Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 34 van de 82 EersteEerste ... 24323334353644 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #331
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vraagjes over florida

    En je betaald het soms aan een automaat (quarters ergens in gooien) en soms aan een persoon.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #332
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vraagjes over florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    De tol betaal je per auto.
    En dan soms aan personen en soms aan automaten.

    Op de 417 tolweg van Orlando Airport naar Kissimmee (Disney) bijvoorbeeld, kom je twee keer een persoon tegen die graag een dollar van jou wil, en één keer (op de laatste afrit) een automaat die graag 2 quarters van je krijgt (wisselen NIET mogelijk).
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #333
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    1

    Standaard Disneyworld

    Wij gaan eind april twee weken naar Florida. Het plan is om vier dagen naar Disney te gaan en we willen sowieso Magic Kingdom, Seaworld en MGM of Universal doen..............
    De vraag is, wat is wijsheid????? Onze dochters zijn 10 en 5 jaar en we horen verschillende berichten over MGM en Universal, wat is beter/leuker en voor iedereen leuk????
    Ook qua tickets is het een gekkehuis.......wie heeft tips/ervaring een aanbevelingen????

    Hoor het graag!
    Jesse

  4. Top | #334
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Disneyworld

    Wat het leukste pretpark is is zeer persoonlijk er zijn er namelijk erg veel.

    Gebruik de zoekfuctie op dit forum maar eens en kijk eens op de sites van de parken zelf dan krijg je het beste een indruk welke parken jij het leukste vindt.

    Succes met zoeken!

    In dit topic kun je trouwens even kijken voor tips qua aanschaf van Disneytickets:
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 11:09. Reden: niet meer werkende links eruit
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #335
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Vraagjes over florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Geen dollars meenemen, of hooguit wat voor de eerste dag. Het gunstigst is om daar te pinnen met je bankpas, of met je creditcard te betalen.
    Dat is het voordeligst?
    Kun je in de shops en eet tenten ook allemaal met credit of bankpas betalen?
    wil toch wel wat dollars hebben maar ook hier heb ik geen idee hoeveel als ik naar van die kleine dingen wil gaan dat een beetje geld kost.

    Hoeveel zou je zo kwijt zijn als je 17dagen naar ginds gaat om elke dag deftig te eten een paar souveniers enzo.
    Kan hier zelf geen getal op plakken omdat ik ook niet weet hoeveel eten er kost ik zie wel in reisverslagen op deze sites gigantische pizza's enzo die er overheerlijk uit zien!
    Maar hoeveel kost het allemaal .

    en voor wat staat Continentaal ontbijt?
    Laatst gewijzigd door breaker9240; 31-03-08 om 11:17.

  6. Top | #336
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Vraagjes over florida

    Wij rekenen per persoon per dag ca 50 euro voor het eten/drinken, meestal houden we daar van over!

    sja, souvenirs en kleding , is wel heel persoonlijk.

    groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  7. Top | #337
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vraagjes over florida

    Zou niks meenemen. Daar ter plekke uit de muur halen en de rest met Credit Card betalen. Is al vaker over geschreven, oa in het Dollarkoers topic.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #338
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vraagjes over florida

    Ik had 300 dollar meegenomen ofzo en ik kwam er eigenlijk flink van rond. 1x 100 dollar erbij gepint, maar voor de rest maar 3x mn creditcard gebruikt (1x Walmart, 2x tanken). Ik wil niet zeggen dat je geld mee moet nemen, maar ik vind het wel makkelijk om altijd wat bij de hand te houden. De volgende keer zal ik minder meenemen. Die 300 dollar was eigenlijk dan ook bedoelt voor de eerste 2 dagen ofzo, maarja het land is er zo goedkoop en ik heb er niet zoveel gekocht omdat ik maar op zoek was naar 1 specifiek ding (wat ik niet heb gevonden).

    100 dollar meenemen moet voldoende zijn.

  9. Top | #339
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Disneyworld

    Persoonlijk vind ik universal studio's niks voor een kindje van 5 .Het ligt eraan of ze snel ergens bang voor is maar mijn ervaring is dat universal studio's beter is voor grotere kinderen .MGM vind ik beter als je met kleine kinderen bent

  10. Top | #340
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Zele OOST-VL
    Berichten
    203

    Standaard Re: Vraagjes over florida

    Bedankt!

    Binnenkort eens naar men bank gaan dus .
    Verder ik heb nog Geen hotel geboekt.
    Want van de 14dagen orlando zal ik maar 7dagen een auto huren.
    Nu zoek ik een hotel die een gratis shuttle bus aanbied naar Universal, sea world & disney



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •