Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 75 van de 82 EersteEerste ... 25657374757677 ... LaatsteLaatste
Resultaten 741 tot 750 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #741
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Ja, de geldigheid van 14 (achtereenvolgende) dagen gaat in op de eerste dag dat je gebruik gaat maken van één van de parken. Je hoeft dus niet Discovery Cove als eerste park te doen.
    Wij hebben dit nu 2 keer gedaan met Busch Gardens er ook bij.
    De volgende keer willen we dit ook weer doen maar dan zonder het zwemmen met de dolfijnen. Gewoon, lekker een dagje relaxen in DC en in die 14 dagen ook naar Seaworld en Busch Gardens.
    Wij vinden het alleen jammer dat het niet zonder Aquatica geboekt kan worden want daar doe je ons niet echt een plezier mee.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  2. Top | #742

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Maar mag je dan ook gewoon 2x naar seaworld of is het maar 1 dag....
    Het zwemmen met dolfijnen lijkt mij geweldig , we reizen alleen met een anderhalve jaar oude knul en een die in die vakantie 6 wordt. Dus waarschijnlijk wordt het een ouder aan de kant en een ouder met de dolfijnen :-) En ik begrijp dat alles incl is...
    Hebben jullie via de officiel site geboekt?

  3. Top | #743
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Je mag gedurende die 2 weken ongelimiteerd naar Seaworld, Aquatica en evt. Busch Gardens.
    Voor die $20 extra zou ik wel Busch Gardens erbij boeken. Dat is zo'n geweldig park. Het is een combinatie van een pretpark en een safaripark. Zeker het deel met de dieren is geweldig (vinden wij).
    Tijdens onze laatste vakantie (feb. 2012) hadden we 4 extra tours geboekt (2 in SW en 2 in BG) en de volgende keer willen we ook weer een tour erbij boeken.

    Wij hebben altijd rechtstreeks geboekt bij DC (of Seaworld).
    Alles is inbegrepen in DC: ontbijt, lunch, snacks, drankjes, snorkels en maskers en wetsuit of wetvest. Er zijn meer dan genoeg ligbedden en de service is geweldig.

    Wij waren de laatste keer (feb. 2010) rond 8 uur daar en hadden bij de receptie geregeld dat we rond half 10 gingen zwemmen met de dolfijnen. Je kunt dan op je gemak gaan ontbijten, daarna het zwemmen met de dolfijnen en de rest van de dag heb je helemaal aan jezelf en hoef je niet meer op de tijd te letten.

    De volgende keer (feb. 2014) willen we ook weer naar DC maar dan zonder de dolfijnen, want dat heb ik nu 3 keer gedaan. Gewoon voor een lekker dagje relaxen, zwemmen en snorkelen en de prijs valt reuze mee als je bekijkt wat er allemaal is inbegrepen. Wij gaan dan in die 2 weken dus een dagje naar DC en zeker 3 keer naar SW en ook nog zeker 3 keer naar BG.

    Bekijk ons verslag eens op: http://www.schoutenjanssen.nl/
    Laatst gewijzigd door trails; 09-09-12 om 10:33.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  4. Top | #744

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Zo klinkt het eigenlijk helemaal niet duur wha wha..... ik ga je verslag even lezen :-)

  5. Top | #745
    Newbie Hardcore-Disneyfan's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    8

    Standaard Re: East Coast route 1

    Beste Allemaal!

    Ik wil al heel lang heel graag naar Florida toe om daar lekker alle attractie parken af te gaan!
    Nu heb ik geen flauw benul hoeveel zoiets moet gaan kosten?
    heeft iemand ervaring met het bezoeken van Florida voor de attractie parken? en zo ja: hoeveel moet ik gaan sparen om lekker rustig op vakantie te kunnen en af en toe en souvenir te kunnen kopen?

    Groetjes van een Florida newbie!

    See you in Disney! \\/ Hardcore-Disneyfan

  6. Top | #746
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    De meeste bezoekers van dit Forum zijn wel eens in Orlando geweest. Als je van 3000 euro uitgaat dan kom je een heel eind.
    Je kunt het zo gek maken als je wilt natuurlijk
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #747
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Wij waren inderdaad ook zo iets kwijt voor 12 dagen(per persoon) (moet wel zeggen dat wij maar 2 parken bezocht hebben, rest hebben rond getourd )....zeker als je van te voren goed alles plant en al dingen op voorhand kan bestellen zoals de toegangstickets kan je daar best op besparen, plus dat je zo de aankopen al wat kan spreiden en je niet alles in 1 keer moet betalen
    Laatst gewijzigd door natascha666; 12-10-12 om 12:35. Reden: toevoeging :)

  8. Top | #748
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: East Coast route 1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hardcore-Disneyfan Bekijk Berichten
    Beste Allemaal!

    Ik wil al heel lang heel graag naar Florida toe om daar lekker alle attractie parken af te gaan!
    Nu heb ik geen flauw benul hoeveel zoiets moet gaan kosten?
    heeft iemand ervaring met het bezoeken van Florida voor de attractie parken? en zo ja: hoeveel moet ik gaan sparen om lekker rustig op vakantie te kunnen en af en toe en souvenir te kunnen kopen?

    Groetjes van een Florida newbie!
    Tja wat kost zo iets? Hier ga je heel veel verschillende antwoorden op krijgen.
    Wij zijn circa 800 to 1000 euro kwijt aan Disney Tickets voor 4 personen. Een beetje afhankelijk wanneer en bij wie je ze koopt heb je dan Disney tickets met fun options voor 4 of 5 dagen. Dit houdt in dat je 4/5 keer naar een Disney thema park kan gaan in 14 dagen tijd. (tijd gaat in bij je eerste park bezoek) Daarnaast kun je ook 4/5 keer na een van de fun parken ook weer in diezelfde 14 dagen.
    Maar goed met Diney tickets alleen ben je er nog niet.
    Wij houden meestal 100 euro/dollar aan per overnachting voor 4 personen. Dit is een gemiddelde prijs over de gehele vakantie periode. De ene keer heb je een wat duurder hotel dan de andere keer maar gemiddeld komen wij daar wel op uit. Vergeet niet, dit is hoe wij het doen, het kan goedkoper en het kan duurder.
    Dan wil je ook nog eten, avond eten kost ons circa 60 dollar per keer. Ontbijt kost ons niet veel omdat wij meestal hotels hebben met ontbijt. De tijd in de villa wil je natuurlijk boodschappen doen.
    Uiteraard heb je ook nog een huur auto nodig, en ook dit kost je weer net zoveel als je er zelf voor wilt uitgegeven.
    Het duurste moet nog komen, de vlucht er naar toe. Al met al een behoorlijk bedrag maar het is het dubbel en dwars waard!

  9. Top | #749
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Maak voor jezelf eens een begroting: vlucht, huishoudgeld, autohuur, benzine, bezienswaardigheden en/of tickets voor parken, hotel en/of villa/condo, diversen en onvoorzien. Als je die punten aanhoudt en stuk voor stuk bekijkt dan zul je een redelijk overzicht hebben op wat je nodig hebt.
    Wij begroten bepaalde dingen ruim en houden altijd geld over . Succes!!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  10. Top | #750
    Regelmatige Bezoeker Emus's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Oudewater
    Berichten
    21

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Onze vakantie van 3 tot 21 september heeft ongeveer het volgende gekost (alles voor 2 personen):

    Vlucht: € 1450,=
    Hotel: € 800,=
    Pretparken (6 dagen Disney, Universal Studios, IoA, Seaworld, Busch Gardens, Aquatica & Discovery Cove): € 1000,=
    Auto: € 450,=
    Ontbijt (iedere dag bij Denny's, IHOP, Friendly's e.d.) totaal +/- € 300,=
    Diners (soms uitgebreid, soms fast-food) totaal +/- € 900,=
    Parkeren: € 150,=
    Eten & drinken gedurende de dag: totaal € 300,=

    Grand totaal: € 5350,=

    Daar komen uiteraard nog wat kosten voor souvenirs e.d. bij, maar dat kun je zo gek maken als je zelf wilt. Wij hebben voor wat betreft eten, drinken en "luxe" niet heel erg knieperig gedaan en hebben eigenlijk gekocht wat we wilden en gegeten en gedronken waar we zin in hadden op dat moment. Als je wel wat meer bewust bezig gaat zijn (niet iedere dag "uit" gaan ontbijten, snacks en drank bij een Walmart o.i.d. kopen, gebruik maken van shuttle-services i.p.v. een huurauto, enz, enz.), kun je het met veel minder af. Maar ja, het moet toch vakantie blijven he, dan heb ik geen zin om ieder dubbeltje om te draaien

    Wel was ons hotel erg goedkoop, maar goed genoeg voor de vakantie die wij hebben gevierd, waarbij we bijna iedere dag de hele dag weg waren en niet veel eisten van de hotelkamer. Een schoon bed en goede douche en ik ben tevreden

    Veel plezier met het plannen van je vakantie
    “Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.” - Albert Einstein



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •