Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 82 EersteEerste ... 2028293031324080 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #291
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Aantal vragen over Orlando.

    Hotel Orlando Metropolitan Express.
    Ze zijn goedkoop en liggen alle 2 aan de international drive. Heeft iemand ervaring met deze hotels, en mischien domme vraag, maar mag je er ook cash betalen of moet je per se met credit card?
    Wij hebben in oktober 2007, 4 nachten in dit hotel geslapen.
    Prima schone kamers, de gangen waren iets minder schoon. Alles wat je nodig hebt is er aanwezig. In de lobby van het hotel kun je 24 uur per dag gratis koffie en thee pakken. Ook het ontbijt zit er bij in. Het hotel is in een vierkant gebouwd en in het midden zit het zwembad en de ontbijtruimte. Wees wel op tijd, want zo rond 8.00 uur wordt het daar druk. De eerste dagen is dat geen probleem, want dan ben je vanwege het tijdsverschil toch vroeg wakker! Het hotel ligt o.a. t.o. Sizzelers en Pondorosa, ook t.o. de ingang van Wet 'n Wild. Ook vonden wij het fijn dat we lopend een stukje Int. Drive op konden, zodat we niet steeds de auto nodig hadden. T.o. het hotel is er dus genoeg vermaak.

    Je kunt er met zowel creditkaart als cash betalen. Wij waren hier de eerste nachten en onze creditkaart was geblokkeerd :cry: voor bedragen boven de $200, dus hebben hier cash betaald. Wat bleek later is dat het autoverhuurbedrijf zo'n groot borgbedrag op je creditkaart zet, d.m.v. een telefoontje met de creditkaartmij. is dit weer ongedaan gemaakt en konden wij weer rustig grotere bedragen betalen. \\/

  2. Top | #292
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Afstand van Kissimmmee tot Seaworld?

    Ik ga op 27 juni met mijn zoons (10,12 en 14) voor 14 dagen in een townhouse in Kissimmee en uiteraard gaan we allemaal leuke dingen doen. Ik wil naar de Disneyparken en daarvan weet ik dat ze met de shuttlebus op 10 minuten rijden afstand liggen. Maar hoe zit het ook alweer met Seaworld, Busch Gardens,Aquatica en Discovery Cove? Ik ben van plan om daar regelmatig met de auto naartoe te gaan, maar hoe lang doe ik daarover?

  3. Top | #293
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Afstand van Kissimmmee tot Seaworld?

    Het is erg afhankelijk van waar je zit, Kissimmee area is nogal een ruim begrip.
    Seaworld 10 tot 45 minuten, Aquatica en Discovery Cove idem (liggen allen bij elkaar).
    Busch Gardens 1½ tot 2¼ uur. Ook erg afhankelijk van de drukte.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #294
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Afstand van Kissimmmee tot Seaworld?

    Probeer ook eens http://maps.google.nl. Daarmee kun je je route plannen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #295
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Afstand van Kissimmmee tot Seaworld?

    Okee, duidelijk. Dat Googlemaps vind ik nog niet zo makkelijk, maar ik moet er denk ik een beetje mee oefenen.
    Ik heb tickets besteld voor Discovery Cove met 14 dagen Busch Gardens, Seaworld en Aquatica, dus ik zal wel regelmatig die kant op gaan. Ik ga nu nadenken over hoe ik mijn reisschema ga maken. Veel tips te vinden hier, bedankt! =D>

  6. Top | #296
    Vaste Bezoeker esther-disney's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    de Meern
    Berichten
    90

    Standaard

    Ik vond dat in Orlando echt alles goed was aangegeven, alleen Gatorland lag echt afgelegen, maar de disneyparken en Sea World was goed te vinden. En ik ben ook een vrouw en moest dus ook ineens rijden in Amerika. Wij hadden wel tom tom, maar het ligt er dus aan wat je wil bekijken, als het de grote attracties zijn zou ik het niet doen.

    Ik ben teruggekomen van Florida en ik vond januari een superperiode. Ik vond het soms rustig in de parken maar niet zoals we rustig in Parijs zijn gewend, dus ik zou niet willen weten hoe druk het later in het jaar is....
    Ook het weer was super, we hebben 1 dag gehad van 16 graden en de rest rond de 26 graden, heerlijk dus! Ik kan het je van harte aanbevelen. Wij gingen voor het eerst, maar als ik ooit nog eens zou gaan, kies ik zeker voor januari. Als je echt wil uitgaan enzo weet ik alleen niet of er veel jeugd is, wij zagen alleen maar oudjes.
    Dus dat moet je zelf even bekijken.
    Veel suc6 met de keuze en veel plezier met de voorbereidingen!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-03-09 om 06:07. Reden: samengevoegd
    Walt Disney World en Florida zijn helemaal geweldig!

  7. Top | #297
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Aantal vragen over Orlando

    Op plekken als Pleasure Island en Downtown Disney kun je prima uitgaan. Geen enkele reden om je ergens onveilig te voelen. Zoek gewoon de plekken op waar veel mensen komen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #298
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Over Travelodge Int. Drive is al het één en ander geschreven in dit topic.
    Zou niet mijn keuze zijn.

    Met cash betalen kan, maar dan betaal je bij aankomst vaak een borg (als je wat vernield of zo houden ze daar wat op in). Maar zoals Yvet al zei: Waarom in godsnaam met cash betalen? Creditcard is in de VS nou eenmaal de beste manier van dit soort zaken betalen.

    In ieder geval: Veel plezier!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door esther-disney Bekijk Berichten
    ... alleen Gatorland lag echt afgelegen, ...
    Afgelegen? Het ligt aan één van de drukste doorvoerwegen: Ornage Blossom Trail. OK, het ligt wat zuid-oostelijker t.o.v. de Disney- en Universal-parken, maar aan dezelfde weg als de Florida Mall. Het is dan ook niet voor niets dat op dit forum vaak wordt geadviseerd om een bezoek aan Gatorland ('s ochtends) te combineren met een bezoek aan de Florida Mall ('s middags als het buiten minder aangenaam wordt).

    En weet je wat ik ook zo leuk vind aan Orange Blossom Trail? Al die auto-dealers die er zitten!! Met balonnen en weet ik wat niet om de aandacht van potentiële klante te trekken. Echt gaaf!! Zo zie je nog eens wat van het Floridiaanse leven, de Floridiaanse omgeving. Orlando is zoveel meer dan allee maar pretparken.

    't Is maar een mening.
    Jouw opmerkingen "kriebelden" mij gewoon een beetje (veel). Sorry. Kan er niks aan doen. Ben nou eenmaal een Florida-fiel .... :twisted::mrgreen:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-03-09 om 06:08. Reden: samengevoegd

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #299
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Near Breda
    Berichten
    11

    Standaard Re: Helppp!!!!

    He Otje,

    Zoals je nu wel weet bestaat WDW dus uit Magic Kingdom, Animal Kingdom, Epcot en de Hollywood Studios (heette voorheen MGM). En dan nog o.a. twee waterparken en een uitgaansgebied (Downtown Disney) Voor de Disney-parken kan je hier heel goed Hopper-passen bestellen. Deze kan je ook krijgen met de optie om de waterparken cq Disneyquest (een indoor gamegebeuren) in DowntownDisney te bezoeken.

    En wij hebben een Orlande Flexticket gekocht (ook al in Nederland), hiermee konden we naar de Universal parken (Universal Studios en Islands of Adventure) en naar Seaworld, Bush Gardens en Wet 'n Wild. Volgens mij heb ik ze nu allemaal gehad.

    Ik hoop dat je zo wat wijzer bent geworden.

    Groet, Niels

  10. Top | #300
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Helppp!!!!

    Ik vrees dat je een paar parken moet schrappen want disney en seaworld en universal is teveel op 4 dagen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •