Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 31 van de 82 EersteEerste ... 2129303132334181 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #301
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    19

    Standaard We gaan! Maar welk hotel in Orlando?

    We hebben besloten dat we eind sept naar Orlando willen, maar welk hotel en waar, kissimmee of int. drive of lake nog wat. Ik heb geen idee wat de leukste buurt is, en we zoeken een betaalbaar hotel. Het liefst met een koelkast of iets, of een appartement met een keukentje zodat we zelf ook kunnen koken, iemand enig idee waar we zoiets voor een goede prijs vinden?

    Of aanraders voor een leuk hotel?

    Groetjes!

  2. Top | #302
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: We gaan! Maar welk hotel in Orlando?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molly Bekijk Berichten
    Ik heb geen idee wat de leukste buurt is, en we zoeken een betaalbaar hotel.
    Goed besluit! Maar nu het antwoord op je vraag, da's een stuk lastiger. Wat vind je leuk, waar hou je van, wat vind je betaalbaar? Sommige mensen op dit Forum vinden de benzinepomp nog leuk, \\/ en kunnen daar veel info over geven. Er zit hier dus een schat aan kennis verborgen.

    Toch kunnen we "nebwy's" meestal pas goed helpen wanneer zij zich zelf een beeld van de vakantie hebben gevormd. Je wil immers in een bepaalde wijk omdat er winkels en restaurantjes zijn. Of je wil daar juist niet zitten want het brengt wel veel drukte met zich mee. Je kiest voor een resort, een hotel, een suite, een condo, een town-house of een villa. Wil je een community of een private pool? Allemaal keuzes die je eerst zelf moet maken.

    Mijn advies; loop de verschillende topics eens langs en vorm je een beeld van een Florida vakantie. De meningen over de verschillende locaties en de voor- en nadelen die daar over worden genoemd, zullen je zeker helpen. Maak dan een plan en leg dat voor. Veel werk? Klopt, maar dat betekent ook veel voorpret. Luister vooral goed naar de tips en trucs en.... trek daarna gewoon je eigen plan!

    Remember; Florida is too much.....!



  3. Top | #303
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: We gaan! Maar welk hotel in Orlando?

    In onderstaand topic kun je in ieder geval 'héél véél hotelervaringen lezen:
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5422
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  4. Top | #304
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    19

    Standaard Re: We gaan! Maar welk hotel in Orlando?

    Bedankt voor de link!

    Nou we willen vooral naar alle pretparken, dus het liefste daar in de buurt, verder willen we een mall bezoeken en het hoeft niet heel druk te zijn van ons haha. Zolang het maar een beetje betaalbaar is. Ik zag wel al wat prijzen staan, zo ongeveer rond de 400-500 euro voor 2 weken, das wel te doen vind ik!

    Groetjes

  5. Top | #305
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: We gaan! Maar welk hotel in Orlando?

    wij waren heel tevreden van de residence inn by mariott at seaworld. Prachtige grote kamers met salon en keuken (dus je gewenste frigo heb je zeker).
    Mooi zwembad, waar het rustig is en met een pizzahut en bar!
    Ontbijt is inbegrepen!!!! (buffet met eieren, vlees, hash browns, kellogs, fruit, toast,...)
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  6. Top | #306

    Standaard Aankomst in Orlando

    Hallo allemaal,

    Wij gaan in de meivakantie naar Florida. We blijven de eerste 4 nachten in Marriott Village (Fairfield inn) Per huurauto proberen we daar 's avonds heen te rijden. Onze vraag: Is het verstandig om kontant geld bij te hebben voor de tolwegen?
    Is er een supermarkt open op deze route?
    Hoeveel km is het eigenlijk naar Marriott Village?
    Waar kan men goed shoppen?
    En is het er goed shoppen? Want volgens mij zijn de Americanen niet zo modieus. Welke merken zijn er zoal te krijgen?
    Onze dochter wacht nog met het kopen van zilveren ballerinas en leren slippers maar is dat eigenlijk wel verstandig? Straks zijn ze in Nederland niet meer te krijgen.
    Hopelijk snappen jullie al mijn vragen en wacht ik jullie antwoorden af.
    Alvast bedankt allemaal!

    Peter en Carien.

  7. Top | #307
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: aankomst in Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter en Carien Cijvat Bekijk Berichten
    Hallo allemaal,

    Wij gaan in de meivakantie naar Florida. We blijven de eerste 4 nachten in Marriott Village (Fairfield inn) Per huurauto proberen we daar 's avonds heen te rijden. Onze vraag: Is het verstandig om kontant geld bij te hebben voor de tolwegen?

    Als je de 417 neemt richting Kissiimmee / LBV ben je $2,50 (2x$1 + 2 quarters) nodig voor de toll. Of de Beeline Xpwy, ook een tolweg, maar daar ken ik de tarieven niet van

    Is er een supermarkt open op deze route?

    Er zitten wat kleinere supermarkten in de buurt, maar de Publix (stukje SR535 zuid), een grote, is tot 23.00 uur open. Net voor de Publix heb je aan de rechterkant ook nog een 24/7 Wal*Mart.

    Hoeveel km is het eigenlijk naar Marriott Village?

    Wat is Google toch makkelijk. Kaartje (± 27 KM)

    Waar kan men goed shoppen?

    HIervoor verwijs ik je naar de zoekfunctie boven aan de pagina, dit is te complex om zo te beantwoorden.
    Een antwoord zou kunnen zijn; OVERAL in de omgeving Kissimmee/Orlando

    Hopelijk snappen jullie al mijn vragen en wacht ik jullie antwoorden af.
    Alvast bedankt allemaal!

    Peter en Carien.
    Graag gedaan.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 24-03-08 om 00:36. Reden: Spelfout, en de route was verdwenen uit het kaartje
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #308
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Aankomst in Orlando

    Als Gerrits kaartje klopt zit je dus vlak bij de Premium outlett mall , favoriet bij mijn medereizigers, "daarnaast" zit ook een Publix, dichterbij dan die van Gerrit

    http://maps.google.com/maps?f=d&hl=n...,0.160675&z=13

    A=Publix
    B=Premium Outlet
    C=Marriott vilage
    D=Publix
    E=Walmart
    Laatst gewijzigd door 6foot6; 23-03-08 om 21:53.

  9. Top | #309
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Aankomst in Orlando

    Helemaal waar, ik had even naar boven moeten scrollen op de kaart.
    Bij A zijn we ook wel eens geweest, maar bij D wat vaker, dus die zit wat vaster in het geheugen.
    Ik weet niet of ze bij de eerste ook een Deli hebben, maar zo ja, neem dan bij aankomst een Boar's Head Sub (naar keuze). Superlekkere, goedgevulde stokbroodjes, voor ons een echte aankomsttraditie i.pv. nog uit eten te gaan na een tripje van 24 uur of meer.
    Oh ja, neem maar een halve, een hele kan zelfs ik niet (nou ja, nauwelijks ;-) ) op.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #310
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Aankomst in Orlando

    Publix A heeft(had?) een publieke weegschaal waar je , na al je aankopen, je koffers kunt wegen en zonodig een herverdeling kunt maken.
    Extra tassen koop je bij voorkeur bij één van de vele imitatie Fleamarkets op de 192, internatinalDrive of tegenover de Floridamall.
    De laatste heb ik dit jaar niet gezien, mogelik al weer weg



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •