Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 25 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 248

Onderwerp: Vliegen met KLM

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    oosterhout
    Berichten
    10

    Standaard Vliegen met KLM

    wij vliegen met de airbus 330 met nothwest naar Miami (20 juli 2005) weet iemand van jullie of er video per stoel is ? dit ivm de kids die het dan veel langer volhouden...... Bedankt voor je antwoord!! hebben jullie nog leuke site tips om coupons / folders te betellen (voor de voorpret.....) en waar kun je het beste flexpassen kopen (hier / daar / of op internet ??) Als je me wilt helpen.....heel erg bedankt!!!! groetjes Karen

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: eigen tv scherm op airbus 330 ?

    voor de video kijk op http://www.seatguru.com/airlines/Nor...irbus_A330.php.
    Voor het kopen van de tickets op het internet, lees de desbetreffende topics, en gebruik de zoekfunctie van dit forum, dan zijn waarschijnlijk de meeste vragen al beantwoord, en kunnen we je gerichter helpen.
    Kijk ook op www.brochureworld.org.

    Eric

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    3

    Standaard Vliegen met KLM / NW.

    Hallo Florida fans,

    Aangezien het niet meer mogelijk was om met MP naar florida te vliegen,
    gaan we dit keer met NW / KLM met een overstap in Detroit naar Miami.
    en terug vanuit Orlando met een overstap in Detroit naar Amsterdam.
    Onze vraag is zijn er bepaalde zaken waar mee we rekening mee moeten
    houden tijdens deze omweg.

    Groetjes,

    Marian.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Vliegen met KLM / NW.

    Beste Marian, welkom op dit forum.
    We zijn hier om elkaar te helpen, maar stellen het op prijs, als je eerst de zoekfunctie in de blauwe balk bovenin gebruikt.
    Als je hier overstappen intypt, krijg je heel veel te lezen wat voor jou van belang is.
    Als je daarna nog een gerichte vraag hebt, moet je die zeker stellen, dan kunnen we je hopelijk opweg helpen.
    Eric

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    3

    Standaard Re: Vliegen met KLM / NW.

    Beste Eric,
    Weer de kleine lettertjes, als we nog geld van de florida vakantie
    over houden koop ik een 17' monitor.
    Trouwens wel alle gegevens gevonden, iedereen dank voor de informatie
    we gaan rennen bij de overstap.

    Groetjes,
    Marian.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-11-10 om 20:15.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Misschien moet je wel rennen bij de overstap, maar in Miami ben je een stuk sneller het vliegveld af, want daar hoef je immers niet meer door de douane. Dus een deel van de tijd die je "kwijt raakt" tijdens de tussenstop verdien je later weer terug.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    je wint nog meer tijd in Miami, omdat je meteen doorkan naar de autoverhuur, zodat je voor de overige reizigers uit jouw toestel daar bent, en dus geen ellenlange rij voor je hebt.
    By the way, als je een auto gereserveerd hebt, moet je in Miami meteen naar buiten gaan naar de shuttlebussen, dus niet naar de balie in de terminal !!
    Susses, Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-11-10 om 20:16. Reden: fqe

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Ik heb absoluut geen fijne ervaringen met KLM/NW met de overstap in Detroit. De eerste keer dat we dat deden hadden we in Detroit bijn 6,5 uur vertraging. Op de terugweg richting Detroit 2,5 uur vertraging, waardoor we nog maar net aan de last call voor ons andere vlucht haalden. (en dan konden we nog na die lange reis ruzie maken met Hertz, omdat ze een fout hadden gemaakt bij het reserveren van onze auto.) De tweede keer alleen heen vertraging, namelijk een uur. Van geen van beide vluchten ben ik over de stewardessen te spreken.
    Maar het kan ook zijn dat we gewoon pech hadden, dat weet je natuurlijk nooit.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Vliegen met KLM / Northwest Airlines

    WASHINGTON — Een staking bij NorthWest Airlines komt elke dag een stap dichterbij. Dit zal grote gevolgen hebben voor de vluchten van de KLM-partner van en naar Amsterdam.
    Gisteren stemde 92% van de NorthWest piloten voor deze drastische maatregel, aldus de vakbond Air Lines Pilots Association. De directie van de noodlijdende luchtvaartmaatschappij en de vakbond kunnen het niet eens worden over een salarisreductie. Deze maatregel maakt deel uit van een keihard saneringsplan dat de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij er weer bovenop moet helpen.

    Een staking heeft ook gevolgen voor KLM-vluchten. Tussen de piloten van KLM en Northwest bestaat een zogenoemde solidariteitsverklaring waarin staat dat de piloten bij staking of arbeidsgeschillen geen vluchten van elkaar zullen overnemen.
    NorthWest verkeert al sinds september in surseance en is in 2005 verder in het rood gedoken. Het nettoverlies kwam uit op $2,6 miljard tegen $891 miljoen een jaar eerder.

  10. Top | #10
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Boeken op KLM site - vage prijzen

    Ik snap de site van de KLM niet helemaal. De prijzen worden volgens mij zo aangepast dat ik nooit 2x een goedkope vlucht kan boeken (heen en terug)

    Keuze 1:


    Ik pas de dag aan en kies voor 'Herberekenen'. Floep, opeens is deze dag ook duur..



    En de andere dag ook maar kijken dan...




    Heeft iemand hier ervaring mee? Het 'lijkt' alsof de goedkope tickets gewoon beschikbaar zijn maar dat KLM ze niet wil boeken voor die prijs..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •