Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 82 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #121
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Hoi henk mag ik vragen of dit jullie eerste keer in florida is? Jullie slaan Disney over? Er is zoveel te doen in orlando zelf dat je haast geen tijd gaat krijgen voor de everglades. Je zou als altenatief naar Gatorland kunnen gaan het schijnt nog leuker te zijn ook! Volgens Michael66. Zelf gaan wij daar dit jaar voor het eerst daar heen, Dit wordt onze zesde keer in Florida en we hebben nog lang niet alles gezien. Dat komt misschien wel omdat wij ook pretpark gekken zijn. En onze zoon van bijna 7 jaar is meegesleept door ons. Heeeerlijk dat jullie al bijna gaan. Wij moeten nog even wachten. Groetjes marisca.

    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  2. Top | #122
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: orlando

    Hoe is het weer in Florida in feb want ik kijk nu elke dag en de temp zijn niet zo hoog soms maar 12 graden en toch wel veel regen wordt er opgegeven.
    Henk,

    Even op www.weather.com kijken en je vindt het actuele weer en 10 dagen forecast.
    Met enig verder zoeken vind je ook de gemiddelde temperaturen en neerslag van de afgelopen jaren.

    Goede reis
    Knaapje

  3. Top | #123
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Berichten
    2

    Standaard

    Beste Marisca

    Dit is inderdaad de eerste keer dat we met de kinderen naar Orlando gaan. We hebben al wel eens een cruise gemaakt vanaf Fort Lauderdale.
    We doen nu Universel Studio's omdat we dan 3 parken zien en een zwembad en wilden niet elke dag naar een park maar ongeveer om de dag zodoende en nu blijft er wat over voor de volgende keer.
    En mijn vrouw wilde natuurlijk ook graag naar de outlet stores daar weet jij enkele bekende? Toen ze al die marktjes en malls in thailand zag was ze verkocht. Maar in Orlando willen wij dit s'avonds doen dan kunnen de kinderen lekker zwemmen en in de jacuzzi.
    En wat betreft de temp die site heb ik al bekeken enwel elke dag bekijk ik die maar tot nu toe veel regen terwijl ik dacht dat het nu het droge seizoen was.
    Maar Marisca ik zag jou in die poncho en die stond je goed dus zal ons ook wel staan.

    Groetjes

    henk

  4. Top | #124
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ja, Gelukkig waren dat korte buien. Wat betreft de outlet store's Ga ik meestal naar Belz outlet shoppen. Alle bekende merken voor veeeeeeel minder als hier in nederland. Zoals nike, Dkny, Tommy hilfiger, Thimberland etc etc . Aan de i-drive zitten ook wel eens outlet shops en vergeet Florida mall niet.



    Groetjes marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  5. Top | #125
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    Wijk bij Duurstede
    Berichten
    59

    Standaard

    De afstand Kissimmee - Everglades is redelijk groot, voor een vakantie van 10 dagen zou ik het overslaan en genieten van de parken en de shops. Heb je ook nog iets voor een volgend keer :wink:

  6. Top | #126
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    20

    Standaard Aankomst in Orlando en hoe naar hotel

    Stel je voor. Ik heb een reis geboekt naar florida ( orlando ) en we hebben een hotel, holiday inn maingate west kissimmee. ( deze ben ik van plan te boeken)

    Hoe werkt alles precies? Ik kom met de vliegtuig in orlando aan. Moet je dan zelf met je gehuurde auto naar je hotel rijden? Of word je gebracht?

    Hoelang is het rijden van orlando naar kissimee?

  7. Top | #127

    Standaard

    Als je vliegtuig geland is ga je met de monorail naar de hoofdterminal. Dan ben je bij immigrations.Daar lever je je groene kaart(die je in het vliegtuig krijgt en in moet vullen)in. Dan maken ze een foto en moet je je vingerafdruk geven.Na een paarstempels geven ze de groene kaart en je paspoort terug.Groene kaart niet verliezen!

    Dan haal je je koffers op, wijst zich zelf,kijk welke band je moet hebben.
    Dan als je die hal verlaat lever je je witte kaart in die je ook moest invullen in het vliegtuig.

    Je gaat dan naar de autohuurmaatschappij waar je je auto hebt geboekt en haalt de auto op en rijd naar je hotel.Het is denk ik iets van 25 minuten naar Kissimmee ,ligt aan de drukte.Je krijgt er ook wel een landkaart bij.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  8. Top | #128
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Bij sommige reisorganisaties bestaat de mogelijkheid dat iemand je voorrijdt, tegen betaling uiteraard. Kennissen van ons hebben dit laten doen. Of je laat een taxi vooruit rijden. Persoonlijk vindt ik dikke onzin, maar ieder z'n hobby.
    Vanaf de airport neem je de 417 tolweg naar Kissimmee, 2 a 3 dollar, al naar gelang waar je er af gaat, en daar staat op de borden precies aangegeven bij welke straten je er af moet of kan. Kind kan de was doen. Ook kun je de autoverhuurmedewerker (scrabblewoord) even laten omcirkelen op de gratis kaart waar je moet wezen .
    Rijden is hier echt een makkie, dus veel problemen zal het niet geven.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #129
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    Let ook even op een paar kleine en leuke verschillen in de verkeersregels die daar gelden. Zo mag je bvb als het stoplicht rood is tóch doorrijden als je rechtsaf wilt slaan en er geen verkeer aankomt. Je moet even stoppen en dan doorrijden. Op kruispunten waar geen stoplichten staan geldt dat iedereen moet stoppen en dat degene die het eerst aankwam het eerst mag doorrijden (geen voorrang van rechts dus). Verder moet je je niet al te erg laten afschrikken door het 'onbekende', veel dingen waar je nu nog niet aan denkt wijzen zich vanzelf wel uit. Ikzelf had eigenlijk alleen last om uit te vissen waar er nou een fooi werd verwacht en waar niet

  10. Top | #130
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    ringfield
    Berichten
    23

    Standaard Pretparken in Orlando

    Hallo Florida vrienden,

    We gaan met ons gezin voor het eerst naar Florida. We hebben 8 dagen uitgetrokken voor Orlando. We zitten dan in Kissemee.
    Nu wordt je overstelpt met info over pretparken in Orlando.
    Hoe kun je zoiets het beste aanpakken, zodat onze 3 kinderen (8,10,11) en wijzelf het gevoel hebben dat we net maximale eruit hebben gehaald. 1 park meerdere dagen of of meerdere parken 14 dag

    Jos



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •