Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 25 EersteEerste ... 1422232425 LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 248

Onderwerp: Vliegen met KLM

  1. Top | #231

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Stoelbreedte, beenruimte, bagagevrijdom.



  2. Top | #232

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    KLM gaat de route naar Miami opnieuw zelf vliegen.
    Start eind oktober 2016. Aircraft 330-200 (onbevestigd) en frequentie 3x/week.



  3. Top | #233
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    O, als dat zo is kan ik misschien toch beter annuleren. Dan moeten TUI en KLM wel concurreren op die route. Weet je welke dagen KLM gaat vliegen?

  4. Top | #234

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    TUI zal met aanbiedingen veelal goedkoper zijn dan KLM op die route, maar de service, zoals bekend, ook kariger.
    Bij KLM zal je vermoed ik moeten rekenen rond de 700-800 euro zonder extra beenruimte bij normaal prijspeil. Vertrekdagen dinsdag donderdag en Zondag.



  5. Top | #235

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Dan klopte het bericht dus toch wel. Heel prettig dat KLM weer op Miami gaat vliegen!

  6. Top | #236
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Hier het artikel met de scoop:

    http://zakenreis.nl/luchtvaart/klm-n...mi-en-colombo/

    Gezien de prijsontwikkeling van de laatste jaren, kun je rekenen op prijzen rond de 450€ tijdens de Werelddealweken etc.

    Nu de KLM besloten heeft om de A330 vloot voorlopig toch maar niet uit te faseren krijgen ze dus de ruimte voor dit soort initiatieven. Vanaf volgend jaar krijgen deze toestellen ook geleidelijk de beschikking over dezelfde full flat businessclass stoel die Air France ook in hun 330s gaan plaatsen.

    Zie hier: http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuw...cabine-in-a330

    Voor wat betreft economystoelen is de 330 ook niet verkeerd, de opstelling daarvan is 2-4-2, wat een grotere kans geeft op een gangpad/raamplaats dan bv een 787 (3-3-3) of nog erger 777 (3-4-3). Al mag KL wel wat doen aan de keiharde stoelkussens van de grote Bus.
    Laatst gewijzigd door 76-er; 01-05-16 om 10:14.

  7. Top | #237
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Weten jullie of er ook Economy comfort/plus aangeboden gaat worden op de vluchten naar Miami? Of is dat standaard op alle lange afstandsvluchten bij KLM?

  8. Top | #238
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Of is dat standaard op alle lange afstandsvluchten bij KLM?
    Ja, zie de seatmap:

    http://www.seatguru.com/airlines/KLM...s_A330-200.php

  9. Top | #239
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Dank je! Dan hoef ik alleen nog maar te wachten op de vluchttijden. Enig idee wanneer dat bekend wordt? Ze staan nu iig nog niet op de site, heb direct gekeken.
    Ik verwacht overigens geen prijzen van 450,- in de Werelddealweken bij een rechtstreekse vlucht. Maar je weet nooit.

  10. Top | #240
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    83

    Standaard Re: Vliegen met KLM

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Ik verwacht overigens geen prijzen van 450,- in de Werelddealweken bij een rechtstreekse vlucht. Maar je weet nooit.
    Ik denk het wel, de concurrentie naar Miami is moordend. Iedereen 'and his grandmother' vliegt tegenwoordig die kant op. Je kunt tegenwoordig zelfs met Turkish, Qatar en Emirates naar FL.

    Waarom denkt de KLM dat het deze keer wel gaat lukken? Waarschijnlijk wordt er gedacht dat het kosttenniveau zodanig gedaald is dat ze nu wel kunnen concurreren.

    De vluchttijden zullen wel standaard KLM worden, ergens tussen tien en vier.
    Laatst gewijzigd door 76-er; 01-05-16 om 12:43.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •