Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 63 van de 82 EersteEerste ... 1353616263646573 ... LaatsteLaatste
Resultaten 621 tot 630 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #621
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    22

    Standaard

    ok bedankt ik ga het eens proberen! Lake Buena Vista ziet er goed uit.. gaat er mij om dat ik een beetje overal in de buurt zit en toch een mooi hotel heb als we een dagje niks willen doen ;-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Auto huren via Price line is niet verstandig. Je bent dan duurder uit dan wanneer je de auto via een europeese aanbieder huurt. Het verschil zit hem in de verzekeringen. Bij Priceline zitten deze niet in de prijs en bij de europeese aanbieders wel.
    Hoi nog een tip toevallig wat een goede betrouwbare site is? ik heb ondertussen zo vel websites/fora gezien dat ik af en toe door de bomen het bos niet meer zie :-) ik zag wel een keer een .DE site voorbij komen, maar weet eigenlijk niet meer welke
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-06-11 om 16:54. Reden: 1+1

  2. Top | #622
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Usareisen.de of dollar.de bijv.
    Knaapje

  3. Top | #623
    Vaste Bezoeker Bqtje's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    Mechelen , België
    Berichten
    83

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Wij hebben in het midden van onze 3 weken Kissimmee , ook een cruise van 3 nachten . We huren "onze" villa gewoon door . Niks versassen en op de cruise zitten we niet met al onze bagage .:wink:

  4. Top | #624
    Vaste Bezoeker Sanibel's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Big city
    Berichten
    108

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bqtje Bekijk Berichten
    Wij hebben in het midden van onze 3 weken Kissimmee , ook een cruise van 3 nachten . We huren "onze" villa gewoon door . Niks versassen en op de cruise zitten we niet met al onze bagage .:wink:
    Slim opgelost!!!!!!

    Hoef je ook niet al je bagage mee te nemen.
    Sinds jaren helaas geen vakanties in het vooruitzicht

  5. Top | #625

    Standaard Wat te doen??

    Wij (2 volw,kind van 6 en 10) gaan in februari naar Florida en hebben "4 hele dagen" in Orlando, de vijfde dag gaan we richting Tampa.
    Maar nu kan ik eigenlijk niet echt kiezen wat we gaan doen. Er is zoveel:lol:
    Zeker is 1 dag Disney en zelf denk ik dat Discovery cove heel leuk is. Maar dat is als combi met Seaworld en Busch gardens, best leuk geprijst. En kennedy space center. En shoppen............... Kijk dat bedoel ik dus.#-o Veel te veel te doen.
    Heeft er iemand een paar tips wat qua tempo te doen is en dat we dus niet gaan rennen en vliegen, zonder echt te genieten.
    Oh ja, we eindigen in Miami, zouden jullie voor een 3 daagse cruise gaan of voor een paar dagen Miami.( de Keys hebben we dan al gehad)
    Alvast bedankt.

  6. Top | #626
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    je moet juist genieten en op tijd je rust nemen.....
    rennen en vliegen moeten we thuis al moet je op vakantie niet doen....

  7. Top | #627
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Voor iedereen is dat weer anders.
    Wij staan elke morgen om 6.45 op en zitten een half uur later in de auto naar ons ontbijtadresje.

    Daarna zijn we om 9 uur bij de parken en blijven daar tot een uur of 1-2.
    Voordeel: wij hoeven nooit, maar dan ook echt nooit, langer dan 10 minuten in een rij te staan en meestal kunnen we zelfs zo doorlopen.
    Zelfs met 2 tienermeiden die in het weekend tot na 12 uur liggen uit te slapen: in Florida staan ze zonder mopperen vroeg op want ook zij hebben geen zin om in de rij te staan wachten. Wij kunnen maar eens per 2 jaar op vakantie (omdat we naar Amerika willen) en dan vinden we dat gewoon zonde van onze tijd.

    De middag is dan voor iets anders gepland zoals minigolfen, winkelen...
    Als wij een uurtje aan de pool bij de villa zitten raken we allemaal hartstikke gestresst.

    We zijn dan ook 3 weken volop bezig. Maar op een, voor ons, relaxte manier. Lichamelijk wel de hele dag op de been maar lekker leeg in het hoofd.
    En voor deze mevrouw héél belangrijk en stressvrij: ik kook NIET op vakantie.
    Wij plannen de vakantie heel goed en weten eigenlijk voor elke dag wat we gaan doen.
    Dus, als we eenmaal daar zijn hoeven we maar op ons lijstje te kijken en niet meer te overleggen en na te denken over hoe en wat. En dat geeft heel wat rust in het hoofd.
    De meesten zouden zeggen dat we overgeorganiseerd zijn. Wij zeggen dat we gewoon goed voorbereid zijn en dat hoort gewoon bij onze vakantie voorpret. Niks leuker dan dingen uitzoeken voor je vakantie.

    Als het moet dan kunnen we ook zonder meer afwijken van ons schema.
    Die rust in het hoofd is voor ons heel belangrijk. Niks zo stressvol als ter plekke nog alles te moeten uitzoeken of 1 1/2 uur in een rij te moeten staan.
    Een dagje met een (voor velen) hoge relaxfactor: daar gaan wij van gillen.
    Dus... voor iedereen is het anders.

    Heel veel plezier met de voorpret en straks met de vakantie.
    Laatst gewijzigd door trails; 19-08-11 om 13:14. Reden: .
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  8. Top | #628
    Vaste Bezoeker Corrine's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    @trails:

    Wat grappig om te lezen dat jullie echt alles tot in de puntjes plannen en dat jullie dat zoveel rust geeft.....daar zou bij mij de stres beginnen. We gaan over 2 weken en hebben nog geen idee wat we gaan doen op 1 afspraak na in Jacksonville:-)
    Gelukkig ervaard iedereen het op zijn manier...VAKANTIE!
    11x Orlando 1996, getrouwd 1998, 2004, 2005, 2006,2007,2008,2x 2009, 2010, 2011. 2012 is geboekt...

  9. Top | #629
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Ja, zo zijn we zelfs al bezig met de vakantie van 2014 (ja... 2014). Dat wordt nu eens niet Florida maar een rondreis door 7 staten aan de westkant.
    Het kost voor ons toch een hoop geld en we zouden het zonde vinden om er na de vakantie achter te komen dat we een hoop gemist hebben.

    Gelukkig doet niet iedereen het op dezelfde manier. Voor ons wel lekker rustig zo 's morgens vroeg in de Disney Parken, als vele anderen nog in bed liggen.

    Wat we ook in Florida doen is naar de film gaan. We wonen in Frankrijk en om nou een Amerikaanse film in het Frans nagesychroniseerd te bekijken... nee, dat kan ons echt niet bekoren. Dus dat is voor de uurtjes die we over hebben of voor als het regent.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  10. Top | #630
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

    Is ook heerlijk Amerikaans. Emmer popcorn, tankje cola en de airco op vriezen
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •