Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 18 van de 25 EersteEerste ... 81617181920 ... LaatsteLaatste
Resultaten 171 tot 180 van de 248

Onderwerp: Vliegen met KLM

  1. Top | #171
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Ook kan het zijn dat KLM vluchten aanbiedt van andere airlines binnen de samenwerkingsgroep (Skyteam). Dan is de kinderkorting afhankelijk van wat die andere airline biedt.
    Op vluchten van Delta is zelden kinderkorting.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #172
    Regelmatige Bezoeker Stinsa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    38

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Nou vergeet het maar met de kinderkorting hoor, als je het gewoon online boekt en je krijgt het beste tarief wat er beschikbaar is dan krijg je misschien 20 euro korting maar that's it. Tenzij je in een veel hogere klasse zit, maar ja dan zijn je andere tickets dus ook een stuk duurder en heb je er ook geen voordeel aan.

  3. Top | #173
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Heb drie tickets geboekt via KLM, waarbij we vliegen met Delta en Air France.
    "ticketprijs" is per volwassene 25 euro en voor een kind 19 euro.
    dit is de kale prijs, zonder alle toeslagen.
    met toeslagen werd het respectievelijk 413 en 407 euro voor volwassenen en kinderen.
    inderdaad dus wel " kinderkorting" maar verschil van bijna niks op het totaal.....

  4. Top | #174
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Op de website van Delta staat ook dat je telefonisch contact moet opnemen voor kinderkorting.
    Het kan idd niet online.
    Ik heb zelf (nog) niet gebeld, dus weet niet precies hoe het verder werkt

  5. Top | #175
    Regelmatige Bezoeker Stinsa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    38

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Ja dan hoor je dat het alleen op de duurdere tickets geldt want het wordt meteen meeberekend.

  6. Top | #176

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Ik denk dat het met de opbouw van de ticketprijzen te maken heeft.
    OP luchthavenbelastingen etc kan je gen korting geven. De korting wordt dus gegeven op de totale ticketprijs.
    Daar de luchthavenbelasting al snel 200 EUR per persoon per enkele reis is kan er op een ticket van 450 euro maar heel weinig korting gegeven worden. Op een ticket van 650 euro veel meer.



  7. Top | #177
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Ik ben zojuist de toegestane bagage afmetingen eens aan het checken en ik ben niet blij... Mijn vorig jaar gekochte koffer, die voldeed aan de requirements van BA, blijkt te groot voor KLM. Max grootte is 158 cm, mijn koffer komt op 170 cm.
    KLM een berichtje gestuurd via FB en die geven aan dat ik via my bookings vooraf bij kan boeken en betalen.. Iemand hier ervaring mee? We vliegen met KLM/delta... Wellicht is nog een koffer kopen minder duur.. Zucht..
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  8. Top | #178
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    we hebben paar keer met klm gevlogen, maar nog nooit is er een koffer gemeten......alleen gewogen. Afgelopen juli ook mee gevlogen, ook alleen gewogen. Mijn koffer is ook meer dan 158 cm, terwijl ik nog zo'n oud model samsonite heb waar je iedereen mee ziet en dat is maar paar cm meer en geen overdreven groot koffer. Ben benieuwd of er mensen zijn die andere ervaringen hebben over de grootte.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 02-02-14 om 21:27. Reden: i/

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  9. Top | #179
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Ook wel met KLM gevlogen en de koffer werd alleen gewogen en nooit gemeten.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  10. Top | #180
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Mijn tickets heb ik geboekt op de site van KLM, we vliegen uiteindelijk met een combinatie van Delta en Airfrance de route DUS-ATL-MIA en MIA-CDG-DUS. Tickets geboekt in december 2013 voor de topprijs van €404 p.p.

    nadat ik de hele dag een collega had opgestookt dat zij ook echt een keer naar Florida moest, keek ik nog even op de KLM app om te zien of mijn tijden niet veranderd waren. (Ze willen nog wel een schuiven mbt de opverstaptijd in Atlanta)
    tot mijn grote schrik las ik de tekst: "Uw vlucht is geannuleerd! Neem contact met ons op.."

    omdat ik direct bij klm had geboekt kon ik ook bij het servicecenter van de KLM terecht, daar vertelde men mij dat de Delta vlucht DUS-ATL van 22 november was geannuleerd..
    ze hadden ons inmiddels geboekt voor de route DUS-AMS-ATL-MIA, Dus met een extra overstap...
    toen ik aangaf hier niet blij mee te zijn, kreeg ik als antwoord dat de originele route wel voor een dag later beschikbaar was...
    We gaan natuurlijk niet onze reis naar Florida vrijwillig inkorten, dus op mijn vraag bleek het ook een dag eerder te kunnen!

    Zo veranderde een schrikmoment in een dag langer Florida.

    Ben blij dat ik direct bij KLM heb geboekt en ben zeer tevreden met de service!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •