapen: doen. Als je een groot mooi zwembad e.d. zoekt: wat anders nemen. Bijv. het Wyndham resort op I-Drive, maar dat heeft meestal een ander prijsplaatje.

    Je kan het QIP dikwijls direct boeken voor een redelijke prijs en ze hebben voor ong. $ 10 meer betere kamers. Prijs hangt mede af van de conventies in het naast gelegen conventiecentrum.
    Zelf zou ik er best weer naar terug gaan.

    Goede reis
    Knaapje

  8. Top | #48
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Orlando in mei

    In mei gaan we naar Orlando.
    Ik ben al een x in Florida geweest en ben helemaal gek van Disney dus nu even een tripje naar Disney.

    Kunnen jullie mij bepaalde hotels aanraden?

    En ik heb wel een beetje een idee wat te gaan doen, Disney, KSC, Sea World ect ect.
    Maar zijn er ook nog dingen waarvan jullie zeggen, dat moet je eens gaan doen of bekijken??
    Zijn er ook mensen geweest die al met de nieuwe Disneypassen hebben gewerkt??
    En zijn er hier mensen die mij kunnen vertellen hoe Disney Quest is??

    We gaan ook naar Washington DC (en 1 nachtje Chicago), waar kan ik nu beter kleding en schoenen enz enz kopen ivm tax enzo??

    Thanx alvast.

  9. Top | #49
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Orlando in mei

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet
    Maar zijn er ook nog dingen waarvan jullie zeggen, dat moet je eens gaan doen of bekijken??
    ik zou zeggen, lees eens wat reisverslagen door.. Misschien doe je wat tips op
    Hier is zelfs een heel subforum aan gewijd.. Zie ::hier::

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet
    En zijn er hier mensen die mij kunnen vertellen hoe Disney Quest is??
    best leuk! Maar ik weet niet of ik er heen zou gaan als ik er voor had moeten betalen (zat nu bij de Fun in the Sun)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    46

    Standaard Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Misschien een domme vraag ops: maar wat is de international drive? Autoweg ofzo?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •