Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 82 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2stepsilly
    Zoooooooooooooooooooooooo!!!

    Okay okay! ik ga toch in Maart en nu weet ik alles!!!

    Thanx!

    Groeten Silly :lol:
    Wij gaan ook in maart (24-3 t/m 1-4)
    Wanneer gaan jullie?
    (nog maar 104 dagen :wink: )
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  2. Top | #32
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monique
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2stepsilly
    Zoooooooooooooooooooooooo!!!

    Okay okay! ik ga toch in Maart en nu weet ik alles!!!

    Thanx!

    Groeten Silly :lol:
    Wij gaan ook in maart (24-3 t/m 1-4)
    Wanneer gaan jullie?
    (nog maar 104 dagen :wink: )
    Ik ga 2 t/m 22 Maart!!!!!!!! Dus nog 82 dagen 16 uur en 32 Min hahahaha

    Groeten Silly

  3. Top | #33
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    He Monique,

    No Offence maar ik vond je opmerking over de Weight Watchers wel grappig. Hier hebben ze in de VS alweer slim op ingespeeld.....bij Appelbee's kun je nu hele gerechten bestellen met Weightwatchers keurmerk (het moet niet gekker worden hoor).....

    http://www.applebees.com/menu/menu_ww.php En tot mijn verbazig was het nog goed te eten ook.

  4. Top | #34
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danny
    He Monique,

    No Offence maar ik vond je opmerking over de Weight Watchers wel grappig. Hier hebben ze in de VS alweer slim op ingespeeld.....bij Appelbee's kun je nu hele gerechten bestellen met Weightwatchers keurmerk (het moet niet gekker worden hoor).....

    http://www.applebees.com/menu/menu_ww.php En tot mijn verbazig was het nog goed te eten ook.
    No offence taken; ik ben 1 van die gelukkigen die eigenlijk alles kan eten en lekker languit op de bank kan blijven liggen zonder aan te komen. (hopelijk blijft dat zo!! :roll: )

    Tja, die Amerikanen toch, ik kan er me wel iets bij voorstellen.
    Buiten de deur eten is er vaak niet zo duur, en je krijgt er heeele groooooote porties.
    Als ik soms zag hoeveel kleine kinderen al naar binnen zaten te proppen en naar de ouders keek, kon ik me al wel een voorstelling maken van hoe het eruit ziet als ze volwassen zijn.
    Zeker heel erg slim aangepakt van Applebees, want iedereen wil toch lekker eten. Er zullen er ongetwijfeld nog meer volgen.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  5. Top | #35
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Wees blij dat je alles kunt eten maar voor het opvoeden van de gemiddelde amerikaan is het een goed inititief.

  6. Top | #36

    Standaard Re: Wie helpt ons door de Orlando vragen heen?

    5) We wilden ook graag naar een dinnershow. We hebben gelezen dat je 3 maanden van te voren moet reserveren. Tevens gelezen van Arabian Night en Pirates. Wie heeft hier ervaring mee? Is het de moeite waard?


    7) Hoe is het met de hitte in de parken rond die tijd?


    Mijn duit in het zakje:

    als voormalig receptiemedewerker van Disney's Polynesian Resort ben in natuurlijk bevooroordeeld; maar de Polynesian Luau in dat hotel is erg mooi en authentiek. Voor kinderen is er een speciale middaguitgave met Minnie en Mickey. Voor meer info en prijzen zie Disney.com

    Verder wens ik jullie zonder sarcastisch te willen zijn veel sterkte met de baby in de hitte. Ik heb veel onnodige ellende gezien van ouders en kids die niet goed voorbereid waren... Zorg in ieder geval voor voldoende schaduw op de stroller.

    Heel veel plezier op julle vakantie!
    New Disney Cruise Line Crew Member
    Fmr WDW CM

  7. Top | #37
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Eens :!: Ik had het ook al verteld over de baby in de verschillende parken. Een gewaarschuwd mens telt voor twee....onderschat het niet de warmte. Wij hebben echt veel stops gemaakt in de parken (veel meer dan je normaal zou doen als volwassene). Een collega van mij is met zijn dochter van de zomer in het ziekenhuis beland in Orlando omdat ze uitgedroogd was.

    Het gaat echt sneller dan je denkt.

    Maar goed, is het te doen, mits je gewoon de regels van de natuur in acht neemt en jezelf en je kindje voldoende rust geeft.

  8. Top | #38
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Mijn zoon is nu 5 en gaat komende zomer voor de 4e keer met ons mee naar Florida. En altijd zijn we in de warm(st)e tijd gegaan. Mijn ervaring is dat je met kleine kinderen gewoon wat meer tijd en rust moet nemen. Niet de hele dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat naar de attractieparken, maar van 9 tot 2. Als je een "fun in the sun" pas neemt, kun je de volgende dag altijd nog een keertje terugkomen. En 's middags kun je dan lekker naar het hotel voor een middagdutje, lekker wat zwemmen of lekker wat gaan shoppen in één van de vele gekoelde warenhuizen of zo.
    Of nog beter: neem een villa. Doe ik nu voor de 3e keer en het bevalt uitstekend. Dat geeft zoveel extra rust. Je hoeft dan niet opgepropt in een hotelkamertje te zitten. En een prive-zwembad is toch wel lekker.

  9. Top | #39
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Wie helpt ons door de Orlando vragen heen?

    Vele hebben eigenlijk al wat antwoorden gegeven, maar bij deze mijn mening

    1) Je gaat in een hele drukke periode. Dus reken maar dat je 2 dagen nodig zult hebben voor alleen MK. Als je het een beetje goed uitdoktert, zou je idd de grootste attracties in een dag gezien kunnen hebben. Maar waarom zo ver reizen voor haastig werk?

    2) Het grote voordeel van Seaworld is dat veel shows op elkaar aansluiten. Seaworld zou je in 1 dag kunnen doen. Maar of je dan ook goede plaatsen hebt is natuurlijk altijd afwachten.

    3) In KSC is best wel veel te zien. Vooral de tour met de bus is aan te raden. Alleen dat duurt ongeveer 3 uur. Als je dan de rest van KSC wilt zien, zul je toch Gatorland voorbij moeten laten gaan, want dat ga je echt never nooit redden.

    4) Mijn eerste gedachte: "Zoveel op 1 dag???" Antwoord bij deze dus gegeven

    5) Geen ervaring mee (helaas)

    6)Kissimmee is vooral centraal gelegen voor de Disneyparken. International Drive is weer erg centraal voor Universal en Seaworld (en tevens niet zo heel erg ver van Disney vandaan).

    Ik weet niet hoe jullie zitten met het huren van een auto, maar 4 volwassenen en 1 kind? Volgens mij is het dan veel goedkoper (en ook makkelijker) om een villa te huren en lekker je eigen dingen te doen!
    (of kan je niet korter dan 7 nachten een villa huren?? hm, deze weet ik eigenlijk niet)

    7) Gezellig heet dus...

    8 ) Zoals het er nu uitziet zou je beter daar kunnen boeken, maarja, is dat dan nog zo :wink:

    Volgens mij kun je sowieso beter daar boeken, want je hebt nergens een combi van qua Flexticket/Fun in the sun (zoals ik het begrijp zit dus in de planning -waarschijnlijk ga je wat schrappen, maar das nu niet van toepassing- Seaworld - Magic Kingdom - KSC - Gatorland - Winterpark/Cocoa en heel misschien Splendid China en Cypress Gardens). In Florida wordt je doodgegooid met de kortingsbonnen en zo je beter alles apart kunnen halen daar met die bonnen. Ook omdat je helemaal niet weet wat je gaat en wilt doen (en of je het allemaal redt).

    9) Hier heb ik zelf ooit een vraag over gesteld (welliswaar op een ander forum ) maar zoals ik begreep kan het bij Discovery Cove in Orlando, maar daar is het ontzettend duur en verder goedkoper op de Florida Keys.

    10) Wat ik trouwens raar vind.. Je wilt niet naar Universal Studios omdat je al in LA daarheen bent geweest, maar waarom wel naar MK dan? Bedoel, dat is vrijwel een kopie van Disneyland Resort Parijs (ok ok, sommige dingen zijn gelukkig iets anders, maar dat is met Universal Orlando en LA ook). Of het moet zijn dat je natuurlijk nog niet in Parijs bent geweest Dan houd ik m'n mond uiteraard!

    Verder heeft Universal Orlando nog een extra park (Island of Adventure) en zijn de andere Disneyparken (Epcot, Animal Kingdom en MGM) ook erg aan te raden.

    Qua natuur in Orlando kan ik je helaas niets vertellen. (Volgens mij is daar ook niet veel natuur en moet je daarvoor naar The Everglades, maar ik kan het uiteraard mis hebben. Wij waren er echt voor de attractieparken)
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  10. Top | #40

    Standaard Orlando in juli

    Misschien gaan wij in juli naar Orlando, is er iets te zeggen over de drukte dan in de parken? Hebben Amerikanen dan ook vakantie, is het misschien niet al te druk doordat het dan zo warm is (ik ken mensen die in augustus zijn geweest en dat viel ook wel mee). Of is het dan juist heel erg druk daar? We willen naar een hotel op Int. Drive, wat is het beste deel om naar toe te gaan (met de meeste winkels en restaurants enz.)?
    Zijn er mensen die de volgende hotels kennen? Best Western Movieland, Quality Inn Plaza en Holiday Inn (allemaal aan Int. Drive).



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •