Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 42 van de 82 EersteEerste ... 32404142434452 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #411
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Gulfcoast: 5 van de 10 mooiste stranden in de VS, maar ik ben geen strandmens .... :-o
    Ik ook niet, er ligt zo veel zand :mrgreen:

    Ik ben nog iets vergeten, wij hebben vanaf de pier van St. petersburg een boottocht gemaakt door de Tampa Bay. Wij hebben toen diverse dolfijnen gezien en je krijgt ook een mooie indruk van de steden rondom de baai.
    weer aan het werk

  2. Top | #412
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula Bekijk Berichten
    Iemand vraagt hier serieus informatie en dan zo'n antwoord :-s
    Hi Paula,

    Om eerlijk te zijn, weet ik niet of de vraag om informatie zo serieus is. Quote uit het eerste bericht van Kay: we willen eigenlijk zo min mogelijk plannen op het nodige na natuurlijk.

    Ik wil graag informatie delen, maar het leukst vind ik het wanneer ik de indruk heb dat iemand zich ook echt zelf in het onderwerp verdiept. Om te voorkomen dat ik zelf "het nodige" aan het doen ben, en Kay zelf "zo min mogelijk" heb ik (ook serieus) netjes gevraagd of Kay wat duidelijker in de vraagstelling wil zijn, waarop ik als antwoord krijg of ik hem wil overtuigen om 'ergens' naar toe te gaan of juist niet.....Persoonlijk vind ik dat de wereld op zijn kop, niet voor niets wordt er in de forumregels gevraagd om de zoekfunctie te gebruiken en op bestaande topics door te vragen. Stel dat ieder nieuw forumlid zou vragen of we hem op de Kay-manier willen informeren......

    Ik vind het een beetje alsof je de ober in een Italiaans restaurant, met de kaart in je hand, nog eens laat opsommen welke heerlijke gerechten er zoal zijn, om daarna tegen beter weten in te vragen of er ook andijviestampot is...

    Gelukkig zijn er een heleboel forumleden die wel bereid zijn hun suggesties te doen, die overigens in veel gevallen dezelfde strekking hebben als de mijne, namelijk: "Eerst dus bepalen wat je wilt, dan zoeken" (Florida Living) en "Koop een Lonely planet" (Susie One).



  3. Top | #413
    Regelmatige Bezoeker kay's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    Ik heb helemaal geen zin in een discussie teleton. Ik vraag gewoon info over de onbekendere plaatsen. Heb al heel veel hier op het forum gevonden en om dan direct te zeggen dat ik lui ben >> beetje jammer.

    Met zo min mogelijk plannen bedoel ik dat ik niet voor elke dag een hotel geboekt heb, of op die dag naar dat park ga of restaurant. Dat wil niet zeggen dat ik bepaalde plaatsen wel of niet aan kan doen op jullie aanraden.

    Ik zal eens een paar plaatsen opnoemen waar ik meer van zou willen weten die waarschijnlijk op of nabij onze route gaan liggen.:

    Venice
    Bonita springs
    Key Biscayne
    Cocoa Beach
    green cove springs
    Pleasure island

    Onze interesses:

    Zon, zee, strand
    Nascar/Irl
    Shoppen
    Movies ( we willen een aantal bekende locaties opzoeken, bios bezoeken )
    Disney/universal/kennedy

    Misschien dat nu alles een beetje duidelijker is.

  4. Top | #414
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    AUB nu weer ontopic
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #415
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    Als je Pleasure Island in Disney bedoelt, dat is niet meer. Ze zijn aan het verbouwen en er worden geen optredens meer gegeven helaas.

    Dus die zou je van je lijstje kunnen schrappen.

    Een aanrader is Key West en dan met Danger Charters een Zeil, Snorkel, Kayak en Sunset cruise te doen. Afgelopen november gedaan en beviel prima.



  6. Top | #416
    Regelmatige Bezoeker kay's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    mooie foto die van de zonsondergang!!

    het is in ieder geval avontuurlijk. Ik zal het eens met mijn vriendin overleggen.

    ik bedoelde treasure island bij st. petersburg. hehe was toen net een topic aan het lezen over pleasure island.
    Laatst gewijzigd door kay; 21-12-08 om 17:48.

  7. Top | #417
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    Leuk: In Naples naar de zonsondergang gaan kijken op de pier en dolfijnen spotten.
    Laatst gewijzigd door utah; 03-01-09 om 17:44.

  8. Top | #418

    Standaard Twee dagen Orlando

    Hallo!

    In mei 2009 hebben wij 2 dagen de tijd in Orlando. We willen 2 parken bezoeken. Bijv Disney World's Magic Kingdom en Sea World.

    We willen het vuurwerk wel zien savonds en Shamu in Sea World lijkt ons ook erg leuk.

    Is dit een goed idee zo of beter 1 van de 2 parken uit te kiezen voor 2 dagen vertier ? We zijn geen achtbaan-gangers ofzo.

    Zijn de andere theme parcs wellicht mooier/leuker etc ? Wat zouden jullie aanraden ?

    Ik ben benieuwd!

    groeten

    Martin

  9. Top | #419
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: 2 dagen Orlando - what to do ?

    hoi, welkom op het forum !!!!!
    Als jullie met kinderen zijn zou ik inderdaad magic kingdom bezoeken maar als jullie enkel met volwassen zijn zou ik toch voor universal studios gaan . Hebben jullie disney parijs al gedaan zoja zou ik zeker gaan voor universal maar dat is mijn opinie .Je kan gerust 1 park per dag doen .

  10. Top | #420
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: 2 dagen Orlando - what to do ?

    voor de eerste keer en 2 dagen de tijd = mk en seaworld prima.

    een andere optie zou kunnen zijn epcot in plaats van mk.
    epcot = en blijft onze favoriet.

    maar goed zo zal iedereen zijn eigen keuze hebben.
    De keuze die je tot nu toe hebt gemaakt is prima.

    universal zou ik zeker niet doen. parken zijn beslist leuk, maar voor de eerste keer dan toch liever de magie van disney
    pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •