Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 33

Onderwerp: Stappen / Uitgaan in Miami: <21 jaar

  1. Top | #1

    Standaard Stappen / Uitgaan in Miami: <21 jaar

    Ik had een vraagje, Valt er op uitgaansgebied wel wat te doen voor 20-jarigen, in Orlando en in Miami? Bijvoorbeeld clubs enzo?

    Als jullie tips hebben, dan hoor ik het graag!

    groetjes

    kees.

  2. Top | #2
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Je mag in ieder geval geen alcohol drinken als je 20 bent ! V.A 21 jaar. Groetjes Marisca.



    GRAPJE !!!! :lol:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  3. Top | #3

    Standaard keesbees

    Maar ken je ook clubs waar mensen onder de 21 binnenkomen?

    thnx

    kees

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: keesbees

    De meeste clubs schenken alcohol en laten daarom niemand binnen die jonger is dan 21. Anders moeten ze diegene steeds in de gaten gaan houden dat hij geen alcohol drinkt...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 16:19.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5

    Standaard Uitgaan

    Ja, ik dacht al dat het zoiets was...Maare ken je clubs waar we wel binnen komen? M.a.w. clubs waar b.v. geen alcohol wordt geschonken?!? In zowel Orlando als Miami

    thnx kees

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Uitgaan

    In Orlando heb je Pleasure Island (Downtown Disney). Hier zitten een aantal clubs waar je wel binnen komt. Zie http://www.wdwinfo.com/downtown/pi/

    Op de pagina staat ook aangegeven op welke dagen je vanaf 18 jaar toegang hebt. Sommige clubs is alleen 21 jaar of ouder.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 11:26. Reden: full quote eruit
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7

    Standaard Uitgaan

    Heel erg bedankt!! Aan deze link heb ik echt iets..
    Weet je misschien of er ook rond Miami clubs zijn waar mensen van 20 jaar binnenkomen?

    thnx

    kees

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    20

    Standaard Disco's in Miami?

    Ik kan nergens ontdekken of er ook leuke disco's in miami zijn.
    Het liefst willen wij met onze dochter van 14 jaar naar of een disco of een dansgelegenheid wat ook voor haar leeftijd geschikt is.
    Mango's schijnt er in trek te zijn. Weet iemand nog iets anders voor een kind van 14. Zij is n.l. dol op dansen.\\/
    Waar kan ik leuk restaurants vinden.? waar ook life muziek is.:-({|=
    Wij zijn trouwens dol op krab.

    bedankt alvast.

    we zitten daar begin mei 2008

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Disco's in Miami?

    IK denk dat het onmogelijk is om met je dochter van 14 een disco binnen te komen. De leeftijdgrens ligt bij 18 jaar en alcohol nuttigen vanaf 21 jaar.

    Wellicht is er een animatieprogramma bij een van de hotels welke in South beach zijn.

    Veel plezier.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  10. Top | #10
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Disco's in Miami?

    Het is duidelijk dat jij je nog niet echt verdiept hebt in de clubs in Miami. Je noemt Mango's, maar ik denk niet dat dit de plaats is voor een 14-jarige. Hoewel er veel gedanst wordt, zal het voor het oog meer iets zijn voor mama en papa ! Zie foto's hieronder:



    Nee, een disco voor 18 jaar en jonger zal je niet gauw vinden in Miami. Daar vind je meer de clubs voor volwassenen. Het uitgaansleven in Miami vind ik ook meer iets voor volwassenen en niet iets voor kinderen. Onder de 18 kom je er zowiezo niet in denk ik, want ik zie ze vaak controleren op legitimatie. Natuurlijk heb je wel veel restaurants waar je heerlijk kunt eten. Veel verse vis! Ga ook eens naar de Rusty Pelican. Hier heb je een geweldig uitzicht op de skyline van Miami. De keren dat wij er waren, was er alleen geen live music.

    Zoals Ebelix ook al schreef; misschien dat het hotel waar je verblijft iets aan een animatieprogramma doet. Ik ben bang dat dat alleen in resorts gebeurd en misschien dat ze daar net weer te oud voor is. Meestal is dat voor de wat kleinere kinderen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 16:11. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •