Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 41 van de 82 EersteEerste ... 31394041424351 ... LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 410 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

  1. Top | #401
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay Bekijk Berichten
    Nu weet ik wel dat er al veel plaatsen besproken zijn hier op het forum maar misschien dat iemand in een van de onbekendere steden is geweest in florida.
    Noem eens een 'onbekende' plaats waar je meer van zou willen weten, dat lijkt mij zinvoller. Wat heeft het voor nut als ik je bijvoorbeeld laat weten dat je van Tallahassee niet te veel mag verwachten? Misschien vind jij het wel reuze interressant om de regeringsgebouwen te bezoeken of heb je belangstelling voor agricultuur.......



  2. Top | #402
    Regelmatige Bezoeker kay's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    daarvoor vraag ik welke plaats jij interresant vindt en waarom.

    Als jij tallahassee geweldig vindt om zijn regeringsgebouwen dan vertel jij me dat. Dan weet ik dat ik die plaats niks aan ga vinden. Dus vertel over de plaatsen waar je geweest bent en wat je er leuk aan vind. Overtuig me om er naartoe te gaan of juist niet.

    Dat was mijn insteek.

    Plaatsen zoals orlando, miami en key west, die zijn hier al veelvuldig besproken en je vind er genoeg info over. Daarom vraag ik voor de minder bekende plaatsen.

    Groeten kay

  3. Top | #403
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    Niet echt een bijzondere plaars maar wel een bijzondere ervaring: Bezoek eens een honkbalwedstrijd. Elders op deze zite staan diverse tips en links.
    Dit is echt een hele mooie ervaring.
    Het Myakka National Park is ook erg mooi. Niet zo toeristisch als de EVerglases maar ook hier kun je alligators zien en er zijn vele soorten vogels te spotten. Verder heb je er nog mooie wandelroutes door het bos/moeras gebied.
    weer aan het werk

  4. Top | #404
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    Hoi Kay,

    Ik zou je adviseren om de capitol reisgids of de Loney Planet te kopen. In deze gidsen worden ook kleinere (interesante) plaatsen genoemd.

    wij hebben aan onze florida trip veel aan de Capito Reisgids gehad.

    Susie One

  5. Top | #405
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay Bekijk Berichten
    Overtuig me om er naartoe te gaan of juist niet.
    Dat was mijn insteek.
    Ja, hoor eens, als ik aan het werk gezet wil worden, meld ik me wel bij een baas. Da's mijn insteek...



  6. Top | #406
    Regelmatige Bezoeker kay's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    Rembrandt bedankt voor de tip, ik hou persoonlijk van racen ( nascar/irl ). Ben dan ook druk aan het zoeken of er ergens rond die tijd iets te doen is. Helaas staat 2010 nog niet op het programma maar honkbal lijkt me ook wel wat > eerst eens op tv gaan kijken.

    Susie, de capitool heb ik voor kerstmis gevraagd :razz:

    teleton...als florida fanaat ( zoals ik lees ) had ik zo'n antwoordt niet verwacht. :sad: ben je misschien weleens in marco island of boca raton geweest?

  7. Top | #407

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    Beste Kay, dit hangt af wat je leuk vindt. Thema's in Florida volgens de VVV zijn: Beaches, Family, Attractions, Outdoors & Nature, Boating & Fishing, Golf/Sports, Authentic Florida, Arts & Culture, Nightlife, Shopping & Luxury, Cruises, Diving & Snorkeling, etc. Je kunt hier al een boek over schrijven, omdat Florida alles heeft (en bijna een indoor winterskibaan, maar deze is uitgesteld).

    Afgezien van de hele bekende plekken per thema een paar:
    Boating: Longboat Key, Ft Lauderdale (en Las Olas Blvd). Marathon Key (boating, fishing) met Crane Point Hammock Museum (Key's ecology); Beach: de hele Gulf Coast, Caledesi Island (Clearwater), Pensacola Beach, La Costa Island (Miami Beach is iets drukker?), Marco Island heeft brede witte stranden, ik ken dat sinds jaren '70 sinds de projectontwikkeling daar, nu veel ouderen; Sanibel & Captiva , Sarasota doet wat Europees aan (terrasjes ed). Family: nieuwe attractie sinds maart: Aquatica; Outdoors/nature: Fort de Soto/Lake Okeechobee/Ocala park, Panama City (scuba: Wreck Capital of the south), dolfijnen in Rescue center Clearwater Beach; Golf: o.a. op de Ginn resorts (o.a. Reunion), Doral Golf Resort & Spa, PGA NAtional Golf Resort & Spa in Palm Beach Gardens, World Golf Village in St. Augustine, The Moors Golf and Lidge in Milton, etc, etc; Arts & Culture: Miami, St Petersburg, Daytona Beach, Orlando (vanaf 2010/11 ivm bouw Art Performance Center);

    en zo nog vele honderden plekken. Eerst dus bepalen wat je wilt, dan zoeken. Genoeg te zien/doen dus. Veel plezier, Erik Noordam

  8. Top | #408
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Ja, hoor eens, als ik aan het werk gezet wil worden, meld ik me wel bij een baas. Da's mijn insteek...
    Je kan er dan wel een smiley achter zetten, toch vind ik het een beetje vreemde opmerking.
    Iemand vraagt hier serieus informatie en dan zo'n antwoord :-s

  9. Top | #409
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    Serieus antwoord ;-):
    Gainesville - Ik vindt er geen ruk aan, maar ze hebben wel een hell of a Dragway.
    Ormond Beach - Doet me niks, maar wel mooi de grootste Harley dealer ter wereld.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #410
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Leuke plaatsen in Florida

    Gulfcoast: 5 van de 10 mooiste stranden in de VS, maar ik ben geen strandmens .... :-o

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •