Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 19 van de 25 EersteEerste ... 91718192021 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 248

Onderwerp: Vliegen met KLM

  1. Top | #181
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Ik boek regelmatig/bijna altijd via KLM en de vlucht is dan meestal met Delta. Delta heeft een handje eraan om vluchten regelmatig te cancelen of tijden te veranderen. Ik kijk er persoonlijk niet eens meer van op. Ook nu weer een KLM vlucht geboekt in januari voor november vliegen met Delta en inmiddels al weer 2 keer een tijd verandering gehad.
    Je went eraan met Delta, maar tot nu toe altijd correct afgehandeld en nooit in het nadeel van mij. Daarom kies ik meestal KLM omdat de service toch net iets meer is al betaal je meestal wel hiervoor.Mooi voor je dat ook hier weer de KLM alles goed voor je geregeld heeft, en dat voor die mooie prijs!

  2. Top | #182

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Alleen vandaag bij KLM retour Miami 398 euro



  3. Top | #183
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Ik zie nu 499,- staan? Was eerder op de dag zeker?

  4. Top | #184
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Was een 1-daagse actie omdat de KLM 95 jaar oud was geworden. Maar zal wel op=op zijn geweest.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #185
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    873

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Wij hebben ook geboekt bij de KLM en alle vluchten worden uitgevoerd door Delta.
    Niets mis mee overigens.
    Maar zoals Calypso het ook al eerder schreef vaak een vluchtwijziging.
    Wij hadden zowel op de heenreis (2x) als op de terugreis een wijziging.
    En in hun oneindige goedheid moesten we zowel op de heenreis als op de terugreis 5 uur overstappen in Detroit.
    Dat hebben we middels een telefoontje teruggebracht tot iets meer dan 1 uur.
    O.k. het was wel wat spannend op de heenreis meer het is toch goed gekomen.
    En op de terugreis denken we aan 1:15 uur overstaptijd echt wel genoeg te hebben.
    Zo niet hebben we gewoon pech.
    Maar daar wordt dan ook wel weer een oplossing voor gevonden.
    Laatst gewijzigd door Frans1949; 10-10-14 om 02:39.

  6. Top | #186
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    61

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Vandaag een mailtje ontvangen dat de prijzen omhoog gaan van de tickets, als ik ze nu laat printen/betaal bij de reisorganisatie krijg ik ze voor de oude prijs na 22/10 betaal ik bijna 400 euro meer.

  7. Top | #187
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Dat zou alleen kunnen als er een extra brandstoftoeslag is of als de tax veranderd, de brandstoftoeslag likt me gezien de olieprijs niet aannemelijk.

    Ik ticket ze altijd direct dan weet ik wat ik betaal en heb geen verrassingen.

    Bij wie heb je geboekt?

  8. Top | #188
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    61

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Er zouden verhogingen en brandstoftoeslagen doorgevoerd worden.
    Ik heb bij travelcounsellors geboekt, zij boeken de tickets weer ergens anders..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-10-14 om 22:46. Reden: q

  9. Top | #189
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sleeuwijk
    Berichten
    98

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Wij hadden vorige week weer een vluchtwijziging bij de klm, sinds de boeking sept 2014 hebben we er denk ik al een stuk of 7 gehad. Ging telkens maar om een minuut eerder of later aankomen of 1 of 2 min minder overstap tijd. Dus niets aan de hand!
    Totdat ik vorige week weer een mailtje kreeg, de vlucht van Atlanta was geannuleerd en omgeboekt naar een vlucht eerder. Maar die vlucht konden we helemaal niet halen omdat we dan nog niet eens waren geland in Atlanta! Mailtje naar de klm gedaan, kreeg ik mailtje terug dat ik contact op moest nemen met mijn reisagent omdat ik niet direct bij hen had geboekt. Dit voelde wel even vervelend, maar eind goed al goed. Alle vluchten zijn omgeboekt en we komen nu heerlijk 9 uur eerder aan in Orlando ipv 0.22 de volgende dag om 15.20 diezelfde dag
    ! Ik zeg niets meer aan doen haha maar de klm/delta kennende komen er nog wel een paar vluchtwijzigingen.... Ik hoop dat het zo blijft!

  10. Top | #190
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Wij vliegen ook met KLM/Delta Iris1990. En ook wij hebben inmiddels 7 wijzigingen achter de rug (zie mijn bericht bij Delta). Delta staat erom bekend. Nu hadden wij de mazzel dat we bij KLM zelf geboekt hebben, dus een compleet verdwenen vlucht die we niet online konden omzetten (oa omdat we comfort stoelen hebben bijgeboekt) heeft de KLM zeer vlot voor ons geregeld. Delta bleek een zooitje te hebben gemaakt van de de boeking, de dame van de klantenservice heeft meerdere malen met Delta in Amerika moeten bellen. Niks dan lof over hoe ze het afgehandeld heeft.
    ik denk trouwens dat we nog wel een wijziging van de terugvlucht voor de kiezen krijgen: de vlucht tussen Tampa en Atlanta is al een paar keer gewijzigd, en is inmiddels een ander toestel geworden (van MD90 naar MD88), maar die is nog net zo leeg als anderhalve maand geleden, dus dat zal wel niet zo blijven.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •